امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازیگرThomas Doherty[توماس دوهرتی]

#1
(actor)



متولد (1994-04-21) 21 آوریل 1994 (26 ساله) ادینبورگ ، اسکاتلند
شغل :بازیگر خواننده
سالها فعال 2013 تا کنون
توماس آنتونی دوهرتی (متولد 21 آوریل 1994) بازیگر و خواننده اسکاتلندی است ، شان متیوز در مجموعه موسیقی کانال دیزنی لژ و انگشتان.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیگرThomas Doherty[توماس دوهرتی] 1

دوهرتی بود متولد 21 آوریل 1995 و در ادینبورگ اسکاتلند بزرگ شد. او یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد و پدر و مادرش هر دو در تجارت بانکی مشغول بودند. دوهرتی در دبیرستان رویال در ادینبورگ تحصیل کرد. بعد از دبیرستان ، دوهورتی در آکادمی هنرهای نمایشی MGA در ادینبورگ ، اسکاتلند شرکت کرد. وی پس از تحصیل در رشته تئاتر موسیقی در آکادمی MGA در ژوئیه 2015 فارغ التحصیل شد و با Olivia Bell Management در لندن قراردادی امضا کرد.

شغل
پس از فارغ التحصیلی از آکادمی هنرهای نمایشی MGA در تابستان 2015 ، دوهورتی میزهای انتظار را در ادینبورگ در رستوران Tigerlilly آغاز کرد. در روزهای تعطیل ، دوهرتی زمان خود را بین آزمایش دادن برای Lodge و کار با Edinburgh Fringe تقسیم کرد. به دوهورتی در شانژ متیوز در The Lodge پیشنهاد شد و برای آمادگی در این نقش مجبور شد دوره های فشرده ای را در زمینه دوچرخه سواری کوهستان پشت سر بگذارد. فیلم Lodge در Belfast ، Ireland Ireland فیلمبرداری شده است. در حالی که شخصیت دوهرتی اسکاتلندی است ، دوهرتی بر روی کاهش لهجه تمرکز کرد تا بتواند بینندگان بیشتری را در 108 کشوری که Lodge از آن پخش می شد جابجا کند. در دسامبر 2016 ، Lodge برای سری دوم تمدید شد که تولید آن در فوریه 2017 آغاز شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیگرThomas Doherty[توماس دوهرتی] 1


در سال 2016 ، دوهرتی برای Descendants 2 تست داد و به عنوان بازیگر نقش هری هوک ، پسر شرور ، کاپیتان جیمز هوک از پیتر پن انتخاب شد. Descendants 2 در ونکوور کانادا در سال 2016 فیلمبرداری شد و در تاریخ 21 ژوئیه 2017 از کانال دیزنی پخش شد. وی بار دیگر نقش خود را به عنوان هری هوک در قسمت سوم حق رای دادن کانال دیزنی ، Descendants 3 <59 تکرار کرد>که در سال 2019 به نمایش در آمد. در آگوست 2017 ، دوهرتی به عنوان یکی از 50 پسر مناسب در جهان توسط مجله Vogue انتخاب شد. از 2019 تا 2020 ، او در سری CW میراث ها به عنوان سباستین ظاهر شد. سپس در مارس 2020 ، اعلام شد که دوهرتی قرار است در فیلم HBO Max درام نوجوان دختر شایعه .

زندگی شخصی

بازی کند دوهرتی با Descendants همبازی وی Dove Cameron از دسامبر 2016
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی توماس هایز(Thomas Hayes )
  رابرت داگلاس توماس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان