امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی بازی Castlestorm

#1
Rainbow 
اگر وایکینگ ها در حال حمله به قلمروی پادشاهی شما هستند،چه کاری می توانید جز این انجام دهید که منجنیقی را پر از سنگ کرده و به سمت آنها پرتاب کنید؟

دو بخش Angry birds و زمان واقعی به شما اجازه می دهد تا کنترل یک منجنیق و ارتشی از سربازان را برای نابود کردن قلعه ی دشمن خوددر حالیکه از فروپاشی قلعه خودتان محافظت می کنید،به دست بگیرید.

ممکن است کمی طول بکشد تا به کنترل های این عادت کنید،اما اگر به اندازه ی کافی به بازی کردن بپردازید،در خواهید یافت که چرا این تجربه ی دوگانه قطعاً ارزش به دل آن رفتن را دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی Castlestorm 1


در هسته ی بازی، Castlestorm نقش برج دفاع/حمله را بازی می کند.
با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توان در مسابقات برنده شد.
شما ماجراجویی Sir Gareth شوالیه ای کج خلق را دنبال خواهید کرد،که مامور شده تا گوهر وقف شده ی کشور پادشاهی خود را از دست وایکینگ ها که می خواهند از آن برای حکومت بر زمین استفاده کنند،پس بگیرد .
دیالوگ های متنی مطمئناً شما را وادار به خنده می کند،اما شنیدن همان موسیقی پس زمینه و افکت های صدا اندکی بعد تکراری می شوند.
شما با بازیگران شخصیت های کارتونی این بازی،چشم اندازهای رنگارنگ،و صداهای کمدی پس زمینه در حالت مبارزه آشنا خواهید شد که نقش مهمی در آموزش شیوه ی بازی به شما دارند.

"شما با بازیگران(شناخته شده)شخصیت های کارتونی این بازی،چشم اندازهای رنگارنگ،و صداهای کمدی پس زمینه در حالت مبارزه آشنا خواهید شد..."
به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود.
برای مثال در یک ماموریت باید نگذارید که گروهی از وایکینگ هابه دروازه های شما وارد شوند، در حالیکه در ماموریتی دیگر،بگونه ای طنزآمیز سربازهای شما در اعتصابندو شما را وادار می کنند که تنها به کارایی منجنیق تان تکیه کنید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی Castlestorm 1

در حالیکه برخی از مرحله های بازی بیش از آنچه که باید کش دار می شوند،اغلب مراحل برای سرگرم نگه داشتن شما از تنوع کافی برخوردارند.
با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود و مبارزات مختلفی برای بازگرداندن جویندگان امتیاز بالا برای امتیاز بیشتر،بطور قطعی وجود دارند.
در هنگام مبارزات،منجنیق شما فرم اصلی حمله ی شماست که قادر به شلیک تیر،سنگ و مواد منفجره است که قدرت شلیک ویران کننده ای دارند،برای درست به هدف زدن ،این وسیله بهترین است.
تعیین زاویه ی مناسب برای شلیک با کمی تمرین به خوبی امکان پذیر می شود،و اگر شما بخواهید برای شلیکی دقیق تر صفحه را بزرگ نمایی کنید،ممکن است کاری که دشمن درجای دیگر،در میدان نبرد در حال انجام آن است را از دست بدهید.
حالت سخت این بازیHard mode،برای سخت تر کردن بازی، کاملاً خط نشان دهنده ی مسیر پرتاب را حذف کرده است و حتی ساده ترین ماموریت ها را به آزمون مهارت تیر اندازی شما تبدیل می کند.
نبردها واکنش های شما را تست کرده و شما را در حالت آماده باش قرار می دهند،اگرچهممکن است در ابتدا در زمانی که تازه دارید به کنترل های مبنی بر فیزیک بازی و عناصر استراتژیک زمان بازی عادت می کنید،سخت به نظر برسند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی Castlestorm 1

"نبردها واکنشهای شما را تست کرده و شما را در حالت آماده باش قرار می دهند.."
با وجود تیرهایی که بالای سر شما در همه جا در پروازند و سربازانی که از هر دو طرف در حال برداشتنگام نظامی هستند،ممکن است نبردهای آنلاین و آفلاین گیج کننده شوند و مهارت های عملکرد چند وظیفه ای و استراتژی سازی شما را به کار بیاندازند.
شما انواعی از اجسام پرتابی،افسون ها و رسته های نظامی را دارید که از بین آنها می توانید انتخاب کنید،اما همه چیز cooldown*خود را دارد (*در بازی های ویدئویی متعدد،حداقل مدت زمانی که بعد از استفاده از یک قابلیت باید صبر کنید قبل از اینکه مجدداً بتوانید از آن استفاده کنید).
شلیک نیروهای خودی همواره برقرار است،بنابراین دست به هفت تیر شدن همیشه به نفع شما نیست.
علاوه بر این ها،شما Sir Gareth را دارید،که ناگهان خودش را در میان نبرد ظاهر می کند،به شما اجازه ی کنترل خود را می دهد و راه شما را از بین وایکینگ ها در مدت کوتاهی باز می کند.
این کار،به شما بواسطه ی احساس استراتژیک نظارت بر میدان جنگ،اندکی استراحت می دهد و شما را درست در وسط میدان عمل قرار می دهد.
همچنین شما می توانید با سرپرست قلعه زد و بند کنید و اتاق های قلعه ی خودتان را به شکل دلخواهتان تغییر دهید که به امتیاز عملی پیشرفت مبارزه ی ارتش شما در طی جنگ می افزاید.
تعدادی از اتاق ها به شما طلای بیشتری می دهند یا برخی از سربازها را قویترمی کنند،برای مثال با تصمیم گیری درباره ی اینکه چه جور قلعه ای را خواهید ساخت،خواهید توانست همه چیز را ارتقاء دهید تا با سبک دلخواه شما از بازی جور شود.
اتاق های دیگر افزایش تعداد سربازان را کنترل می کنند،بنابراین اگر این اتاق ها ویران شوند،شما می توانید با آن یگان برای باقی نبرد خداحافظی کنید.
شما نمی توانید منجنیق دشمن را از پرتاب سنگ به سمت خودتان بازدارید،اما می توانید قلعه تان را بگونه ای طراحی کنید که اطمینان یابید اتاق های حیاتی آن به خوبی محافظت می شوند.تغییر دادن قلعه،خودش تبدیل به یک بازی استراتژیک می شود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی Castlestorm 1

"تغییر دادن قلعه،خودش تبدیل به یک بازی استراتژیک می شود."
این بازی همچنین حالت های نجات از نابودی را،علاوه بر صحنه های نبرد و حالت های رویارویی، ارائه می دهد که می توان به تنهایی یا با یک دوست به بازی آنها پرداخت.
شما باید از موج حمله ی دشمنان که با گذشت زمان قوی تر می شود،جان سالم به در ببرید،و اثبات شده که این حالتها حتی بیشتر از حالت اصلی بازی گیج کننده هستند.
بازی به همراه یک دوست مفرح تر است،که در آن شما می توانید Sir Gareth یا منجنیق را کنترل کنید و کار گروهی را به یک ضرورت تبدیل کنید.حالت نجات از نابودی تنها چند نقشه برای انتخاب دارد،بنابراین شما گزینه های زیادی برای بازی بصورت مشترک ندارید مگر اینکه هر دوی شما رتبه بندی رهبران دنبال کنید.
این بازی تعداد زیادی عناصر تاکتیکی برای سرگرم کردن طرفداران ژانر دفاعی دارد و در عین حال باعث تعداد زیادی عمل غیرارادی اسپاسم می شود تا بازیکنان را سرجای خود بنشاند.
اگر شما بطور کلی طرفدار ژانر بازی Angry Birds یا vikingsباشید،بازی Castlestorm حتماً برای شما ارزش بازی کردن را دارد و به طور حتم خنده را بر لبان شما خواهد آورد.


لینک منبع :  
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.gamepress.ir/game-review-root/item/368-castlestorm-xbox-game-review
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی بازی HOTLINE MIAMI||اسلحه رو پیدا کردم!
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  نقد و بررسی بازی Mafia Definitive Edition
  نقد و بررسی بازی Saints Row The Third: Remastered
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Warzone
  مسابقه برترین نقد و بررسی بازی ها
  نقد و بررسی بازی Final Fantasy VII Remake

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان