امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال؛ دو نماینده ایران در فینال

#1
Humanfemale 
در پایان رقابت های مقدماتی ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، نمایندگان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم ایران راهی فینال شدند، محمد ناقوسی به رده بندی رفت و امیر عبدی نیز راهی گروه بازنده ها شد.

کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال؛ دو نماینده ایران در فینال 1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان مسابقات مقدماتی ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در صربستان، مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم و محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و امیرعبدی نیز به گروه بازنده ها رفت.



در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه 8 بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر موخامدکودیر یوسوپوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار پریدون آبولادزه از گرجستان را با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف محسن نژاد در دیدار فینال انور اله یاروف قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه است.



در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر نیلس بوشنر از آلمان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. رضایی در این مرحله با نتیجه 5 بر 2 از سد میخائیل یاخیایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله جانی ختسوریانی از گرجستان را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. رضایی در دیدار فینال به مصاف حسرت جعفراف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان می رود.



در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه 11 بر 3 عبداله توپراک از ترکیه را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه 9 بر 1 مغلوب سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره رقابت های جهانی نروژ از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدی راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا باید با دنیس مرتل از چک کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف به مصاف اوتار آبولادزه از گرجستان برود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا مقابل اولوی غنی زاده از آذربایجان قرار بگیرد.



در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 5 از سد اکسوز موکوبو از نروژ گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ناقوسی در این مرحله با نتیجه 4 بر 1 دمیترو گاردوبی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آیونگو ریکادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. در گروه بازنده ها ابتدا باید حریفان استونی و فنلاندی با هم کشتی بگیرند و برنده آن ها به مصاف حریف روس برود و برنده این دیدار حریف نماینده کشورمان در دیدار رده بندی خواهد بود.
در وزن 97 کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 مغلوب مارکوس راجینگر از اتریش شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، الغوثی از دور رقابت ها کنار رفت.



رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 20:30 فرداشب برگزار می شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کشتی کج| رویداد WWE NXT stand&deliver 2024
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲۰۲۲
  ترول کشتی کج
Tongue کشتی کج WWE | آرشیو مسابقات رومن رینز VS براک لزنر
  کشتی کج WWE | آرشیو چند مسابقه رومن رینز Vs کوین اونز
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  نعمتی: می‌خواهیم پله پله به فینال برسیم
  فینال کم تاثیر است؛ مسی تصمیمش را گرفته

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان