امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قیمت و خرید یونیت دندانپزشکی

#1
یونیت دندانپزشکی یکی از تجهیزات ضروری دندانپزشکی برای راه اندازی مطب است که در اولویت لیست خرید قرار دارد. دلیل این اهمیت این است که هر بیماری با آمدن به مطب باید روی یونیت دراز بکشد تا دکتر او را معاینه کند و سپس به درمان وی بپردازد. در این راستا، آرامش و راحتی بیمار در حین درمان از اهمیت زیادی برخوردار است. از سوی دیگر قیمت آن را نیز برای خرید باید مد نظر قرار داد.


انواع یونیت

اجزای مختلف یونیت

قیمت یونیت

لیست قیمت محصولات

نحوه انتخاب و خرید

یونیت های دندانپزشکی
با توجه به اینکه امروزه فروشگاه‌ها و مراکز زیادی در زمینه تولید و فروش یونیت فعالیت می‌کنند، انتخاب یک فروشگاه معتبر، اولین فاکتوری است که در خرید باید در نظر بگیرید. فروشگاهی معتبر است که سابقه طولانی مدت حدوداً 15 سال داشته باشد و بتواند بهترین برندها را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد. مسلماً در صورت نامرغوب بودن کالا، نه مشتری و نه دندانپزشک رضایت نخواهند داشت و متحمل ضرر و زیان می‌شوند.

آوادنتال به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در ایران با بیش از بیست سال سابقه در این زمینه بستری مطمئن را برای خرید یونیت صندلی دندانپزشکی برای شما شهروندان عزیز فراهم کرده است. شما می توانید به راحتی تمامی محصولات این سایت را مشاهده کرده و در صورت پسند سفارش دهید.
ما تمامی محصولاتمان را تضمین می‌کنیم و در صورت مغایرت، کل پول را عودت می‌دهیم. نکته‌ای که باید به آن دقت کرده این است که قبل از سفارش حتماً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعاتی را درباره مشخصات فنی و عملکرد هر دستگاه به شما ارائه دهند.
انواع یونیت و صندلی دندانپزشکی
بعضی از افراد تصور می کنند که یونیت‌ها تنها همین یونیت صندلی‌های بزرگی است که در مطب‌ها دیده می‌شود، ولی به این صورت نیست. به طور کلی، یونیت ها به سه دسته، گروه بندی می‌شوند:

یونیت
مینی یونیت
میکرو یونیت

که هر کدام کاربرد و ویژگی های متفاوتی دارند. در ادامه هر کدام از این گروه ها را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم.
1- یونیت دندانپزشکی
یک صندلی قابل تنظیم بزرگ است که بیمار روی آن دراز می‌کشد. این صندلی به پدال و دسته‌های قابل تنظیم مجهز است که دندانپزشک برای انجام معاینه و عمل جراحی از آن‌ها کمک می‌گیرد. علاوه بر این تابلت همراه آن برای قرار گرفتن تجهیزات جراحی و تابوره نیز برای نشستن دندانپزشک استفاده می‌شود. این محصول به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن برای مطب‌های دندان پزشکی بزرگ استفاده می‌شود.

2- میکرویونیت‌ها
میکرو یونیت دندانپزشکی دارای قطعات کمتری نسبت به سایرین است و بیشتر در بیمارستان‌های مناطق محروم و ارتش کاربرد دارد. قطعاتی که در این نوع یونیت به کار رفته شامل ورودی آب و هوا (دو عدد)، پدال، شلنگ پلی تان و گیج فشار می باشد. اصولا کمپرسور ندارند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به برق و لوله کشی آب نیست. از مهمترین مزایای این گروه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت جابه‌جایی
قیمت کمتر از مینی یوینت
بدون نیاز به لوله‌کشی

3- مینی یونیت‌ها
این گروه قطعاتش کامل است و هم در مناطق محروم و هم در مطب دندانپزشکان وجود دارد. علت استفاده از این نوع در مطب این است که کارکردی مشابه با سایرین دارد ولی فضای کمتری را اشغال می‌کند و حمل و نقل آن به راحتی امکان پذیر است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
  خرید دستگاه لیبل زن با قیمت مناسب
  قیمت ریبون وکس رزین در فروشگاه اینترنتی لیبل لند
  لیست قیمت و فروش ارزان انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  علت افزایش قیمت پوشک بچه چیست؟
  معایب خرید کانکس دست دوم
Wink قیمت
  معرفی چند سایت و پیج اینستاگرام برای خرید های دخترونه یا پسرونه
  چرا خرید جایگاه سوخت مقرون به صرفه تر از ساخت آن است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان