امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عناب،کارخانه تصفیه خون

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عناب،کارخانه تصفیه خون 1
عناب یه میوه داروئیه که می‌شه مثل خرما یا سنجد تو تنقلات روزانه گنجوندش و از خواص زیاد و عالی‌ش به نفع بدن استفاده کرد. مهمترین خاصیت عناب، خون‌سازی، دفع سموم خون و کمک به دستگاه‌ گردش خونه. وقتی درباره سالم‌سازی خون حرف می‌زنیم یعنی قلب، عروق، کلیه‌ها و کبد باید خوب و درست کار کنن. تنظیم عملکرد اینا برای این دونه‌های فسقلی و خوشمزه هیچ کاری نداره. عناب می‌تونه یه همراه خوب و همیشگی برای بیماران هموفیلی یا کسانی باشه که کمبود ویتامین K دارن.

عناب پر از آنتی‌اکسیدان و در نتیجه یه میوه ضد سرطانه و چی بهتر از اینکه با خوردن منظم چند تا دونه از این میوه خوشمزه، خودمونو در برابر این بیماری پر درد و پر هزینه بیمه کنیم.

عناب خاصیت آرام‌بخشی و نشاط آوری هم داره که خام، دم‌نوش و یا مخلوط پودر عناب با شیر نقش یه داروی تقویت اعصاب رو برامون بازی می‌کنه.

عناب یکی از محصولات منطقه خراسان ایرانه، ولی تو فرهنگ چشم بادومی‌ها بیشتر ازش قدردانی می‌شه. مردم چین و تایوان عناب رو به شکل آبنبات یا دم‌نوش می‌خورن و اگه یه بیمار مبتلا به رماتیسم دست‌شون بدید، انقدر بهش عناب می‌خورونن تا خوب شه.

عناب کلسیم، آهن، فسفر و ویتامین B2 , A زیادی تو خودش داره که برای رفع کمبود هر کدوم از این مواد می‌شه روی این میوه حساب کرد.

برگ و ریشه عناب هم پر از خاصیته. ریشه اون برای تقویت مو و قطع تب مفیده و برگ عناب خاصیت پر طرفدارتری داره: لاغری. اگه هر روز برگ عناب رو تو یه لیوان آب گرم بخیسونید و فرداش ناشتا بنوشید، به سرعت وزن کم می‌کنید. برگ عناب کاری با عضلات‌تون نداره و راست می‌ره سراغ بافت‌های چربی و اونا رو از بین می‌بره.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عناب،کارخانه تصفیه خون 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Jiuuv.Gothic
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان