امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا دیجی کالا بهترین سیستم همکاری در فروش ایران را دارد ؟

#1
دیجی کالا حدود دو سال است که سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کرده است. به جرات می توان گفت در حال حاضر هیچ رقیبی در این زمینه برای دیجی کالا وجود ندارد و به عبارتی بهترین سیستم همکاری در فروش ایران را دارد. ولی با کمی جستجو در اینترنت متوجه می شوید که خیلی ها صحبت های متفاوت در خصوص افیلیت دیجی کالا دارند . به همین منظور در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که واقعا بهترین سیستم همکاری در فروش ایران دیجی کالا هست یا خیر؟


در حال حاضر سایت ها و افراد زیادی به شیوه های متفاوت در حال کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا هستند. خیلی از این افراد درآمدهای بالایی از این طریق کسب کرده اند . خیلی ها هم تازه کار هستند و روز به روز به درآمدزایی بالاتری خواهند رسید.


با این حال مثل هر سیستم دیگیری ، سیستم کسب درآمد دیجی کالا مزایا و معایبی نیز دارد که در این مقاله می خواهیم این موارد را بررسی کنیم. بعد از این بررسی ها شما خودتان می توانید تصمیم بگیرید که آیا دیجی کالا بهترین سیستم همکاری در فروش ایران را دارد یا خیر؟


چرا دیجی کالا سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کرد؟
همانطور که می دانیم دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است و به قدری گستردگی دارد که تقریبا هر محصولی را در گوگل سرچ می کنیم دیجی کالا را در نتایج اولیه گوگل می بینیم. دیجی کالا دارای محبوبیت مثال زدنی در بین مردم است و ماهیانه درآمدهای بالایی را کسب می کند. حال به نظر شما چرا سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کرده است ؟


دیجی کالا تعداد زیادی محصول در زمینه های مختلف دارد و برای خیلی از محصولاتش کمیسیون های ۲۰ درصد نیز پرداخت می کند. همین دلیل کافی بود تا خیلی از سایت ها که درآمد کمی دارند و یا قصد افزایش درآمد خود را داشتند به سمت این سیستم بروند.


خیلی از سایت ها در حال رقابت با دیجی کالا بودند ولی به محض راه اندازی سیستم افیلیت دیجی کالا ، شروع به تبلیغ و فروش محصولات دیجی کالا کردند و در واقع تبدیل به یک بازاریاب برای دیجی کالا شدند. به نظر شما این موفقیت چقدر ارزش دارد ؟


دیجی کالا کمیسیون هایی را که به بازاریابان پرداخت می کند از فروشنده ها کسر می کند و این یعنی هیچ پورسانتی از جیب خودش پرداخت نمی کند. دیجی کالا کمیسیون های بازاریابان را در بازه چهل روزه پرداخت می کند . یعنی چهل روز از زمان درخواست تسویه طول می کشد تا دیجی کالا پورسانت را واربز کند و در این ۴۰ روز کافیه حداقل سود بانکی را محاسبه کرد.


سایت های بزرگی مثل زومیت ، چطور ، یکتانت ، مدیااد ، ترب و ایمالز در حال کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا هستند . هر وقع سایت هایی به این بزرگی که می توانستند تبدیل به رقیبی خطرناک برای دیجی کالا شوند الان تبدیل به همکار و بازاریاب شده اند پس متوجه این موضوع می شویم که واقعا چرا دیجی کالا سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کرده است.


الان تقریبا در هر سایتی که وارد می شویم بنرها و لینک های خرید محصولات دیجی کالا را می بینیم و احساس می کنیم که واقعا همه سایت ها را قبضه کرده است و این سایت های از این طریق کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه دارند.


آیا دیجی کالا بهترین سیستم همکاری در فروش ایران را دارد ؟
ما دلایل راه اندازی سیستم همکاری در فروش دیجی کالا را بررسی کردیم ، اکنون قصد داریم بررسی کنیم که آیا واقعا دیجی کالا بهترین سیستم همکاری در فروش ایران را دارد ؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است در ابتدا مزایای افیلیت دیجی کالا رابررسی کنیم . پس در ادامه با ما باشید.


محبوبیت ساخت دیجی کالا در بین مردم
الان هر کسی که قصد خرید اینترنتی داشته باشد یکی از اولین گزینه هایی که به ذهنش می رسد دیجی کالا است. دیجی کالا به قدری در بین مردم محبوب شده است که حتی اگر کسی محصولی را بخواهد از فروشگاه سنتی شهرش خریداری کند ، ابتدا مشخصات و نظرات کاربران را در دیجی کالا بررسی می کند بعد خرید می کند.


خیلی از مردم بعد از جستجو در اینترنت به سایت هایی می رسند که محصولاتی را معرفی کرده است که نهایتا برای خرید آن محصولات ، کاربران را به سایت دیجی کالا ارجاع می دهند تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.


دیجی کالا را راه اندازی سوپرمارکتش کاری کرده است که خیلی از افراد در تهران و کرج برای خریدهای روزانه خود سوپر مارکت دیجی کالا را انتخاب کرده اند. همانطور که می دانید سوپرمارکت های اینترنتی زیادی در ایران وجود دارد ولی به دلیل محبوبیت دیجی کالا در بین مردم خیلی ها این گزینه را ترجیح می دهند.


تنوع محصولات دیجی کالا
تنوع بالای محصولات دیجی کالا باعث شده که تا امروز بیش از ۹۰,۵۷۰ نفر در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا عضو شوند و این افراد ۵۳,۶۲۹ سایت و شبکه اجتماعی برای همکاری در فروش دیجی کالا ثبت کنند.


همانطور که در تصویر زیر می بینید دیجی کالا دسته بندی هایی شامل کالای دیجیتال ، خودرو ، ابزر و اداری ، مد و پوشاک ، زیبایی و سلامت ، خانه و آشپزخانه ، کتاب و لوازم تحریر و هنر ، اسباب بازی کودک و نوجوان ، ورزش و سفر ، خوردنی و آشامیدنی دارد. در هر کدام از این دسته بندی ها زیر دسته ها و هزاران محصول وجود دارد.


محصولات دیجی کالا


شما در هر زمینه ای که علاقه مند باشید می توانید یک نیچ ( دسته بندی ) را انتخاب کنید و همکاری در فروش با دیجی کالا را شروع کنید . پیشنهاد می کنم بعد از مطالعه این مقاله حتما مقاله تاثیر نیچ مارکتینگ در همکاری در فروش را مطالعه نمایید.





مبالغ کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا
یکی از بزرگترین مزایایی که سیستم همکاری در فروش دیجی کالا را تبدیل به بهترین سیستم همکاری در فروش ایران کرده است پرداخت کمیسیون های بالا برای مشارکت در فروش می باشد. دیجی کالا برای محصولات خود کمیسیون های ۲ تا ۲۰ درصد پرداخت می کند.


شاید بپرسید که کمیسیون ۲ درصدی که خیلی پایین است ؟ بعضی از محصولات دیجی کالا که قیمت بالایی دارند مثل خودرو ، موتورسیکلت ، لپ تاپ ، کامپیوتر ، موبایل و غیره کمیسیون ۲ درصد دارند. ولی با فروش هر کدام از این محصولات می توانید تا ۲۰۰۰۰۰ تومان از همان محصول کمیسیون بگیرید.


خیلی از سایت ها هستند با همکاری در فروش همین محصولات که کمیسیون ۲ درصد دارند به درآمدهای چند ده میلیونی تا بالای صد میلیون از دیجی کالا رسیده اند.


مثلا اگر شما در نیچی مثل فروش موبایل ، لپ تاپ یا تجهیزات جانبی کامپیوتر بتونید رتبه بگیرید خواهید دید که فروش های نامحدودی از طریق سایت شما انجام خواهد شد.


تا کنون تعداد ۱,۱۲۹,۷۲۳ خرید از طریق لینک های افیلیتی دیجی کالا انجام شده است و دیجی کالا تا به امروز مبلغ ۹,۵۳۲,۲۴۶,۲۵۱ بعنوان کمیسیون پرداخت کرده است .


پیشنهاد می کنم برای اطلاع از تعرفه کمیسیون های همکاری در فروش دیجی کالا مقاله مبالغ کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا را مطالعه نمایید.





اضافه شدن دیجی کالا به سیستم همکاری در فروش دیجی کالا
همانطور که می دانیم دیجی استایل یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه مد و لباس می باشد. جدیدا این فروشگاه اینترنتی نیز در پنل همکاری در فروش دیجی کالا دیده می شود. یعنی شما می توانید علاوه بر معرفی و فروش محصولات دیجی کالا ، از طریق فروش محصولات دیجی استایل هم کسب درآمد کنید.


روش کار با دیجی‌استایل در این سیستم، هیچ تفاوتی با دیجی‌کالا ندارد. تمام مراحل به همان شکل انجام می‌شود، از ثبت‌نام در سایت و فعال‌سازی حساب گرفته، تا دریافت لینک و کد و نحوه‌ی به اشتراک گذاری آن‌ها.


بعضی محصولات این دو سایت هم‌پوشانی دارند. به این ترتیب می‌توانید برخی از محصولات مورد نظر خود در سایت دیجی‌استایل را در دیجی‌کالا هم مشاهده کنید. با این حال، فعال شدن رسمی سایت دیجی‌استایل در این سیستم، کار انتخاب و معرفی محصولاتی با تنوع بیشتر را برای همکاران فروش فراهم کرده است.


به طور کلی، سیستم کسب درآمد دیجی‌کالا با فعال‌سازی دیجی استایل هیچ پیچیدگی خاصی پیدا نکرده، و صرفا میزان تنوع محصولات و فرصت‌های کسب درآمد برای همکاران فروش افزایش پیدا کرده است. کمیسیون های همکاری در فروش دیجی استایل به شرح جدول زیر می باشد.





دسته بندی محصول کمیسیون پرداختی
صنایع دستی ۹ درصد
مد و پوشاک زنانه ۸ درصد
مد و پوشاک مردانه ۱۰ درصد
مد و پوشاک بچه گانه ۸ درصد
زیور آلات ۶ درصد
لوازم بهداشتی ۸ درصد
اکسسوری لوازم شخصی ۹ درصد
پالتو زنانه ۸ درصد



کوکی های ۱۵ روزه سیستم همکاری در فروش دیجی کالا
یکی از بزرگترین مزایایی که سیستم همکاری در فروش دیجی کالا دارد این است که کوکی ها را تا ۱۵ روز نگهداری می کند. یعنی اینکه هر کاربری از طریق یکی از لینک های همکاری در فروش شما وارد دیجی کالا شود و همانروز خرید نکند ، تا ۱۵ روز بعد از مجددا وارد دیجی کالا شود و خریدی انجام دهد کمیسیون آن خرید برای شما خواهد بود.


البته توجه کنید که در این ۱۵ روز نباید این کاربر روی لینک همکاری در فروش سایت دیگری کلیک کند . اگه این کار را انجام دهد و خرید داشته باشد کمیسیون آن خرید برای صاحب آن لینک همکاری در فروش می باشد.


نکته بعدی در این خصوص این است که مثلا کاربری روی لینک همکاری در فروش خرید لپ تاپ کلیک می کند و وارد دیجی کالا می شود. حال این کاربر هر خریدی دیگر که انجام دهد چه آن لپ تاپ را بخرد یا نخرد ، کمیسیون آن محصولات برای شما خواهد بود.


جالب است بدانید سایت آمازون که بزرگترین سیستم همکاری در فروش دنیا را دارد کوکی ها را فقط تا ۲۴ ساعت نگهداری می کند.


تا الان ما مزایای سیستم همکاری در فروش دیجی کالا را بررسی کردیم. ولی این سیستم مانند هر سیستم دیگری کمی و کاستی هایی نیز دارد. از معایب این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:


حداکثر پرداختی کمیسیون به بازاریاب برای هر محصول ۲۰۰ هزار تومان است. این یعنی مثلا اگر یک کالای ۱۰ میلیونی فروختید که پورسانت آن بیش از ۲۰۰ هزار تومان شد ، فقط ۲۰۰ هزار تومان به عنوان پورسانت آن محصول برای شما در نظر می گیرد.
پرداخت پورسانت همکاری در فروش بعد از ۴۰ روز از درخواست تسویه
۲۰ درصد از مبلغ تسویه برای مالیات و بیمه کسر می گردد




سخن پایانی


در این مقاله ما با بررسی مزایای افیلیت دیجی کالا مشخص کردیم که چرا دیجی کالا بهترین سیستم همکاری در فروش ایران را دارد . درست است که این سیستم معایبی دارد ولی در حال حاضر برای همکاری در فروش در ایران هیچ گزینه ای دیگر وجود ندارد.


وقتی سایت خود را راه اندازی کردید و در گوگل به رتبه های خوب رسید می توانید علاوه بر کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا از طریق گرفتن تبلیغات بنری ، رپورتاژ آگهی و تبلیغات کلیکی نیز درآمد زایی داشته باشد.


پس اگر روزی سیستم همکاری در فروش دیجی کالا کلا جمع آوری شود باز هم شما می توانید به کسب و کار خود ادامه دهید و کسب درآمد از اینترنت برای شما قطع نخواهد شد.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مشکلات و سوال های شما در مورد سیستم رایانه !
  روتر میکروتیک چیست و چه کاربردی دارد؟
  منشن چیست و چه تفاوتی با تگ کردن دارد؟
  ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت
  چگونه بفهمیم باتری گوشی ما احتیاج به تعویض دارد؟؟
  بهترین نرم افزار برای بازگردانی فایل های پاک شده از گوشی
  دیجی‌پلاس، سرویس ویژه دیجی‌کالا
  فیلم آموزشی استفاده از تمامی هسته های سیستم(cpu) ، اختصاصی فلشخور
  معرفی سایت chess.com بهترین سایت شطرنج انلاین
  آموزش و معرفی بهترین برنامه های ساخت انیموجی و میموجی برای اندروید و iOS

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان