امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ستاره هاي استقلال با چه مبلغي ماندني شدند؟سوال رويانيان جواب ندارد!

#1
بسياري از اهالي فوتبال فصل گذشته محمد رويانيان را به اين متهم كردند كه با بستن قراردادهاي ميلياردي كه متمم برخي از آنها اهداي يك دستگاه خودروي چند صد ميليوني بوده، بازار نقل و انتقالات را بهم ريخته و ضمن بالا بردن بيهوده نرخ بازيكنان و رواج دادن قراردادهاي آنچناني و پر از امتياز ،بازيكنان را زياده خواه كرده است.
اين مساله از سوي هواداران تيم هاي رقيب پرسپوليس و البته رسانه ها با واكنش هاي تندي مواجه شد و البته از آنجايي كه پرسپوليس با اين هزينه ها هم به جامي نرسيد به همه مسلم شد كه ريخت و پاش هاي فراوان و بستن تيم هاي بيست ميلياردي هم تضميني براي قهرماني نيست.
با اين درس بزرگ كه رويانيان به خودش و باشگاه هاي ليگ برتري داد تصور مي شد امسال اين اتفاق تكرار نشود اما در كمال تعجب ابعاد جديدي پيدا كرد و به شكلي خيره كننده گسترش يافت تا جايي كه الان با قاطعيت مي توان گفت تعداد بازيكنان ميلياردي ليگ سيزدهم قطعا بالاتر از ده تاست و در مقايسه با فصل گذشته به مراتب بيشتر شده است.
در اين بين شايد دوباره نگاه ها به رويانيان دوخته شود و اينكه او چقدر براي پرسپوليس ليگ سيزدهم هزينه كرده اما حتي اگر سپاهان را كنار بگذاريم مي توان روي اين موضوع دقيق شد و اين سوال را مطرح كرد كه براي ليگ آينده پرسپوليس بيشتر خرج كرده يا استقلال و در واقع تعداد ميلياردي هاي آبي بيشتر است يا قرمز؟
امروز رويانيان در مصاحبه اش اشاره اي به اين مساله داشت و اعلام كرد فصل گذشته بالاترين قراردادي كه با بازيكنانش بسته يك ميليارد و دويست و هفتاد ميليون تومان بوده(احتمالا كريم انصاري فر)اما امسال استقلال ستاره هايش را در حالي حفظ كرده كه برخي از آنها بر پيشنهادهاي 5/1 تا 2 ميليون دلاري تيم هاي قطري و اماراتي چشم پوشانده اند و حاضر شده اند در استقلال بمانند .
اين مساله را در مورد بازيكناني مثل خسرو حيدري ،مهدي رحمتي(كه گفته شد او حتي پيشنهاد 7 ميليارد توماني براي سه سال را رده كرده)،پژمان منتظري، آندو تيموريان و جواد نكونام كه از پاي پروازبرگشت امارات برگردانده شده مي توان مطرح كرد و اين سوال را پرسيد كه استقلال چقدر به اين بازيكنان پيشنهاد داده كه آنها قيد قراردادهاي سنگين عرب ها را زده اند و حاضر شده اند در اين تيم بمانند؟ آيا پاي عشق و علاقه در ميان است؟بعيد مي دانيم!
اين اتفاق در حالي رخ مي دهد كه منابع عربي و سايت هاي آن سوي خليج فارس به روشني پرده از پيشنهادهاي ميليون دلاري تيم هاي اماراتي و قطري به ستاره هاي استقلال برداشته اند و نمي توان منكر آنها شد.با اين حساب به نظر مي رسد پرسش هايي كه رويانيان مطرح كرده تا زماني كه باشگاه استقلال اقدام به شفاف سازي نكند بي جواب خواهد ماند.پرسش هايي كه مي تواند بعد از يك سال و اندي فشار را از روي او برداشته و متوجه باشگاه رقيب كند.اما وقتي اقلام نامتعارفي مثل بنز و پورشه در كار نباشد كسي به پر و پاي فتح الله زاده خواهد پيچيد كه چرا اينقدر پول داديد و از كجا اين پول ها را آورديد؟
امروز اين شايعه بين اهالي فوتبال دهان به دهان مي گشت كه آندو تيموريان براي پوشيدن دوباره پيراهن آبي 7/1 ميليارد تومان پول خواهد گرفت كه با توجه به خصوصويات فني اش با قاطعيت مي گوييم نوش جانش اما واقعا شنيدن اين ارقام امسال ديگر براي رسانه ها و مردم عجيب نيست؟.البته اينجا بحث بنز و پورشه در ميان نيست،از فولاد و ميلگرد و تيرآهن هم بحثي وسط نيامده و فقط پول نقد است كه آقايي مي كند(!) اما واقعا اگر اين ارقام حقيقت داشته باشد با يك حساب سرانگشتي حتما سر اهالي فوتبال گيج خواهد رفت و همه اين سوال را از خود مي پرسند كه استقلال ليگ سيزدهم با چند ميليارد تومان بسته شده تا از عنوان قهرماني اش دفاع كند؟
نظرات شما
پاسخ
آگهی
#2
آقای رویانیان بهتر بود سوال های دیگه ای میپرسیدن
مثلا با چه مبلغی ستاره های استقلال رو پرونده شدن !!!
یا مثلا هواپیما چند سردار ؟
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
#3
ببین کی داره از قرارداد حرف میزنه رویانیان اول خودش باید شفاف سازی کنه که چقدر بسته اینقدر دروغ تحویل مردم نده.ده میلیاردی قرارداد بسته فکر میکنه خبر نداریم
پاسخ
#4
این رویانیان هم که شور شو در اورده گند زد به پرسپلیس
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان