امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روزگار عجیب دانشگر؛ یک‌شبه همه چیز به باد رفت

#1
محمد دانشگر روزگار سختی را می گذراند؛ او مورد خشم سرمربی استقلال قرار گرفته و با شرایطی که دارد احتمالا تا پایان فصل باید بیرون بنشیند!
روزگار عجیب دانشگر؛ یک‌شبه همه چیز به باد رفت 1
به گزارش "ورزش سه"، وقتی در اواخر نیمه نخست دیدار پیکان و استقلال در جام حذفی محمد دانشگر به خاطر یک دفع اشتباه به فرشید اسماعیلی حمله کرد و چند دقیقه بعد در رختکن بین دو نیمه درگیری فیزیکی میان این دو بازیکن پیش آمد، شاید مدافع جنجالی آبی ها تصورش را هم نمی کرد، اینطور مورد غضب فرهاد مجیدی قرار بگیرد. دانشگر که در آن بازی با بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال هم جر و بحث کرده بود، بلافاصله از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد و حالا مدت زیادی است که حق حضور در تمرینات را ندارد.


مساله اصلی درباره دانشگر این است که در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال اعلام کرد که این بازیکن می تواند به هر تیم دیگری برود و فوتبالش را در جای دیگری دنبال کند اما این بازیکن قبول نکرد و به امید آنکه مجیدی کوتاه می آید و به تمرینات برمی گردد کارش را دنبال کرد.


در آن مقطع اطرافیان مجیدی و حتی فرشید اسماعیلی که با دانشگر درگیری داشت وساطت هایی برای بازگشت مدافع خاطی استقلال داشتند اما مجیدی که سال گذشته نیز دو بار دانشگر را اخراج کرده بود، اینبار دیگر کوتاه نیامدو مجوز بازگشت این مدافع را صادر نکرد.
روزگار عجیب دانشگر؛ یک‌شبه همه چیز به باد رفت 1
با این حال این مدافع بازهم به تیم دیگری نرفت و تصمیم گرفت تا فوتبالش را در استقلال دنبال کند. در این خصوص گفته می شود مساله اصلی مبلغ قرارداد بالای دانشگر با استقلال است. این مدافع که در ابتدای فصل قراردادی دو ساله را با آبی ها به امضا رسانده، به خاطر مبلغ قراردادش که زیاد است تصمیم گرفته حتی اگر شده بیرون بنشیند اما به تیم دیگری نرود.


در شرایطی که دانشگر از روز 22 اسفند ماه در تمرینات استقلال غایب بوده، تصور می شد که او بعد از گذشت حدود یکماه در لیست آسیایی استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان قرار بگیرد و همراه تیم به عربستان برود اما مجیدی در این مورد هم کوتاه نیامده است. فرهاد مجیدی در لیست بازیکنان اعزامی به عربستان نام دانشگر را قرار نداده و مسئولان باشگاه نیز اقدامی برای دریافت ویزا برای این بازیکن انجام ندادند تا حضور دانشگر در رقابت های آسیایی نیز منتفی شود. البته که استقلالی ها تا روز 19 فروردین برای ویرایش این لیست زمان دارند اما با توجه به اینکه اقدامی برای ویزای او انجام ندادند، بعید است دیگر فضا برای سفرش به عربستان مهیا شود.
اینطور که از شواهد و قرائن پیداست ، مجیدی قصدی برای بخشش دانشگر ندارد. این مدافع نیز تا کنون هیچ صحبتی درباره آینده اش و اتفاقات پیش آمده در رسانه ها انجام نداده اما با انتشار چند استوری نشان داده که تمریناتش را به طور اختصاصی دنبال می کند. از طرف دیگر بعید است با وضعیت کنونی دانشگر تا پایان فصل جاری مجوز حضور در تمرینات را پیدا کند، مگر اینکه اتفاق خاص و ویژه ای رخ بدهد.


مساله اصلی اما اینجا است که دانشگر یک فصل دیگر هم با استقلال قرار دارد. او حتی اگر امسال هم به ترکیب آبی ها اضافه نشود، با توجه به قرارداد طولانی مدت فرهاد مجیدی با استقلال، برای فصل بعد هم به مشکل می خورد. پس به نظر می رسد که لیگ بیستم آخرین فصل حضور دانشگر در استقلال باشد.


باید منتظر ماند و دید طی هفته های آینده چه اتفاقاتی درباره دانشگر و روزگار عجیب و سختی که سپری می کند، رخ می دهد. آیا او مجوز بازگشت به تمرینات را از مجیدی دریافت می کند؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  طلسم عجیب گواردیولا بالاخره شکست (عکس)
  طلسم عجیب گواردیولا باطل می شود؟ (عکس)
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  رکورد عجیب احمد نوراللهی شکست
  رونمایی از عجیب ترین تتوی فوتبالی ایران! (عکس)
  گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم
Information احتمال بازگشت دانشگر به استقلال؛ نزدیک به صفر
Earth پایان کار احتمالی محمد دانشگر در استقلال
  جلسه عجیب فکری با بازیکنان؛ می‌روم تا پول بگیرید!
  آمار فاجعه بار و عجیب اینتر در خانه یوونتوس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان