امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه بهترین استایل را با کتونی کانورس داشته باشیم؟

#1
چگونه بهترین استایل را با کتونی کانورس داشته باشیم؟

کفش های کتونی، کفش هایی اسپرت و راحت برای انجام فعالیت های ورزشی یا فعالیت های روزمره می باشند. کتونی کانورس از سال ۱۹۱۷ میلادی به بازار آمده و از کتونی های پر استفاده در بین خانم ها و آقایان است. در ابتدا این برند، تولید و طراحی کتونی فقط برای بسکتبالیست ها را برعهده داشت، اما با گذشت زمان و استقبال شدید مردم، برای استفاده عموم نیز تولید گردید. تنوع رنگ و مدل در این کتونی زیاد بوده، از این رو هرکس می تواند مطابق با سلیقه خود، هر مدل از این کتونی را که می خواهد انتخاب کند. ما در این مقاله شما را با انواع استایل با کتونی کانورس، معرفی بهترین مدل های کتونی کانورس برای استایل های مختلف و مطالبی از این دست آشنا خواهیم کرد تا شما بتوانید بهترین و زیباترین استایل را با این مدل از کتونی داشته باشید.

معرفی بهترین مدل های کتونی کانورس برای استایل های مختلف
در این قسمت ما به معرفی انواع مدل کتونی کانورس و معرفی بهترین مدل های کتونی های کپی کانورس برای استایل های مختلف می پردازیم:
بهترین و شناخته شده ترین مدل کتونی کانورس، مدل آل استار می باشد. کتونی های کانورس آل استار در چند مدل از جمله ساق دار، بدون ساق، تخت یا فلت و لژدار موجود می باشند. کتونی کانورس آل استار، یک کفش راحت و مناسب برای استفاده افراد از جمله خانم ها و آقایان می باشد. استفاده از کتونی های ساق دار کانورس برای فصل زمستان و پاییز، انتخابی مناسب و زیبا است.

انواع استایل با کتونی کانورس
تنوع استایل با کتونی کانورس زیاد بوده و شما می توانید در موقعیت های مختلف از انواع مدل های این کتونی از جمله ساق دار و بی ساق و یا لژ دار استفاده کرده و استایلی شیک و زیبا داشته باشید.

● استایل با کتونی کانورس ساق بلند
کتونی کانورس ساق بلند، انتخاب بسیار مناسبی برای فصل پاییز و زمستان می باشد و می توانید آن را با مانتو، پالتو، کاپشن یا تیشرت ست کنید. اگر انتخاب شما، کتونی کانورس ساق بلند به رنگ مشکی می باشد، بهتر است آن را با یک شلوار جین ذغالی یا لی ست کرده و پایین شلوار را کمی تا بزنید. برای استایل بالاتنه، می توانید یک تیشرت سفید یا یک پیراهن آستین کوتاه با طرح کم یا بدون طرح را انتخاب کنید. همچنین اگر در فصل پاییز یا زمستان قرار دارید می توانید با انتخاب یک کت کوتاه یا کاپشن به رنگ خنثی، استایل خود را تکمیل کنید. اگر کفش کانورس ساق بلند شما سفید است، از یک شلوار جین به رنگ آبی یا شلوار کتان استفاده کرده و میتوانید بسته به سلیقه خود پایین آن را تا زده و یا آزاد روی کفش رها کنید. بهتر است از شلوار های راسته یا جذب برای این استایل استفاده کنید. برای استایل بالاتنه نیز می توانید از یک مانتو کوتاه، تیشرت ساده به رنگ های روشن، پالتو کوتاه، کاپشن و یا یک تیشرت سفید با یک کت روی آن استفاده کنید.

● استایل با کتونی کانورس ساق کوتاه
کتونی کانورس ساق کوتاه سفید، یک انتخاب مناسب و عالی برای فصل تابستان و بهار می باشد. انتخاب یک شلوار جین به رنگ آبی روشن یا شلوار کتان به رنگ های خاکی، می تواند استایل شما را زیبا تر کند، اما می تونید با شلوار های تیره تر نیز ست کنید ولی باید به تضاد رنگی آن با کفش و استایل خود توجه کنید. سعی کنید برای این استایل از شلوار های جذب یا راسته کمک بگیرید. در قسمت بالاتنه نیز  استفاده از مانتو های نخی یا تیشرت های رنگ روشن گزینه خوبی هستند.
کتونی کانورس مشکی ساق کوتاه انتخاب مناسبی هم برای فصل زمستان به همراه یک شلوار جین با رنگ های خنثی یا تیره یا شلوار کتان، با یک کاپشن، کت یا جامپر و هم برای فصل تابستان به همراه شلوار جین یا کتان جذب و اسلیم، همراه با یک تیشرت یا مانتو با رنگ های خنثی، می باشد.

● استایل با کتونی کانورس لژ دار
این کتونی برای افراد با قد کوتاه یا متوسط بسیار مناسب می باشد. برای تکمیل کردن استایل خود، بهتر است از یک شلوار جین بگ و گشاد به همراه یک پیراهن، تیشرت و یا مانتو آزاد و راحت استفاده کنید.

● استایل با کتونی کانورس رنگی
اگر انتخاب شما، کتونی های کانورس رنگی می باشد باید از رنگ های مکمل یا سایه روشن و تیره در استایل خود استفاده کنید. پوشیدن شلوار جین آبی با هر رنگ کتونی کانورس استایلی بسیار شیک و زیبا را برای شما به همراه دارد.

ویژگی بهترین استایل با کتونی کانورس
برای داشتن بهترین استایل با کتونی کانورس، توجه به چند نکته لازم و ضروری می باشد:
● اگر تیپ و لباس شما طرح دار است، از کتونی کانورس طرحدار استفاده نکنید.
● سعی کنید با کتونی کانورس بدون لژ، شلوار های گشاد نپوشید.
● استایل خود را طوری طراحی کنید که کتونی کانورس خود را در مرکز توجه و دید قرار دهید.
● کتونی کانورس را طوری بپوشید که بند های آن، شلخته، بهم ریخته و نامرتب نباشد.

راهنمای ست کردن کتونی کانورس برای خانم ها
بهتر است برای ست کردن شلوار با کتونی کانورس، از شلوار های جذب و مام استایل استفاده کنید. شلوار جین بهترین گزینه برای ست کردن با کتونی کانورس می باشد. در قسمت بالاتنه می توانید از یک شومیز یا یک مانتو کوتاه و اسپرت به همراه یک شال مناسب ، استفاده کنید.
استایل بعدی که می توانید با کتونی کانورس داشته باشید، استفاده از یک پالتو به همراه یک شال بافت یا موهر و یک شلوار جین جذب می باشد.
کتونی کانورس را می توانید با پیراهن و جوراب شلواری و یا دامن پلیسه به همراه یک کت کوتاه نیز ست کرده و استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشید. البته برای این استایل بهتر است از کتونی کانورس سفید استفاده کنید. در این استایل استفاده از یک گردنبند به همراه شال یا روسری می تواند شما را جذاب تر و شیک تر نشان دهد. همچنین به وسیله یک کیف کوچک می توانید استایل خود را تکمیل کنید.

ایده های استایل با کتونی کانورس برای آقایان
آقایان می توانند برای داشتن یک استایل غیر رسمی، کتونی کانورس را با یک شلوار کتان ست کرده و یک پیرهن یا یک کت اسپرت را با آن بپوشند. این استایل در عین راحتی، بسیار شیک، آراسته و مرتب است.
در فصل تابستان، می توانید از یک شلوار جین تنگ یا راسته با کتونی کانورس،  به همراه یک تیشرت استفاده کنید.
پوشیدن شلوار ورزشی اسپرت، همراه با یک کتونی کانورس و یک تیشرت یا سویشرت ورزشی، یک استایل بسیار مناسب، جذاب و اسپرت و در عین حال راحت برای آقایان می باشد. این استایل خود را می توانید با پوشیدن یک کلاه لبه دار، تکمیل و جذاب تر کنید.

رنگ های مناسب برای کتونی کانوس
کتونی های کانورس یا آل استار، در انواع رنگ ها وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ لباس خود، هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید. اما در بین تمام رنگ ها، رنگ های مناسب برای کتونی کانورس اغلب رنگ مشکی و سفید می باشد که به راحتی با هر رنگ و استایلی ست می شوند و هم برای آقایان و هم خانم ها مناسب می باشد.

جمع بندی

کتونی های کانورس، کتونی هایی هستند که در عین زیبایی، بسیار راحت و خوش پوش هستند. از این رو در بین خانم ها و آقایان، طرفداران بسیار زیادی دارد. کتونی کانورس را می توان با استایل های مختلف ست کرده و از زیبایی و راحتی آن لذت ببرید. ما در این مقاله شما را با راهنمای انتخاب کتونی کانورس و انواع استایل با کتونی کانورس و مطالبی از این دست آشنا کردیم تا شما بتوانید یک انتخاب مناسب ودر عین حال شیک و زیبا داشته باشید. 
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ویژگی های یک کتونی مناسب دوندگی
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  بهترین کارتونی که دیدیدی
  مراقبت های بعد از عمل بینی چگونه است؟
  بهترین روش های قفسه بندی سوپرمارکت پرشین راک
  متولدین هر ماه چگونه ناراحت میشوند ؟
  قدر داشته هایت را بدان...
  بهترین تغذیه برای سالمندان مبتلا به کرونا
  سیستم کروز کنترل تطبیق پذیر چگونه کار می کند؟
  ادم ها چگونه به گرگينه تبديل ميششوند همراه با عكس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان