امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هدیه ماندگارآدم های رنگی

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هدیه ماندگارآدم های رنگی 1
کادو دادن یکی از کارای خوبیه که فقط مختص آدماست. هیچ موجودی تو دنیا به خاطر شادی دیگری کاری انجام نمی‌ده. مثلی که می‌گه “هیچ گربه‌ای واسه رضای خدا موش نمی‌گیره” رو که شنیدید. همون! فقط آدما هستن که برای رضایت و شادی خودشون و دیگران کاری انجام می‌دن.
حالا که این ویژگی منحصر به فرد رو در اختیار داریم، چرا این کادوها رو خاص‌تر و ماندگارتر نکنیم؟ کادوهایی که آدمای رنگی به کسایی که دوست‌شون دارن، می‌دن با بقیه کادوها فرق داره. اونا اهل سمبل‌کاری و کادوهای از سر بازکنی نیستن. اونا به علائق و سلیقه دوستاشون توجه می‌کنن و سلیقه و جیب‌شون رو جوری با هم قاطی می‌کنن که بهترین کادو از توش دربیاد.
اگه نخواهیم از خلاقیت‎‌مون استفاده کنیم، کار خرید کادو ممکنه راحت باشه، اما مگه یه نفر چند بار از گرفتن کادوهای مشابه و قابل‌پیش‌بینی خوشحال می‌شه؟ کادویی که به جای شما هر کس دیگه‌ای می‌تونست اونو انتخاب کنه چقدر می‌تونه ماندگار و خاطره‌انگیز باشه؟ چند بار ساعت، ادکلن، کاسه بشقاب و پیرهن به یک نفر می‌شه داد؟ هر کسی تو زندگی‌اش یه عالمه از این چیزا کادو می‌گیره و ممکنه حتی یادش بره که این لباس رو خودش خریده یا اگه کادو گرفته از کی گرفته.
اگه می‌خواهید تو لیست کادو دهنده‌های قابل فراموش کردن قرار نگیرید باید یه ذره خلاق‌تر باشید. این خلاقیت، کادو شما رو ماندگار و باارزش می‌کنه. ارزشی که کادو خلاقانه شما داره به هیچ وجه با پولی که بابت‌ش خرج کردید سنجیده نمی‌شه. ممکنه بهترین کادو از دل یه مشت دور ریزی دربیاد که حتی یک ریال بابتش ندادید، ولی با هنر و خلاقیت‌تون تبدیل به چیز بی‌نظیری بشه که کسی نتونه روش قیمت بذاره. اگه فکر می‌کنید آدم متفاوتی تو زندگی دوست‌تون هستید، کادوهای متفاوتی هم متناسب با شخصیت و سلیقه و رابطه‌تون به آدما بدید.
یادتون باشه پول تو ماندگاری کادو تو جایگاه دوم قرار داره. یه کادو خاص در کنار یه یادداشت کاملا شخصی و اختصاصی برای اون آدم، به هدیه‌تون یه قلب زنده و یه روح ابدی می‌ده.
کادو نماینده روح بخشنده شماست، پس قدرت کادو دادن‌تون رو پرورش بدید. برای کادو دادن دنبال مناسبت‌ خاصی نباشید و از هر فرصتی برای هدیه دادن استفاده کنید. لذت گرفتن یه کادوی بی‌مناسبت و خلاقانه لذت بزرگیه. این لذت رو به دیگران بچشونید و منتظر باشید، چون خیلی زود با کادوهای جالبی غافلگیر می‌شید. شادی مسریه. از هر راهی که بلدید برید تا اونو به دیگران سرایت بدید و برای این کار هیچی بهتر از یه کادو نیست
.
پاسخ
 سپاس شده توسط سورنا فاول
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان