امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عبادت در مذهب ارتدوکس

#1
Question 
در ارتدکس شرقی، عبادت جنبه مرکزی ایمان است و با سنت مذهبی غنی، زندگی مقدس، و تأکید بر زیبایی عبادت مشخص می شود. در اینجا برخی از جنبه های کلیدی عبادت در ارتدکس آورده شده است:

1. مراسم عبادت الهی : مراسم عبادت اولیه در ارتدکس، عبادت الهی است که در روزهای یکشنبه و روزهای عید برگزار می شود. عبادت الهی یک عبادت عمومی است که شامل دعاها، سرودها، قرائت از کتاب مقدس و برگزاری مراسم عشای ربانی (عشای ربانی) است.

2. نمادها : نمادها بخش مهمی از عبادت ارتدکس هستند. آیکون ها تصاویر مقدسی از مسیح، مریم باکره، قدیسین و صحنه های کتاب مقدس هستند که به عنوان پنجره هایی به قلمرو آسمانی مورد احترام قرار می گیرند. مسیحیان ارتدکس از نمادها در دعاهای شخصی خود و در زندگی مذهبی کلیسا استفاده می کنند.

3. مقدسات : کلیسای ارتدکس هفت آیین (اسرار) را به رسمیت می شناسد: غسل تعمید، کریسماس (تأیید)، عشای ربانی، اعتراف (توبه)، عید مقدس (مسح بیماران)، ازدواج، و تقدیس. مقدسات در عبادت ارتدکس مرکزی هستند و اعتقاد بر این است که فیض خدا را به مؤمنان منتقل می کنند.

4. مراسم عبادت ساعات : مسیحیان ارتدکس نیز مراسم عبادت ساعت را می خوانند، که شامل یک سری دعاها و سرودهایی است که در زمان های مشخصی در طول روز خوانده یا خوانده می شود. متداول ترین مراسم عشاء (نماز عصر) و متین (نماز صبح) است.

5. روزه : روزه جنبه مهمی از عبادت ارتدکس و انضباط معنوی است. مسیحیان ارتدکس دوره‌هایی را در طول سال روزه می‌گیرند، از جمله روزه بزرگ، ظهور، و دیگر روزهای روزه‌داری که در تقویم کلیسا مقرر شده است.

6. تجلیل از مقدسین : مسیحیان ارتدکس قدیسان را به عنوان مردان و زنان مقدسی که با وفاداری و فداکاری به خدا زندگی کرده اند، ستایش می کنند. تکریم مقدسین بخشی جدایی ناپذیر از عبادت ارتدکس است و مؤمنان اغلب در دعاهای خود درخواست شفاعت مقدسین می کنند.

7. ذکر : ذکر نقش مهمی در عبادت ارتدکس دارد. موسیقی سنتی کلیسای ارتدکس به عنوان آواز بیزانسی یا آواز Znamenny شناخته می شود و با پیچیدگی و زیبایی ملودیک آن مشخص می شود. ذکر برای تقویت تجربه عبادت و ارتقای روح به سوی خداوند استفاده می شود.

8. مشارکت : در عبادت ارتدکس، مشارکت فعال تشویق می شود. از مؤمنان دعوت می شود که با احترام و ارادت به دعاها، سرودها و مراسم کلیسا بپردازند. عبادت ارتدکس به معنای تجربه ای متحول کننده است که عبادت کنندگان را به خدا نزدیکتر می کند.

به طور کلی، عبادت در ارتدکس تجربه ای مقدس و محترمانه است که به دنبال تجلیل از خدا، تعالی مؤمنان، و رشد معنوی است. زیبایی، غنا و عمق آن که بازتاب سنت‌ها و آموزه‌های باستانی کلیسای اولیه مسیحی است، مشخص می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این مرور کلی درک کلی از عبادت در ارتدکس را ارائه می دهد. برای راهنمایی دقیق تر در مورد اعمال و مناسک خاص، توصیه می شود با یک کشیش یا روحانی در یک محله ارتدکس مشورت کنید.
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مذهب جنیان
  چرامذهب شيعه بهترين مذهب است؟؟؟؟؟؟
  جنگ مذهب ها!!!!
  چرا ما بايد نماز بخوانيم؟ مگر خدا به عبادت ما نياز دارد؟
  هیات حاکمه اسرائیل و معضلی به نام یهودیان ارتدوکس
  سه شاخه مذهب
  مذهب باطنیه، چه مذهبی است؟
  مذهب شیعه چرا مذهب جعفری نامیده شد؟
  آیا تأسیس مذهب شیعه در زمان صفویان بوده است؟
  چرا گاهی از عبادت لذت نمی بریم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان