امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش سئو سایت

#1
با توجه به اینکه سئو در دنیا به عنوان یک علم شناخته می شود و در دنیای امروز اگر شما به صورت حرفه ای  سئو را یاد بگیرید علاوه بر اینکه می توانید درآمد زایی قابل قبولی از آن داشته باشید، به راحتی می توانید صاحب کسب و کار شخصی خود شوید و سئو سایت خود را به صورت صفر تا صد انجام دهید.
سئو (seo) مخفف عبارت search engine optimization و به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد. در واقع سئو بدین معنیست که صفحات وبسایتتان را برای موتور های جستجو بهینه کنید تا در نتایج به لینک و صفحات بالاتر ارتقا پیدا کنید. در سئو، شما به موتور های جستجو میفهمانید که بهترین پاسخ را برای سوال و سرچ کاربر در صفحه سایتتان قرار دادید؛ زیرا دغدغه موتور های جستجو نمایش کامل ترین و به روز ترین پاسخ به سوال و سرچ کاربر می باشد. به طور کلی، فرایند سئو از 3 بخش اصلی سئو داخلی، خارجی و تکنیکال که به هم پیوسته هستند تشکیل شده است که اگر به درستی انجام شود، می توانید رتبه های بالایی را در نتایج جست و جو مرتبط به دست آورید.
اگر تازه وارد نیای سئو شده اید و در حال یادگیری هستید، برای اینکه بتوانید یک سئو کار حرفه ای باشید حتما باید درک درستی از سئو داشته باشید، به همین خاطر در مسیر اموزش صفر تا صد سئو باید توجه ویژه ای به مفاهیم اولیه سئو ، اصطلاحات و نحوه کار موتور های جستجو داشته باشید.
چرا سئو بر موفقیت یک کسب و کار تاثیرگذار است؟
طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام میشود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.
اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما دریافت میکنند. همین فرآیند ساده موجب میشود که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خود را برای تبدیل آنها به مشتری افزایش دهید.
مهمترین نکات سئویی سایت
اگر می خواهید مردم وب سایت شما را کشف کنند، باید با بهینه سازی موتور جستجو، شانس سایت خود را برای گرفتن رتبه در سایتهایی مانند گوگل و بینگ نیز افزایش دهید.  چه سایت شما روی یک سرور اشتراکی، VPS یا سرور اختصاصی اجرا شود، باید از سئو استفاده کنید تا سایت شما، پس از اینکه شخصی یک عبارت را در موتور جستجو سرچ کرد، در اولین صفحه نتایج ظاهر شود. نکات سئو زیر، تضمینی برای قرار دادن نتایج عالی نخواهد بود، اما برای کمک به موتورهای جستجو  و افراد، در یافتن سایت شما، ضروری هستند.
مهمترین نکات سئو
1.   یک سایتی با طراحی کاربر پسند ایجاد کنید.
2.   روی یک موضوع خاص تمرکز کنید.
3.   ابتدا برای انسان و در مرحله بعد، برای موتورهای جستجو بنویسید.
4.   از کلمات کلیدی هدفمند و لانگ تیل ها استفاده کنید.
5.   محتوای با کیفیت و یکپارچه بنویسید.
6.   تصاویر خود را بهینه کنید.
7.   به آپدیت های الگوریتم ها توجه داشته باشید.
8.   عنوان صفحه و متا دیسکریپشن را بهینه سازی کنید.
9.   از URL کوتاه و بهینه، متناسب با موضوع هدف استفاده کنید.
10.  از لینک سازی داخلی درست با ساختار مناسب استفاده کنید.
11.  از لینک سازی خارجی در سایت های مرتبط استفاده کنید.
12.  مواردی که باعث کندی و سرعت سایت می شود را حذف کنید.
آموزش روش های انجام سئو
در این بخش از آموزش سئو می خواهیم شما را با ۳ روش انجام فعالیت های سئو آشنا کنیم. معرفی این روش ها به این معنی نیست که شما می توانید از هر کدام از آنها که تمایل داشته باشید استفاده کنید چون برخی از روش ها شما را به سمت از دست دادن رتبه می کشاند.
به طور کلی، تکنیک هایی که برای بهینه سازی سایت (SEO) انجام می شود به سه دسته کلی کلاه سفید، سیاه و خاکستری تقسیم می شود. سئو کلاه سفید، به مجموعه اقداماتی گفته می شود که مطابق با قوانین گوگل و الگوریتم های آن می باشد و اگر به درستی انجام شود هیچوقت گوگل، سایتمان را جریمه نمی کند، بلکه موجب بهبود رتبه سایتمان نیز می شود. سئو کلاه سیاه، به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با قوانین گوگل مغایرت دارد و غیرقانونی است. این روش ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد ولی در بلند مدت تاثیرات منفی بر روی سایت می گذارد. سئو کلاه خاکستری، مابین سیاه و سفید است که اگر به صورت حرفه ای اجرا شود موجب بهبود رتبه سایت مان می شود.
خوب است که شما هر سه روش را یاد بگیرید اما توصیه می کنیم به هیچ عنوان به سمت سئو کلاه سیاه کشیده نشوید. سئو سیاه به این دلیل معرفی شده که شما به صورت صفر تا صد با مباحث آشنایی پیدا کنید و اصلا به منظور پیشنهاد یک راهکار دست از سمت ویکی دمی به شما نیست.
چگونه سایت خود را سئو کنیم؟
آموزش سئو فقط به همین مطالب ختم نمی شود و شما باید به کمک ابزار هایی همچون گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس و… برای بررسی سئو سایت خود و سایت های رقبایتان و بررسی رتبه سایت استفاده کنید. این ابزار ها نیز به آموزش نیاز دارند. همچنین می توانید برای دریافت بهینه سازی وب سایت درتهران ومشاوره سئو سایت با ما تماس بگیرید.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سایت ttsmaker
  آموزش جامع تولید محتوا در اینستاگرام
  نحوه تشخیص سایت نیم بها با LinkIrani.ir
  آموزش ساخت اکانت تیک تاک
Thumbsdown آموزش روش خالی کردن Cache گوشى،تلگرام_فعال سازی امضای پیام تلگرام
  آموزش ریست اپل
  آموزش مخفی کردن آخرین بازدید اینستاگرام
  • سایت‌های کاربردی گوشیت۴
  معرفی_سایت / سایت همه‌فن‌حریف برای تبدیل فایل‌ها!
  معرفی سایت حذف صدای خواننده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان