امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کفاشیان: از عملکرد کی‌روش راضی نیستم

#1
سایت گل: علی کفاشیان که این روزها ترجیح می‌دهد کمتر در رسانه‌های کشور آفتابی شود به کرمان رفته تا انتخابات هیات فوتبال این استان را برگزار کند

در پایان این انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال که البته میل چندانی هم به حضور یافتن در میان خبرنگاران نداشت در نهایت به سوالات آن‌ها با خوشرویی پاسخ داد تا نشان دهد همچنان روحیه خود را از دست نداده است و در پی هر پاسخ او لبخندهای معروفش محو نمی‌شد. علی کفاشیان در رابطه با مسائل مختلف فوتبال ایران صحبت کرد که گزیده حرف‌های را می‌خوانید.

از عملکرد کی‌روش راضی نیستم

علی کفاشیان در رابطه با سوالی پیرامون میزان رضایت او از عملکرد اخیر تیم ملی صراحتا اعلام می کند که از کار تیم ملی فوتبال به همراه کارلوس کی‌روش رضایت ندارد. رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید: "ما با توجه به سرمایه گزاری که برای تیم ملی کرده بودیم، نمی بایست در این مقطع دغدغه ای برای صعود به جام جهانی داشته باشیم ولی عملا این اتفاق به همراه کارلوس کیروش رخ نداده است و این سبب می شود که ما انتظارهای خود را از تیم ملی برآورده شده نبینیم. ضمن اینکه حتی اگر به جام جهانی هم صعود کنیم ما تیم ملی قوی تری را انتظار خواهیم داشت و باید بازی های با کیفیت تری را از تیم خود ببینیم. باید کار کارشناسی دقیق تری انجام بدهیم تا ببینیم ایراد فعلی تیم ملی در کجاست". کفاشیان با نگران کننده خواندن وضعیت تیم ملی گفت:" اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نکند فوتبال ما با یک افت بسیار شدید روبرو می شود. ما باید همه دست در دست هم دهیم تا از این اتفاق جلوگیری کنیم و برای این مسئله نباید هیچ کوتاهی انجام دهیم".

هیچ مدرکی از تبانی لبنانی ها در دست نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با پیگیری های انجام شد پیرامون بحث تبانی بازیکنان تیم ملی لبنان در مقدماتی جام جهانی گفت: " بحث تبانی بازیکنان لبنان فعلا در حد رسانه ها مطرح است و ما هیچ مدرک محکمه پسندی که با آن بتوانیم امتیاز بازی با لبنان را بگیریم در دست نداریم. مسئله ای هم که فدراسیون لبنان مبنی بر تبانی تائید کرده است مربوط به بازی های داخلی این کشور بوده است و به بازی های مقدماتی جام جهانی ارتباطی ندارد. کفاشیان عدم نفوذ ایران در ای اف سی و فیفا را برای پیگیری این مسئله رد می کند ولی تلویحا تائید می کند که قطری ها برای جلوگیری از پیگیری این مسئله دست بالا را دارند!

کرسی خود را در ای اف سی به خاطر همان لیوان آب معروف از دست دادیم

کفاشیان با بیان اینکه ایران خیلی هم در ای اف سی نفوذ دارد می گوید: " ما در حال حاضر بیشترین کرسی ها را در ای اف سی برای ایران داریم و اگر ماجرای آقای سعیدلو رخ داد و ما آن شکست را در انتخابات ای اف سی پذیرفتیم تنها به همان لیوان آب معروفی برمی گشت که گاهی من اجازه تکان دادن آن را پیدا نمی کنم! ولی با این حال ما تلاش خود را برای بازپسگیری همان کرسی هم آغاز کردیم و در انتخابات سال آینده این قدرت را داریم که نفوذ خود را بیشتر هم بکنیم". کفاشیان در رابطه با از دست رفتن جایگاه علی دایی در کمیته جوانان فیفا هم گفت: " ظاهرا آقای دایی به دلیل غیبت های زیادش در جلسات این کمیته نامش از فهرست خارج شده است و من خودم از طریق رسانه ها در جریان این موضوع قرار گرفتم ولی اگر او بخواهد هر کمکی از دستمان برآید برای رسیدنش به کرسی ها مهم فیفا و ای اف سی انجام خواهیم داد چراکه او اسطوره فوتبال ایران در دنیاست".

فعلا هیچ فکری برای تیم های ملی دیگر نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با برنامه های این فدراسیون برای تیم ملی امید کشور گفت:" فعلا برنامه خاصی برای تیم های ملی دیگر نداریم و تمام تمرکز خود را معطوف تیم ملی بزرگسالان و جام جهانی کرده ایم. هرچند از تیم های پایه خود غافل نمی مانیم و برنامه های مربیان آن ها را هم دنبال می کنیم ولی در حال حاضر تیم ملی بزرگسالان در راس برنامه های ما قرار دارد. بزرگترین مشکلات ما برای تیم های پایه بحث مالی است که سبب می شود نتوانیم تمام برنامه های خود را برای آن ها اجرا کنیم. البته من امیدوارم در ماه های آتی این مشکلات کمتر شود و ما به صورت جدی تر برنامه تیم های نوجوانان، جوانان و امیدهای خود را هم پیش ببریم.

همچنان منکر هرگونه تقلب در انتخابات هیات ها هستم

کفاشیان که برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال به کرمان آمده بود در رابطه با بحث های مربوط به تقلب در انتخابات این هیات ها می گوید:" من قویا هرگونه تقلب در این انتخابات ها را همچنان رد می کنم و می گویم انتخاب روسای هیات ها بر اساس نظر مجامع عمومی استان ها بوده است و همه آن ها مانند من یک رای داشته اند. ما در فدراسیون هرگونه موارد شائبه انگیز را بررسی کرده ایم و به دلیلی مبنی بر تقلب نرسیدیم. ما در سال گذشته 25 درصد تغییر در هیات های فوتبال داشته ایم که این نشان می دهد ما به رای مجامع احترام گذاشته ایم حتی اگر با سلیقه شخصی ما تطابق نداشته است. مطمئن باشید تمامی انتخابات ها در سلامت کامل برگزار شده است".

لیگ را تحت هر شرایطی فصل بعد 16 تیمی برگزار می کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با فشارهای برخی نهادها در رابطه با برگزاری 18 تیمی لیگ برتر در فصل آینده گفت:" برگزاری لیگ با 16 تیم یک تصمیم کارشناسانه بوده است و بر اساس مسائل فنی این تصمیم اتخاذ شده است و تحت هر شرایطی ما فصل آینده را با 16 تیم برگزار خواهیم کرد و اگر لازم باشد و مجددا تصمیم گیری کنیم شاید در سال های آینده مجددا به 18 تیمی برگردیم". کفاشیان تاکید می کند حتی اگر تیم ملی به جام جهانی هم صعود نکند بازهم لیگ 16 تیمی خواهد بود چراکه رقابت های دیگر ملی وجود دارد و 45 مسابقه رسمی بین المللی در سطوح مختلف در سال آینده وجود دارد که بازهم برنامه های فوتبال ایران را فشرده خواهد کرد.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را بعد از تیر ماه برگزار می کنیم

علی کفاشیان در رابطه با مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که بقا یا رفتن وی در فدراسیون فوتبال نیز منوط به آن شده بود گفت:" من همچنان تاکید می کنم که اگر فرد بهتر از من برای اداره فدراسیون وجود دارد با تصمیم مجمع عمومی فدراسیون باید جای من را بگیرد اما این مجمع را تا تیر ماه برگزار نمی کنیم تا تکلیف تیم ملی در راه جام جهانی روشن شود و این شائبه مطرح نشود که چون وضعیت تیم ملی خوب نبود من به نوعی خود را کنار کشیدم". کفاشیان با بیان اینکه استعفا در قاموس او نیست گفت:" من تحت هیچ شرایطی استعفا نخواهم داد و تنها با تصمیم مجمع از فدراسیون کنار خواهم رفت.

سال آینده باید کیفیت بازی های لیگ برتر را بالا ببریم

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از برنامه ریزی سازمان لیگ برای بازی های باشگاهی کشور رضایت دارد گفت:" کیفیت فنی بازی ها ظاهرا افت کرده است که ما در جلسات خود مقرر کرده ایم برای سال آینده برنامه بازی ها به گونه ای تعبیه شود که به بهبود کیفیت بازی ها کمک کند. البته بالا رفتن کیفیت بازی ها منوط به این است که باشگاه ها کیفیت تمرینات، زمین بازی و سایر امکانات خود را نیز افزایش بدهند و من امیدوارم سال آینده تیم هایی در لیگ برتر باشند که شرایط حضور در لیگ برتر را داشته باشند. با این حال بالا بردن سطح کیفی بازی ها در دستور کار ما نیز قرار دارد".

اگر مردم با مسخره کردن ما خوشحال می شوند بگذار مسخره کنند

کفاشیان در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر محوریت برنامه طنز خنده بازار در ایام نوروز برروی کفاشیان گفت:" این یک برنامه طنز و شاد است و اگر آن ها اطمینان دارند که مردم با مسخره کردن ما شاد می شوند عیب ندارد...بگذارید مارا مسخره کنند و مردم بخندند!
کفاشیان: از عملکرد کی‌روش راضی نیستم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Guard ، L²evi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رئیس الهلال نظاره گر عملکرد مارگا (عکس)
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم
  عبداللهی: رفیق نیمه راه خطیبی نیستم
  شکست سنگین آنتورپ. عملکرد بسیار ضعیف بیرانوند.نمره۴.۷
Heart نامه تند یک فوتبالی به جهانگیری؛ پاسخگوی عملکرد فدراسیون تاج باشید!
  من تیمو ورنر را راضی کردم بیاید چلسی
  عملکرد هیات‌های کشتی زیر ذره‌بین علیرضا دبیر
  کفاشیان طبق قانون سرپرست فدراسیون است/ موافقت فیفا با اساسنامه تا پایان هفته
  دوگانه کفاشیان و بهاروند/ مخالفان تغییر چه کسانی هستند؟
  قاضی زاده هاشمی: بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال جرم است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان