امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خشم سپاهان با ۹گل سر آلمالیق خالی شد!

#1
خشم سپاهان با ۹گل سر آلمالیق خالی شد!)
سپاهان امشب به شیوه اصفهانی‌ها چرتکه انداخت. حکم سه برصفر ، سه بازی محرومیت و تقدیم سه امتیاز از سوی AFC به الاتحاد در بازی قبلی را جمع کرد و با زدن ۹گل به آلمالیق ازبکستان پاسخ آنها را در زمین مسابقه داد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ سپاهان از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت که در پایان این مسابقه با نتیجه عجیب و تاریخی 9 بر صفر پیروز شد.


این نتیجه یکی از تاریخی ترین رکوردهای پیروزی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و بدون تردید پرگل ترین برد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

نیمه اول این مسابقه با یک گل به نفع سپاهان به پایان رسیده بود. البته داور ویدیویی، دو گل سپاهان در این مسابقه را مردود کرد وگرنه این شکست برای ازبک‌ها دو رقمی می‌شد.

فرشاد احمدزاده (8)، رضا اسدی (59)، محمدجواد حسین‌نژاد (60 و 3+90)، محمد قربانی (62)، رامین رضاییان (71)، عیسی آل‌کثیر (79 و 87) و شهریار مغانلو (82) برای سپاهان در این بازی گلزنی کردند.

با این پیروزی خاطره‌انگیز در ورزشگاه آزادی، سپاهان که روند بسیار بدی را بعد از تساوی مقابل نساجی و شکست مقابل ملوان بندرانزلی طی می‌کرد، به جاده پیروزی برگشت و تا حدودی تلخی حکم سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا را پاک کرد.

با این اوصاف سپاهان حالا فرصت صدرنشینی گروه را هم دارد، گرچه امکان حذف این تیم پرستاره ایران هم وجود دارد.

سپاهان با نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی و با الاتحاد عربستان در جده مصاف خواهد داشت.


در دقایق 10 و 55 مسابقه گل‌های سپاهان به دلیل عدم تأیید توسط کمک داور ویدیویی مورد پذیرش قرار نگرفت. اولی به خاطر برخورد توپ با دست و دومی بخاطر آفساید مردود شد.

قضاوت این دیدار برعهده کیم جونگ هیوک از کره جنوبی بود که در نیمه اول به کاظیموف بازیکن آلمالیق کارت زرد نشان داد. همچنین اکرم کومیلوف بازیکن آلمالیق بعد از بازبینی تصاویر برخوردش با رامین رضاییان در دقیقه 66 مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد تا رقیب با یک یار کمتر کار را دنبال کند.

در این مسابقه سپاهان به دلیل محرومیت انضباطی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناچار شد در ورزشگاه آزادی میزبان رقیب ازبکستانی خود باشد و هواداران این باشگاه به ناچار به تهران آمدند.

هفته گذشته با رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه دیدار معوقه سپاهان مقابل الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان 3 بر صفر به سود تیم عربستانی اعلام شد و زرد پوشان سه بازی خانگی محروم شدند. البته با توجه به اجبار در حذف تندیس حاج قاسم سلیمانی، بعید است سپاهان در ادامه مسابقات هم در ورزشگاه خانگی اش مسابقه دهد.

شکست امروز  الاتحاد عربستان با حضور بنزما و کانته مقابل نیرو هوایی عراق می تواند سرنوشت این گروه را گره بزند اما حالا در تفاضل گل تیمی به گرد پای سپاهان و مورایس نمی رسد.

خط حمله سپاهان بعد از کسب این پیروزی پُرگل ، خود را برای روز 21 آبان ماه سال جاری و تقابل با پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر آماده می‌کند که جدال بزرگ نیم فصل لیگ برتر بیست‌وسوم است.



پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  صید بزرگ سپاهان؛ غفور راهی اصفهان شد
  آرزوی موفقیت سرمربی سابق سپاهان برای حریف پرسپولیس
  گل‌گهر و استقلال به سپاهان اضافه شدند
  خبر خوش مرزبان برای هواداران سپاهان
  کانال هواداران سپاهان
  کرنر عجیب سپاهان، سوژه بین‌المللی شد (عکس)
  عالمی: شروع لیگ برتر کار اشتباهی است/ چرا سپاهان بازیکن خارجی بگیرد و استقلال نگیرد؟
  دادرس: سپاهان بازی را مهندسی کرده و تهمت می‌زند؟
  بیانیه سپاهان علیه عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان