امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Motorola سری جدید تبلت های XOOM را معرفی کرد!

#1
بس از یک انتظار نسبتا طولانی از سوی طرفداران، شرکت موتورولا بالاخره نه یک تبلت، بلکه دو تبلت جدید خانواده XOOM را به طور رسمی معرفی کرد. هر دو تبلت نسبت به نسخه اول XOOM باریک تر، سبک تر و سریع تر هستند. مشخصات تبلت ها را در ادامه مطلب بخوانید.

تبلت XOOM 2 که سوم نوامبر معرفی شد جانشین اولین تبلت آندروییدی XOOM است که شرکت Motorola فبریه امسال معرفی کرد که چندان هم موفق نبود. این بار XOOM 2 آمده است تا ترازوی بازار تبلت های آندروییدی که در حال حاضر در دست سامسونگ است را به نفع خود سنگین کند.

Motorola سری جدید تبلت های XOOM را معرفی کرد!  1
تبلت XOOM 2 در دو مدل ۱۰٫۱ اینچی و ۸٫۲ اینچی وارد بازار می شود. هر دو مدل از یک پردازنده قوی ۱٫۲ گیگاهرتزی دو هسته ای بهره می برند که به همراه ۱ گیگابایت رم انتظار عملکردی روان و سریع را از این دو تبلت خواهیم داشت. همچنین رزولوشن صفحه نمایش هر دو تبلت ۱۲۸۰×۸۰۰ می باشد. قابل ذکر است که این بار Motorola هم مثل سامسونگ از تکنولوژی Gorilla Glass در صفحه نمایش هایش استفاده کرده است که محافظت بیشتری را با خود به همراه دارد. هر دو تبلت دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند اما هنوز معلوم نیست که آیا این حافظه از طریق MicroSD card قابل افزایش هست یا خیر؟



موتورولا واقعا روی XOOM 2 کار کرده و با درس گرفتن از اشتباهاتی که در مدل اولیه XOOM وجود داشتند، سعی بر ارتقا هرچه بیشتر این مدل جدید داشته است. حاصل این تلاش افت وزن تبلت به میزان ۱۳۱ گرم در مدل ۱۰٫۱ است. همچنین قطر این تبلت هم ۴ میلی متر از مدل اولیه کمتر می باشد. مدل ۸٫۲ اینچی هم تنها ۳۸۲ گرم وزن دارد که بسیار عالی است و وزن آن در مقایسه با Samsung Galaxy tab 8.9 که ۴۴۶ گرم وزن دارد، قابل توجه است. قطر این مدل برای افرادی از قبیل من، که به باریکی تبلتشان اهمیت می دهند، بسیار راضی کننده است. تنها اندکی کمتر از ۹ میلی متر.

Motorola سری جدید تبلت های XOOM را معرفی کرد!  1
در قسمت دوربین شاهد پیشرفت چندانی از سوی Motorola نبودیم. هر دو تبلت دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هستند که بر خلاف مدل قبلی که دو فلاش LED داشت، تنها یک فلاش LED دارند. دوربین جلویی هم از ۲ مگاپیکسل به ۱٫۳ مگاپیکسل تنزل پیدا کرده است که نه تنها پیشرفت بلکه یک پسرفت برای XOOM 2 به حساب می آید. از لحاظ باتری می توان روی مدل ۱۰٫۱ اینچی تا ۱۰ ساعت وبگردی و ۷ ساعت تماشای ویدئو حساب کرد. مدل ۸٫۲ اینچی هم طبیعتا به دلیل کوچک تر بودن تنها ۶ ساعت شارژ برای وبگردی ارائه خواهد داد.


هر دو تبلت از سیستم عامل آندروید Honeycomb 3.2 بهره می برند که طبق گفته Motorola به آندورید Ice-cream Sandwich هم قابل آپدیت خواهند بود.

این دو تبلت در اواسط نوامبر در بریتانیا و ایرلند و اندکی بعد هم در سایر بازار ها وارد خواهند شد. قیمت این دو تبلت هنوز توسط شرکت اعلام نشده است.

دستهــايم را محکمتر بگيـر

من هنوز هم نميخواهــم

تورا...

به دست خاطرات بسپارم...

Motorola سری جدید تبلت های XOOM را معرفی کرد!  1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد اپل همراه با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی کمتر عرضه می‌‌شوند
  تبلت های جدید و متفاوت از سامسونگ
  آموزش روت و نصب ریکاوری تبلت با استفاده از Odin
  آموزش تعمیر تبلت
  تصاویر بزرگترین تبلت دنیا
Photo معرفی کروم بوک جدید سامسونگ
  تبلت تاشوی سامسونگ با یک صفحه کلید و پایه در پتنت جدیدی نشان داده شد
  آپدیت اندروید مارشمالو برای تبلت ال جی جی پد ایکس 10.1 منتشر شد
  تبلت گلکسی Tab A 8.0 H آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت کرد
  تبلت ASUS ZenPad Z8 با نمایشگر 7.9 اینچی 2K معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان