امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مزایا و شرایط راه اندازی مک دونالد در کانادا

#1
چرا خرید شعبه مک دونالد؟
مک دونالد خود را به عنوان یک خانواده معرفی می کند و بر این باور است که تنها زمانی می تواند رشد مثبت داشته باشد که سایر شعبه های آن در سراسر جهان وضعیت مناسبی داشته باشند.

به همین دلیل است که مک دونالد ارزش های مشخصی را برای خود تعیین کرده است. در مک دونالد ارزش های مشترکی وجود دارد که همه شعبه های آن باید به آن احترام بگذارند.

همواره مشتری در تقدم است (سرو)
همه افراد می توانند از مک دونالد استفاده کنند (شمول)
مک دونالد بهترین کار را انجام می دهد (کمال)
مک دونالد یک همسایه خوب است (جامعه)
شعبه ها با هم بهتر عمل می کنند (خانواده)
مک دونالد بر این باور است که تمام افرادی که به هر نوع با این شرکت چه به عنوان مشتری و چه به عنوان نیروی کار در ارتباط هستند، باید در امنیت کامل قرار داشته باشند و هنگام استفاده از محصولات آن احساس آرامش داشته باشند و احساس کنند که مک دونالد از آن ها با آغوش باز استقبال کرده است. به همین دلیل است که آن ها در تلاش هستند تا افراد با شرایط مختلف را به عنوان نیروی کار در اختیار داشته باشند و جامعه خود را بزرگ تر از قبل کنند.

زمانی که یک شعبه مک دونالد خریداری می کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که تجربیات سایر شعب مک دونالد را نیز در اختیار خواهید داشت چراکه شعار رسمی این شرکت آن است که همه با هم در مسیر رشد حرکت خواهند کرد.

برای کار در مک دونالد نیاز به نگرانی نیست چرا که این نام تجاری پر آوازه آموزش های جدی را برای شعب خود در نظر گرفته است. بلافاصله پس از ورود به دوره های آموزشی به فرد آموزش داده می شود که چگونه باید از مشتریان خود میزبانی کند و چگونه فروش و سود تضمین شده داشته باشند.

هر فرد برای در اختیار داشتن شعبه مک دونالد باید ۱۶۰۰ ساعت آموزش را پشت سر بگذارد که ممکن است از ۹ ماه تا ۲ سال زمان لازم داشته باشد.

به عنوان یک شعبه از مک دونالد شما در تجارت خود حضور دارید اما هرگز تنها نخواهید بود. یک سازمان قدرتمند همواره از شما حمایت خواهد کرد تا بتوانید رویای در اختیار داشتن یک تجارت بزرگ را به واقعیت تبدیل کنید.

مک دونالد یک برند معتبر جهانی است و حمایت آن ها در کنار شما می تواند یک ارزش باشد. در حقیقت شما تجارت خود را خواهید داشت در حالی که یک برند جهانی شما را حمایت می کند.

ابزارهایی که به شما در کسب و کار کمک می کند مانند پشتیبانی های ملی و محلی، آموزش، بازاریابی، ملک، ساخت و ساز، خرید تجهیزات و نگهداری از طرف مک دونالد در اختیار شما قرار می گیرد. دفاتر منطقه ای و یک دفتر مرکزی در کشور کانادا وجود دارد که در رابطه با مسائل تجاری به شما خدمات ارائه می کند.

مک دونالد همچنین از ایده ها و ابتکاراتی که شعب سراسر جهان ارائه می کنند حمایت می کند. برخی از ساندویچ های این رستوران توسط شعبه ها به دستور کار رستوران های زنجیره ای اضافه شده اند. ساندویچ McFlurry یکی از ساندویچ های منوی غذایی مک دونالد است که در کانادا به این منو اضافه شده است.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کلیسا نوتردام مونترال کانادا
  دریاچه نمک زیبا و جالب در کانادا +عکس
  صدای طبیعت را از یک غار یخی در کانادا بشنوید
  پارک ملی جاسپر در کانادا (عکس)
  با جاذبه های هیجان انگیز کانادا آشنا شوید
  پیاده روی در آسمان یخچال طبیعی کانادا + عکس
  گشتی در اتاوا، پایتخت کانادا
  جاهای دیدنی دنیا-آشنایی با هتل یخی دی گلاس در شهر کبک کانادا
  عجايب هفتگانه کانادا
  دره 10 قله، کانادا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان