امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کتاب درک مطلب عربی خیلی سبز

#1
Book 
کتاب درک مطلب عربی خیلی سبز 1
همان طور که می دانیم بسیاری از دانش آموزان به علت نداشتن مهارت کافی از پاسخ دهی به سؤالات درک مطلب در کنکور سراسری امتناع می کنند. کتاب درک مطلب عربی موضوعی خیلی سبز با هدف کسب مهارت برای دانش آموزان جهت پاسخ دهی به سؤالات متن ها تالیف شده است. در ادامه چگونگی نوشتار مطالب کتاب را توضیح می دهیم. زبان نوشتار کتاب نیز صمیمی انتخاب شده است.



آموزش (درسنامه)
ساختار کتاب درک مطلب عربی موضوعی خیلی سبز به این صورت می باشد که ابتدا به توضیحات مربوطه جهت چگونگی پاسخ دهی به سؤالات متن های درک مطلب پرداخته شده است و سپس متن ها قرار داده شده اند. به طور کلی مطالب در سه فصل نگاشته شده اند.

فصل اول در رابطه با متن شناسی و آشنایی با تیپ های مختلف سؤال می باشد، به این صورت که از ریزترین و ابتدایی ترین نکات شروع به صحبت شده است. در ابتدا به خوبی متن ها دسته بندی شده اند و مواردی که در سؤالات مطرح می شوند، گفته شده است. در کتاب درک مطلب عربی موضوعی خیلی سبز تمامی توضیحات به صورت موردی و با ترتیب بسیار خوبی بیان شده اند. برای تمامی موارد یک کادر با عنوان مثال قرار داده شده است. از ساده ترین مثال ها استفاده شده است و هم چنین به ساده ترین زبان نیز توضیح داده شده است.

فصل دوم با عنوان »متنک« مطرح شده است. در این قسمت هدف بالا بردن توانایی دانش آموزان در ترجمه و پاسخ دهی به سؤالات و متن های کوتاهی است که به صورت چهار گزینه ای نوشته شده اند. با سؤال های کوتاه و ساده شروع شده اند و در ادامه سؤالات سخت تر و طولانی تر می شوند. هم چنین در این بخش سعی شده است تا با مطرح کردن نوعی خاص از سؤالات قدرت تشخیص و انتخاب درست مفهوم جملات به دانش آموزان یاد داده شود.

به طور کلی به صورت گام به گام تمامی مواردی که دانش آموزان جهت یادگیری چگونگی پاسخ دهی به سؤالات درک مطلب نیاز دارند در کتاب درک مطلب عربی موضوعی خیلی سبز با زبانی ساده بیان شده است.


تست (تمرین)
پس از دو فصل بیان شده، فصل آخر درک مطلب عربی موضوعی خیلی سبز که شامل متن های درک مطلب می باشد، آمده است. این بخش شامل دو قسمت می باشد. در ابتدا تعداد بالایی متن های تألیفی قرار گرفته اند و سپس متن های کنکور های سراسری قرار داده شده اند.

ویژگی بسیار خوب کتاب درک مطلب عربی موضوعی خیلی سبز این است که از متن های ساده شروع شده است تا به متن های سخت تر برسد و این برای یادگیری دانش آموزان بسیار مفید می باشد. متن های تألیفی نیز مطابق با استانداردهای کنکور سراسری می باشند.

در انتهای کتاب نیز پاسخ نامه تشریحی قرار داده شده است که در آنها نیز نکات به طور کامل گفته شده است و مطالعه آنها جهت یادگیری کامل ضروری و بسیار کارا و مفید می باشد. سؤال های مطرح شده و هم چنین متن ها از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند. سؤال های مختص رشته انسانی نیز با تیتر مشخصی از مابقی سؤال ها جدا شده اند.


لینک دانلود:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://www.uploadbag.com/files/39b148d54400304e02cc66c3f026fafd/Arabicwow.pdf.html
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
 سپاس شده توسط ‌ ‍ ‌‌‌‌ ‌‌‌ ‌ ‍ ، کرونا ، Highschool
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Minioni PDF کتاب های رشته انسانی | ویژه کنکور 1403
  جزوه عربی اقای مرتضوی طراح قلمچی
  کتاب جمع‌بندی در ۲۴ ساعت علوم و فنون ادبی
  کتاب جامع آشنایی با رشته های مختلف دانشگاهی و زمینه های شغلی
  کتاب دوازدهم زبان نهایی ویکتوریا نس
  کتاب دوازدهم جامعه شناسی لقمه شب امتحان ماز
  کتاب شب امتحان دینی دهم انسانی
  کتاب کنکور اردیبهشت انسانی
  کتاب مصاحبه فرهنگیان
Book کتاب شب امتحان دینی یازدهم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان