امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قلم لمسی سامسونگ مدل S Pen اورجینال مناسب برای سامسونگ گلکسی نوت 9

#1
قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue برای گوشی های تلفن همراه سامسونگ سری نوت 9 مناسب است. نام کامل این محصول قلم لمسی Galaxy Note 9 Replacement S-Pen, Ocean Blue است.
در سال های اخیر لوازم جانبی موبایل دیگر به هندزفری و کابل شارژ محدود نمی شوند؛ امروزه قلم های لمسی مخصوص که با نام قلم استایلوس نیز شناخته می شوند، برای گوشی ها و تبلت ها استفاده میشوند بسیار محبوب شده اند. فرقی نمی کند که گوشی شما چه برندی است شما می توانید از قلم های لمسی برای استفاده بهتر و جذاب تر تلفن های همراه خود استفاده کنید.
همچنین در سال های اخیر کمپانی های سازنده تلفن همراه اقدام به طراحی و تولید گوشی تلفن همراه همراه با قلم لمسی نموده اند. یکی از این کمپانی های مطرح، کمپانی سامسونگ است که برای گوشی های سری نوت اقدام به طراحی و ارائه قلم لمسی نموده است.


انواع قلم لمسی سامسونگ

سامسونگ با طراحی گوشی های سری نوت همراه با قلم لمسی توانست توجه بسیاری از دوستداران این محصول را به خود جلب کند. امروزه از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای ساخت قلم لمسی سامسونگ استفاده می شود. کاربرد قلم استایلوس (Stylus) امروزه به گوشی محدود نمی‌شود و بسیاری از تبلت‌ها، لپ‌تاپ و صفحات مخصوص طراحی ( صفحات لمسی pen tab ) به قلم لمسی احتیاج دارند. در حال حاضر سامسونگ را می‌توان یکی از پیشتازان این عرضه دانست.


معرفی قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue


قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ است که در سری نوت 9 استفاده می شود. قلم نوت 9 نسبت به نسل های قبلی بهبودهای فراوان داشته است و استفاده از آن لذت بخش تر شده است. این قلم مجهز به بلوتوث است.
قلم لمسی Ocean Blue که با نام قلم نوت 9 نیز شناخته می شود، بهترین قلم استایلوس ساخته شده توسط سامسونگ تاکنون است. قلم نوت 9 به بلوتوث کم مصرف یا BLE مجهز شده و مانند یک ریموت کنترل برای کنترل کردن دستگاه از راه دور به کار می رود.

معرفی قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue
مشخصات قلم لمسی Galaxy Note 9 Replacement S-Pen


قلم لمسی Galaxy Note 9 Replacement S-Pen با ویژگی های زیر به بازار عرضه شده است.

   وزن قلم: ۲.۸ گرم
   عملکرد قلم: بسیار دقیق و حساس
   ابعاد نوک قلم: نوک ۰.۷ میلیمتری با کیفیت و سطح فشار ۴۰%
   سازگاری: با تمامی نمایشگر‌های لمسی خازنی - جایگزین رسمی S Pen
   تعداد سطوح حساس به فشار: دارای 4096 سطح حساس به فشار
   نیاز به برق: دارد - با قرار دادن قلم در تلفن همراه، برق آن تامین می شود.
   نیاز به شارژر جداگانه: ندارد


نحوه کار با قلم نوت 9


کار کردن به قلم نوت 9 بسیار لذت بخش و جذاب است. بصورت پیش فرض با نگه داشتن دکمه وسط قلم اپلیکیشن دوربین باز می شود. همچنین با باز شدن دوربین، با یک فشار عکس می گیرد و با 2 بار فشار دادن دوربین بین عقب یا جلو تعویض می شود.
با مراجعه به تنظیمات گوشی می‌توان نحوه عملکرد دکمه های قلم را تغییر بدهید و شخصی سازی کنید. قلم نوت 9 برای عکاسی سلفی نیز بسیار کاربردی است. کافی است گوشی را روی مونوپاد قرار داده و از راه دور با دکمه روی قلم عکسبرداری کنید.

نکته مهم: اگر با قلم نوت 9 روی صفحه خاموش نمایشگر یادداشت برداری ‌کنید، نوشته به همان رنگی ثبت می شود که روی بدنه قلم وجود دارد (البته این قابلیت در قلم مشکی وجود ندارد و قلم های مشکی با رنگ سفید می نویسند!)


استفاده از قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue به عنوان کنترل از راه دور

به دلیل مجهز شدن قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue به بلوتوث امکان استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل وجود دارد. همانطور که اشاره شد با دوبار فشردن دکمه روی قلم، برنامه دوربین باز شده و به عنوان شاتر می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین امکان کنترل اپلیکیشن‌های مختلف مانند موزیک، گالری، یوتیوب، ضبط صدا و… نیز وجود دارد. همچنین هنگام گوش دادن به موسیقی با دکمه قلم می‌توان آهنگ پخش یا متوقف کنید.
اگر با استفاده از درگاه USB Type C گوشی گلکسی نوت 9 خود را به دستگاه پروژکتور متصل کنید، می توانید با استفاده از دکمه قلم لمسی Ocean Blue اسلایدهای پاورپوینت را کنترل کنید. در واقع از راه دور فقط با فشردن دکمه قلم، می توانید اسلایدها را جلو و عقب کنید.
قلم نوت 9 خارج از دستگاه تا 10 متر برد دارد. اگر مشغول تماشا فیلم روی گوشی گلکسی نوت 9 هستید دکمه قلم S Pen به عنوان ریموت برای توقف یا پخش ویدئو کاربرد دارد. همچنین برای کنترل موسیقی نیز کاربرد دارد.

استفاده از قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue به عنوان کنترل از راه دور
نکته مهم:

قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue شارژی است و با قرار دادن داخل گوشی به مدت 40 ثانیه از 0 تا 100 شارژ می شود. با هر بار شارژ برای فشردن 200 بار دکمه یا نیم ساعت در حالت استندبای (خارج از گوشی) شارژدهی دارد.


سرعت پاسخگویی قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue


سرعت پاسخگویی قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue بسیار مناسب است. این قلم با داشتن نوک 0.7 میلی متری و 4096 سطح فشار، ضربات دقیق شما به صفحه نمایشگر منتقل کرده و آنها را وارد برنامه می کند. سرعت پاسخگویی. حساسیت مناسب به فشار باعث شده است که این قلم به عنوان یک قلم محبوب در بین کاربران گرافیک و نویسنده ها و خبرنگاران شناخته شود.


قابلیت های کاربردی دیگر قلم لمسی Ocean Blue


برنامه Samsung Notes طوفان فکری شما را ردیابی می‌کند، یادداشت‌های صفحه نمایش شما را ذخیره می‌کند و ایده‌های شما را دسته‌بندی می‌کند تا بتوانید به راحتی به یادداشت‌های جلسه، نقاشی‌های پروژه و سایر موارد ضروری دسترسی داشته باشید. تمامی این موارد به راحتی و با کمک این قلم امکان پذیر است.
استفاده از این قلم به عنوان یک ابزار سرگرمی نیز امکان پذیر است. شما میتوانید به راحتی با استفاده از اپلیکیشن های با AR Emoji و S-Pen در برنامه های چت های خود، از ایموجی های جذاب و دست ساز خودتان استفاده کنید.
همچنین با استفاده از این قلم می توانید به راحتی خلاقیت خود را آزاد کنید. شما می توانید اجازه دهید که ویژگی ها و جنبه های خلاقیت شما با کمک PEN UP به صورت آنلاین اجرا و پیاده سازی شوند. همچنین می توانید تصاویر ساخته شده را به صورت آنلاین در برنامه های اشتراک تصاویر قرار داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هنر خود را به افراد دیگر به اشتراک بگذارید. این قابلیت باعث جذب گرافیست ها و نقاش های زیادی شده است.


ویژگی های سخت افزاری قلم لمسی Galaxy Note 9 Replacement S-Pen, Ocean Blue


قلم لمسی Galaxy Note 9 Replacement S-Pen, Ocean Blue برای گلکسی نوت 9 طراحی شده است، همانطور که گفته شد این قلم دارای 4096 سطح فشار واقعی و حساس به زاویه است که به کاربران قابلیت های هوشمندی برای ترجمه، بزرگ‌نمایی، پیمایش و غیره را ارائه می‌کند.
همانطور که گفته شد قلم لمسی Galaxy Note 9 Replacement S-Pen, Ocean Blue از فناوری بلوتوث کم انرژی استفاده کرده و با کمک آن به گوشی Note 9 شما متصل می شود. همچنین مدت زمان عملیاتی آن تا 30 دقیقه است.


مشخصات سخت افزاری این قلم شامل موارد زیر است:
ویژگی ها توضیحات
ابعاد قلم به اینچ 3.18 x 0.5 x 6.52 inches
وزن قلم 2.8 گرم
کد شناسایی جهانی قلم B07F1WZ8GT
شماره مدل قلم EJ-PN960BLEGUS
قابلیت اتصال بی سیم دارد – با استفاده از بلوتوث
قابلیت کار با گوشی های دیگر تمام صفحه نمایش هایی که با قلم های استایلوس سازگاری دارند
رنگ ها تنوع رنگی مناسب زرد- مشکی – صورتی – سفید Ocean Blue
مدل S-Pen
کارخانه سازنده Samsung
سال انتشار August 10, 2018
ویژگی های سخت افزاری قلم لمسی Galaxy Note 9 Replacement S-Pen, Ocean Blue
معایب قلم لمسی Galaxy Note 9


از معایب قلم لمسی Galaxy Note 9 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

   در صورتی که گوشی شما از دست شما رها شود و از سمت قلم به زمین برخورد کند امکان آسیب دیدن قلم وجود دارد.
   قلم را اگر به صورت جداگانه در جیب پشتی خود قرار دهید امکان شکستن آن وجود دارد.
   در برخی مواقع نیز در صورت اعمال فشار بیش از حد، باعث می شود که قلم اسیب ببیند.

قلم لمسی Galaxy Note 9 در حالت کلی به عنوان یک قلم کاربردی شناخته می شود. معایب این قلم بسیار ناچیز بوده و در صورت استفاده درست و بهینه از آن شما تا مدت ها می توانید از امکانات این قلم استفاده کرده و با استفاده از ویژگی های آن یک تجربه لذت بخش را برای خود رقم بزنید.


گوشی های سازگار با قلم لمسی Ocean Blue


گوشی های سازگار با قلم لمسی Ocean Blue شامل گوشی های نوت سری 9 می شوند. البته شما از آن در سریهای قبلی مانند نوت 8 و یا نوت 10 نیز می توانید استفاده کنید اما قلم دیگر در داخل گوشی قرار نمی گیرد.
بهترین مدل های گوشی قابل استفاده و سازگار با قلم لمسی Ocean Blue همان گوشی های سامسونگ سری نوت 9 هستند که میتوانند به راحتی از تمامی امکانات و ویژگی های قلم استفاده کنند.

گوشی های سازگار با قلم لمسی Ocean Blue



بهترین قلم لمسی برای گوشی سامسونگ


نکته مهم در هنگام خرید بهترین قلم لمسی برای گوشی سامسونگ این است که دقت داشته باشید که این قلم با گوشی شما به خوبی سازگاری داشته باشد. برخی از این قلم ها با نسخه های خاص اندرویدی و حتی مدل های خاص گوشی موبایل سازگاری بیشتری دارند.
قلم لمسی Galaxy Note 9 Replacement S-Pen, Ocean Blue با گوشی های Galaxy Note9 بیشتری سازگاری را دارد. به این نکته توجه داشته باشید که اصلی‌ترین قابلیت قلم سامسونگ، مربوط به نوت‌برداری است. از قابلیت‌های این قلم می‌توانیم به تبدیل دست‌خط به متن تایپ شده اشاره کنیم که حتی در مرورگر هم می‌توانید از این مشخصه بهره ببرید.

سوالات متداول در خصوص قلم لمسی Ocean Blue
آیا قلم S سامسونگ قابل تعویض است؟


آیا قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue بلوتوث دارد؟


قلم جدید S Pen که با نام قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue شناخته می شود، از بلوتوث برای اتصال به گلکسی نوت 9 شما استفاده می کند.
باتری قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue چه مدت طول می کشد تا شارژ شود؟


مانند هر باتری دیگری، عمر واقعی باتری ممکن است بسته به الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد. قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue در 40 ثانیه شارژ شده و 30 دقیقه می توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که زمان بیشتری شارژ شود می تواند تا ساعت ها آماده به کار باشد.
چطور می توان قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue را شارژ کرد؟


قلم لمسی سامسونگ Ocean Blue پس از قرار دادن در دستگاه شروع به شارژ شدن به صورت بی سیم می کند. نیازی به شارژر جداگانه نیست و قلم با قرار گرفته در محل خود در گوشی تلفن همراه به سرعت شارژ می شود.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ویژگی های یک کتونی مناسب دوندگی
  مناسب های تعطیل سال ۱۴۰۳
  قلم لمسی سامسونگ مدل S Pen اورجینال مناسب برای سامسونگ گلکسی نوت 8
  خرید دستگاه لیبل زن با قیمت مناسب
  نوشتن عنوان جذاب و مناسب برای محتواها
  مُد مناسب با ماه تولد شما
  چگونه بفهمیم کدام سطل زباله برای آشپزخانه مناسب است؟
  کدام رنگ مناسب رنگ آمیزی فایبر سمنت برد است؟
  چه نوع آب آشامیدنی مناسب شماست؟
  چه گلی برای هدیه دادن مناسب است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان