امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترفندی برای محو خستگی صورت

#1
ترفندی برای محو خستگی صورت 1



اسپری کردن گلاب روی صورت
گلاب خاصیت آبرسانی و روشن کنندگی دارد. کافی است که مقدار کمی از پنبه را داخل گلاب کنید سپس آن را به صورت بزنید. بعد از مدت زمان کوتاهی متوجه شادابی صورت خواهید شد. همچنین رایحه و بوی گلاب باعث بهبود روحیه شما شده و باعث می شود در مدت زمان کوتاه از استرس و خستگی رها شوید.

اسپری گلاب روی صورت

استفاده از کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی
برای پیشگیری از بروز خستگی در چهره قبل از خروج از خانه از کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی بزرگ که دور چشمانتان را بپوشاند، استفاده نمایید.

بخور پوست
برای شاداب کردن چهره تان پوستتان را تقویت کنید و بعد از تمیز شستن پوست از بخور کمک بگیرید. اگر این امکان را ندارید، حوله ای را با آب گرم مرطوب کنید و چند دقیقه ای روی پوست صورتتان بیندازید.

استفاده از عسل
ویتامین B و ویتامین c موجود در عسل پوست را تغذیه می کند. شستن صورت با چند قطره عسل و بعد، استفاده از آب سرد می تواند خستگی پوست را کاهش دهد و یک ظاهر زیبا به شما تحویل دهد. معمولاً توصیه می شود که 5 دقیقه بعد از استفاده از عسل صورت تان را با آب سرد بشویید.

عسل

استراحت کردن
استراحت کافی نداشتن موجب خستگی و کسلی می شود. اگر می خواهید خستگی را از روی صورت تان برطرف کنید و صورت درخشان و شادابی داشته باشید، سعی کنید شب 8-7 ساعت بخوابید و استراحت کافی داشته باشید.

شوینده صورت بر پایه لیمو
در بیشتر شوینده های صورت از لیمو استفاده شده است. لیمو خاصیت انرژی بخش و نرم کنندگی دارد. بوی این ماده می تواند به شما حس تازگی دهد و خستگی را از روی صورت تان برطرف کند.

استفاده از مرطوب کننده
آبرسانی به پوست باعث قوام بهتر آن و شاداب شدن پوست می شود پس باید به اندازه کافی به پوستتان آب برسانید و یک بار در روز از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. هر روز صورتتان را بشویید تا از آلودگی ها پاک شود و قبل از خواب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

مرطوب کننده صورت

آرایش موها
مدل موهای پریشان، شما را خسته تر نشان می دهد پس اگر چهره خسته ای دارید، موهایتان را حالت جمع بپیچید یا موهایتان را سشوار بکشید.

استفاده از کرم های ضدسیاهی دور چشم
سیاهی دور چشم چهره را خسته و کسل نشان می دهد. برای از بین بردن خستگی پوست از کرم های ضدسیاهی دور چشم کمک بگیرید و از این کرم در گوشه های پلک و زیر چشم استفاده کنید. روی این کرم از کرم پودر رنگی نزدیک به رنگ پوست خودتان استفاده نموده و کمی به کرم پودرتان رنگ هلویی بیفزایید تا پوستتان شاداب تر شود.

رنگ سایه چشم
برای اینکه چهره شما خسته به نظر نرسد باید در آرایشتان دقت نمایید. سایه چشم روشن صورتتان را شاداب تر و رنگ های تیره شما را خسته تر نشان می دهند. رنگ های طلایی، برنز، نارنجی، بنفش و حتی قهوه ای روشن مناسب تر است.

رنگ سایه چشم

استفاده از وازلین روی استخوان گونه و پلک
وازلین را می توانید در همه داروخانه ها پیدا کنید و با آن خستگی صورت خود را از بین ببرید. کافی است مقداری از آن را روی پلک و استخوان گونه بزنید تا ظاهر صورتتان از حالت خستگی خارج شود.

کاهش دادن استرس
استرس بر روی پوست اثر بدی می گذارد زیرا استرس سبب ترشح بیشتر کورتیزول می شود که تخریب کننده کلاژن است و از ترشح ملاتونین که آنتی اکسیدانی قوی و ترمیم کننده سلولی است، پیشگیری می کند. بنابراین برای زیبا و خوب به نظر رسیدن پوستتان استرس خود را کاهش دهید.

ماساژ با روغن زیتون
ماساژ می تواند تاثیرات فوق العاده ای روی صورت بگذارد. روغن زیتون بهترین مرطوب کننده برای پوست است و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد. مقداری روغن زیتون را بردارید و به آرامی روی صورت ماساژ دهید و همچنین با ضرباتی، آن را به خط فک و ناحیه گونه اعمال کنید تا جریان خون در صورت شما افزایش پیدا کند و خستگی از بین برود.

روغن زیتون

استفاده از اسکراب قهوه
آنتی اکسیدان های موجود در قهوه جریان خون صورت را تحریک می کنند و آن را افزایش می دهند. اسکراب قهوه سلول های مرده پوست را برمی دارد و رطوبت را در آن افزایش می دهد و ظاهر چین و چروک ها را بهبود می بخشد و پوست درخشانی را به شما تحویل خواهد داد.

نوشیدن چای یا قهوه
کافئین موجود در چای و قهوه ماده ضدخستگی طبیعی است. این نوشیدنی های ضدخستگی صورت را شاداب می کنند و انرژی شما را افزایش می دهند.

مصرف ویتامین C
برای رفع خستگی پوست و چهره خود به تغذیه تان اهمیت دهید و مصرف چربی را کاهش داده و ویتامین C بیشتری مصرف کنید. مصرف یک لیوان آب مرکبات، بروکلی، کیوی یا حتی یک شربت آبلیمو حس خستگی را از چهره پاک می کند.

مصرف آب مرکبات

استفاده از قالب های یخ روی صورت
مالیدن قالب های یخ روی صورت باعث جوان سازی و شادابی چهره می شود، پف زیر چشم را از بین می برد، منافذ پوست را جمع می کند و باعث سفتی پوست خواهد شد. کافی است که مقدار کمی قالب یخ را روی صورت خود ماساژ دهید.

پاک کردن آرایش
دوباره آرایش کردن روی همان آرایش قبلی یکی از کارهای اشتباهی است که خانم ها انجام می دهند و موجب خستگی صورت می شود. برای از بین بردن خستگی صورت و شاداب نمودن صورتتان، آرایشتان را بشویید و دوباره زیر سازی کرده و آرایش کنید. حتما قبل از خواب آرایش را از روی صورتتان پاک کنید زیرا ترکیبات سمی مواد آرایشی در طول خواب جذب پوست می شود.

کشیدگی گونه ها و بوسه
انجام حرکات ورزشی روی صورت به طور منظم، باعث شکل بهتر صورت و گردن می شود. در نتیجه انرژی صورت شما را در مدت زمان کوتاه دوباره بازیابی می کند.

کافی است عمل دم را انجام دهید، سپس گونه های خود را بکشید و شبیه به حرکت بوسه را روی لب های خود پیاده کنید. 20 بار این کار را انجام دهید تا در همین مدت زمان کوتاه، متوجه شادابی و روشن شدن پوست خود باشید. علت آن هم افزایش جریان خون بعد از انجام این تمرین می باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر و عمل جراحی به صورت سرپایی در کمتر از نیم ساعت
  زیبا سازی صورت با 3 حرکت
  ویتامینی که پوست صورت را پر از جوش می کند !!
Humanfemale حرکتی برای رفع چروک صورت در 12 دقیقه !
  بوتاکس طبیعی پوست صورت در خانه با میوه هایی پرخاصیت
  لطفا بدون خستگی ۵ دقیقه راجع به خستگی بخوانید:)
  بادکش صورت :همه چیز در مورد این عمل شفابخش باستانی
  روش های لایه برداری و پاکسازی پوست صورت
  ۱۴ اشتباه رایج در شستشوی صورت
  جوش نوزاد: هر آنچه که باید درباره جوش‌های ریز صورت و بدن نوزادتان بدانید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان