امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شیشه عمر فرهاد کاظمی در دست یحیی

#1
تماشا: فردا ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر، میزبان پرسپولیس خواهد بود. مسابقه ای که برای سرخپوشان یک بازی تدارکاتی است اما ذوب آهن برای باقی ماندن در لیگ برتر به هر 3 امتیازش نیاز دارد. در حال حاضر 5 تیم آخر جدول فاصله نسبتا زیادی با تیم های بالای سرشان پیدا کرده اند و شانسی برای فرار از منطقه سقوط ندارند. فقط یکی از آنها می تواند به پلی آف برسد.

فعلا ذوب آهن در رده چهاردهم ایستاده و تیمی است که شانس رسیدن به پلی آف را دارد. آلومینیوم هم چسبیده به ذوب آهن و هم امتیاز با این تیم منتظر لغزش تیم فرهاد کاظمی است تا جای آنها را در رده چهاردهم بگیرد.

وضعیت

پرسپولیس گل محمدی نیم فصل دوم صعود قابل توجهی در جدول داشت اما باز هم شانسی برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر ندارد. آنها در حال حاضر روی فینال جام حذفی تمرکز کرده اند و انگیزه چندانی برای مسابقات باقی مانده لیگ ندارند.

ذوب آهن در هفته های اخیر اوج گرفته و از 4 بازی آخرش، دو بر دو مساوی به دست آورده است. سفیدپوشان اصفهانی توانستند خودشان را به رده چهاردهم برسانند و رقابت سختی با آلومینیوم برای کسب سهمیه پلی آف و نرفتن به لیگ یک دارند.


صادقیان و مسلمان مقابل باشگاه آینده؟

شایعه مذاکره پرسپولیس با ستاره های دیگر تیم های لیگ دوازدهم، حساسیت خاصی به برخی بازی های این تیم داده است. در بازی پرسپولیس و داماش، علیرضا جهانبخش ستاره جوان داماش زیر ذره بین بود. جهانبخش در آن مسابقه نمایش خوبی داشت و یک پاس گل داد.

در بازی فردا هم پیام صادقیان و محسن مسلمان چهره های ویژه بازی هستند. گفته می شود پرسپولیسی ها برای فصل آینده صادقیان و مسلمان را می خواهند و برای خرید آنها برنامه ریزی کرده اند.


غیبت با انگیزه ها

بازیکنان سابق ذوب آهن و پرسپولیس، این بازی نمی توانند روبروی تیم سابقشان قرار بگیرند. قاضی تا فصل قبل در ذوب آهن بازی می کرد و سپهر حیدری تا پایان لیگ دهم پیراهن پرسپولیس را می پوشید. حیدری در بعضی بازی ها بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را هم بست.

قاضی و حیدری این فصل موفق نبوده اند و در این بازی هم محروم هستند. علاوه بر آنها یحیی گل محمدی در بازی فردا به کریمی و حقیقی استراحت خواهد داد. مهرداد پولادی هم هنوز مصدوم است و نمی تواند در اصفهان به میدان برود.
شیشه عمر فرهاد کاظمی در دست یحیی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Guard ، L²evi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یحیی به دنبال انتقام تنها شکست لیگ نوزدهم
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  تصمیم یحیی گل محمدی در خصوص عیسی آل کثیر/ مهاجم محبوب به مشهد می‌رود
  رسمی؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد
  استوری کنایه‌آمیز فرهاد مجیدی (عکس)
  این لباس برازنده یحیی گل‌محمدی است
  بزرگترین شگفتی تیم یحیی در آسیا (آمار)
  لبخند به لب فرهاد برگشت (عکس)
  سه اسطوره استقلال علیه فرهاد مجیدی!
  زانو زدن فرهاد در روزی که استقلال دوباره ایستاد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان