امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شیر سرد کن چیست ؟

#1
شیر سرد کن
شیر سردکن محصولی جدید و با کارایی بالا در صنعت لبنیات می باشد که عمر شیر را بسیار بالا می برد، شیر سرد کن ها دارای قابلیت بالایی در حفظ و نگهداری شیر تا 48 ساعت هستند و در بسیاری از فروشگاه ها، کارگاه های تولید محصولات لبنی و دامداریها کاربرد خواهد داشت.

از شیر سرد کن ها به صورت همزمان می توان به عنوان دوغ سرد کن نیز استفاده نمود بر همین اساس صنایع دونار سرما ظرفیت ها و تعداد مخازن محصول را کاملا سفارشی تولید می کند ولی در حالت کلی شیر سرد کن های دونار در ظرفیت هایی 100 لیتری، 200 لیتری، 300 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 1000 لیتری، 2000 لیتری طراحی و تولید شده اند که هر کدام در مکانی خاص کارایی خواهند داشت.
مجموعه صنایع برودتی دونار سرما با 25 سال سابقه تولید انواع محصولات صنعتی تولید کننده انواع یخچال های صنعتی ، تجهیزات صنعتی ، فریزر های صنعتی و.. است .

شیر سرد کن چیست ؟ 1


مشخصات فنی
بدنه شیر سرد کن، مخزن و درب آن، همزن درون شیر سرد کن، لوله تخلیه شیر و کلیه قطعاتی که در تماس مستقیم با شیر هستند از جنس استیل ضد زنگ و ضد مغناطیسی با درجه کیفی 304 هستند و دارای عمر و دوام بسیار بالایی هستند و در بر خلاف نمونه های بی کیفیت داخلی از ورق گالوانيزه نبوده و در نتيجه هیچ گونه تغییری در رنگ و طعم شیر ایجاد نخواهد نمود.
موتور سرماساز بکار رفته در شیر سر کن از نوع با کیفیت خارجی بوده و به انتخاب مشتری از سه نوع دانفوس فرانسه ، کالترون و یا تکامسه خواهد بود، تمامی این موتور ها دارای کیفیت و عمر بالایی بوده و هیچ گونه خرابی را به دنبال نخواهد داشت.

منبع : صنایع برودتی دونار سرما
پاسخ
آگهی
#2
منتقل شد .
پاسخ
#3
به دستگاهی گویند که شیر را سرد کند
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان