امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی

#1
Music 
بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی 1


نام کامل : حمیدرضا قربانی

ملیت : ایرانی

تولد : ۸ مرداد ۱۳۷۰ - اصفهان.  ایران

شغل : خواننده، ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم گر

سبک : پاپ ، جهانی

سازها : گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، پیانو، هارمونیکا

سال های فعالیت : ۱۳۸۶

فعالیت رسمی : ۱۳۹۶ تا امروز


حمیدرضا قربانی متولد ۸ مرداد ۱۳۷۰ در محله کوی امام  شهر اصفهان هستش. تا پنج سالگی اصفهان زندگی کرده چون پدرش ارتشی بوده و بعدا به تهران منتقل میشن و در تهران زندگی میکنه. از کودکی به هنر و نقاشی و موسیقی علاقه داشت و علاقه به خوندن داشت. موسیقی رو از سال ۸۶ وقتی ۱۶ سالش بوده با ترانه سرایی و گیتار بدون معلم شروع کرده و چند سال  پیش استاد ناصر چشم آذر چند جلسه ای تعلیم پیانو و علم موسیقی می بینه و آهنگسازی رو شروع میکنه. تا سال ۱۳۹۶  فعالیت رسمیشو شروع میکنه و آهنگ اولش که رسمی منتشر میشه آهنگ " تصور میکنم هستی " هستش که با استاد بهرام ابراهیمی بازیگر و یاسر ساکیمهر تنظیم کننده همکاری میکنه.
حمیدرضا قربانی یکی از هنرمندانی هست که بیشترین همکاری بین المللی رو داره و بهش میگن لوک خوش شانس موزیک ایران . بخاطر اینکه با سلاطین موسیقی دنیا درامر سابق گروه اسلیپنات  توی آهنگ  بهانه کار کرده و توی آلبوم های جهانیش با پیتر بالتس ( نوازنده و همخوان سابق گروه هوی متال اکسپت ) و شی واتسون و سارا گِانون ( ربکا) ، جنی تاتور و هنرمندای دیگه همکاری داشته.
حمیدرضا قربانی توی سریال " جوان و بیقرار" هم آهنگ ساخته و میکس و مستر کرده و دیپلم افتخار داره و عضو فدراسیون بین المللی موسیقی جهان هست و مقاله های زیادی راجب موسیقی نوشته و تا حالا مصاحبه های رادیویی مختلف داشته چه با رادیو های ایران چه خارج. توی سال ۲۰۲۱ بخاطر ساختن و میکس و مستر آهنگهای مختلف برای سریال ( جوان و بی قرار ) که از شبکه سی.بی اس آمریکا پخش میشه و خیلی هم قدمت داره ،دیپلم افتخار بهترین آهنگساز  رو دریافت میکنه به همراه یه تقدیرنامه هنری . او همچنین برای نماهنگ های مختلفی آهنگسازی کرده که از شبکه جام جم صدا و سیمای ایران پخش شده.
حمیدرضا قربانی دیپلم کامپیوتر داره و دانش آموخته موسیقیه. فرزند آخر خانوادست و یه خواهر و یک برادر بزرگتر داره. پدرش نقاش و ارتشی بوده و از ایثارگران جنگ ایران و عراق. مادرش خانه داره و خودشم با خانواده در تهران زندگی میکنه و مجرده.
آهنگهای حمیدرضا قربانی سبک خاصی دارن و امضاش پای تموم کارهاش هست‌.
آیدی اینستاگرام حمیدرضا قربانی ihamidrezaghorbani@ هستش 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان