امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید

#1
کریستیانو رونالدو و رئال مادرید پس از جدا شدن مسیرشان از یکدیگر، اکنون با پشیمانی از جدایی به شدت دلتنگ یکدیگر هستند.
کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید 1
به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی در تابستان سال 2018، نه کریستیانو رونالدو و نه رئال مادرید هیچ کدام دیگر رنگ موفقیت های پیشین و روزهای خوش گذشته در کنار یکدیگر را ندیدند. دو طرف اگر می توانستند در میانه راه دوباره با یکدیگر دیدار می کردند اما وداع کریس رونالدو با رئال مادرید، بدرودی همیشگی در نظر گرفته شد که دو طرف با آن موافقت کرده پس از تجربه دوره کوتاهی از افت و زوال، تن به جدایی از یکدیگر دادند.
کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید 1
آیا کریستیانو رونالدو دلتنگ رئال مادرید است؟ بله. مخصوصا پس از اینکه به همراه یوونتوس به دست پورتو از چمپیونزلیگ حذف شد!
آیا مادریدی‌ها نیز جای خالی فوق ستاره پرتغالی را حس می کنند؟ البته که همینطور است. کاملا مشخص است.

آیا بازگشت CR7 به تیمی که در رشد و پرورش او و رساندنش به اوج در فوتبال نقش پررنگی داشته ممکن است؟ این گزینه در واقع توسط رئال ماردید رد شده است، البته نه به این دلیل که لوس بلانکوس علاقه ای به رونالدو ندارد. آنها به خوبی می دانند که اگر با رونالدو متحد شوند و دست به دست یکدیگر دهند، قدرتی دو چندان خواهند داشت.
کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید 1
جوزپ پدررول به تازگی در برنامه ال چیرینگیتو فاش ساخت: "ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی، با رئال مادرید در مورد احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو صحبت کرده است." این مکالمه ای غیر رسمی بود اما خواست و اراده باشگاه سپیدپوش مادرید را در این رابطه محک زد.
کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید 1
کریستیانو در ماه های اخیر سیگنال هایی به رئال مادرید، هم تیمی های سابقش و سران این تیم فرستاده است. گفتگوها برای بازگشت او به برنابئو یک سال پیش آغاز شد. بازگشت رونالدو به برنابئو که در آخرین مسابقه او در استادیوم مادرید رخ داد، دیواری را که پس از خداحافظی در تابستان سال 2018 بین دو طرف کشیده شده بود، فرو ریخت.

احتمال بازگشت به رئال مادرید از ذهن رونالدو گذشته است. یوونتوس، مثل دیگر تیم های بزرگ گرفتار بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا است و با حذف از چمپیونزلیگ به دست پورتو حتی با مشکلات بیشتری نیز دست به گریبان شده است.

موقعیت این باشگاه هر روز نگران کننده تر از قبل می شود. به اینها باید تردید در موفقیت بیانکونری در سری آ را نیز اضافه کرد؛ یووه تنها در صورتی از بخت قهرمانی برخوردار خواهد شد که اینتر در صدر جدول دچار لغزش شده و چندین امتیاز از دست بدهد.
کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید 1
حتی در ایتالیا نیز این شایعه پیچیده که یوونتوس به دلیل دستمزد بالای رونالدو به دنبال راهی برای جدایی از CR7 است. این شرایط در کنار هم موجب می شود تا فکر کنیم که روزهای رونالدو در تورین به پایان خود نزدیک می شوند اما بزرگترین مشکلی که در این میان وجود دارد، مشکل مالیات است که به رونالدو اجازه می دهد تنها 25 درصد از درآمدش را به عنوان مالیات بپردازد. این قانونی است که در دیگر کشورها وجود ندارد و در هر لیگ دیگری رونالدو مجبور به پرداخت مبلغ هنگفت تری به عنوان مالیات خواهد بود.

در فوریه سال 2018 تنش های داخلی موجب شد تا پس از جدایی زیدان از رئال مادرید، رونالدو نیز با این تیم خداحافظی کند. آنها تعهدی امضا کردند که برای هر دو طرف در آن زمان به منزله رهایی از بار عاطفی فوق العاده ای بود که در طی سالها متحمل شده بودند.

اکنون و پس از گذر چند سال از آن تصمیم، می توان گفت که جدایی بهترین تصمیم برای رونالدو و رئال مادرید نبود. رونالدو به فکر یافتن راه حلی افتاده و گه گداری پیام هایی را از راه های مختلف به باشگاهی که همه چیز به او داده بود می فرستد. اما این بازگشت احتمالی بیش از آنکه به واقعیت ربط داشته باشه، متعلق به جهان رویاها است، هر چند که در فوتبال همه چیز ممکن است. طی هفته های آینده تحرکات دو طرف بیشتر خواهد شد و شاید خیلی زود و در تابستان شاهد بازگشت شماره هفت جادویی به برنابئو باشیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | کریس جریکو vs دین امبروز - اکستریم رولز ۲۰۱۶
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  بازگشت بیرانوند و توقف آنتورپ
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان