امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عرضه شاسی بلند بنتلی در سال 2016

#1
طرفداران شاسی بلندهای لوکس، آماده باشید!بنتلی به طور رسمی اعلام کرد که مدل شاسی بلند خودش را در سال 2016 راهی بازار خواهد کرد و این مدل استثنائی در خط تولید Crewe ساخته خواهد شد.بنتلی بیشتر از 800 میلیون پوند در این خط تولید سرمایه گذاری کرده است و برای مدل‌های جدیدش بیش از 1000 شغل محیا خواهد کرد.بنتلی می‌خواهد در شاسی بلند آینده خود سنگ تمام بگزارد،بنتلی در مورد خودروی آینده خود گفته است:لوکس، به همراه عملکرد عالی و کیفیت ساخت فوق‌العاده.شاید تعجب کنید اما بنتلی قول داده است، شاسی بلند مذکور قوی‌ترین شاسی بلند بازار خواهد بود!شاید 1000 اسب بخار قدرت داشته باشد،هیچ بعید نیست.همان طور که فکرش را می‌کردید،طراحی و ساخت این شاسی بلند که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است بر اساس مدل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مفهومی EXP 9 F
 خواهد بود که در نمایشگاه ژنو 2012 رونمایی شده بود.و البته ممکن است بنتلی پلت فرم خود را با نسل بعدی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آئودی Q7  و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پورشه کاین  به اشتراک بگذارد.سخنگوی بنتلی گفت: ما هنوز بحث قیمت گذاری را شروع نکرده ایم اما فکر می کنیم همه می‌دانند که محصولات بنتلی قیمت‌های بالایی دارند.البته در ماه مارس، رئیس فروش محصولات بنتلی گفت که قیمت این خودرو به زیر 125 هزار پوند نمی‌آید.
دیوید کامرون که در مراسم حضور داشت، 800 میلیون سرمایه گذاری و ایجاد هزار شغل را یک خبر فوق‌العاده برای Crewe و انگلستان دانست و گفت این یکی از نقطه های عطف قوی‌تر شدن اقتصاد ما است.این بخش یکی از پر رونق ترین قسمت‌های خودروسازی کشور ما می‌باشد و باید با سرعت هرچه تمام‌تر از آن جلو بزنیم.وی در ادامه گفت ما خیلی خوش حالیم که بنتلی می‌خواهد خودروی جدید بسازد و علاوه بر ایجاد 1000 شغل، فرصت‌های آموزشی برای کارآموزان هم محیا کند و این در نوع خودش بی نظیر است.گروه مدیریت فولکس واگن،مارتین وینترکن گفت:گروه فولکس واگن معتقد است انگلستان به عنوان یک بازار رقابتی صنعتی شناخته می‌شود و طرفداران بنتلی از سرتاسر جهان مشتاقانه منتظر اولین SUV با نام تجاری بنتلی هستند.ما هم مطمئنیم این خودروی جدید،مانند سایر محصولات بنتلی به معنای واقعی قدرتمند، منحصر به فرد و موفق خواهد بود.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عرضه شاسی بلند بنتلی در سال 2016 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عرضه شاسی بلند بنتلی در سال 2016 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عرضه شاسی بلند بنتلی در سال 2016 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عرضه شاسی بلند بنتلی در سال 2016 1
خبر از من داری؟

خبر از دلتنگی های من چطور؟

و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند

خبرش رسیده که مرده اند؟

هیچ سراغ دلم را میگیری؟

کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

آه….. که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

وجدانت راحت….

خبرهای من به تو نمیرسد
پاسخ
 سپاس شده توسط armitis ، مهدی 021
آگهی
#2
اخجون نفر اولم

بابا ایولHeart
ماشین ایندمه هاBig Grin
باختن توی طبیعت من نیست منو بشناسی سریعن میفهمی Wink
پاسخ
#3
میخرمششششBig Grin
خوشبختی.......

پشم
پاسخ
#4
بنتلی ماله انگلیسه؟
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گسترش محدوده خودرو بنتلی بنتایگا شاسی بلند با ﺍﺭﺍﺋﻪ نسخه S
  خودرو شاسی بلند تویوتا کلاگر 2021
  چرا خودرو هامرEV شاسی بلند در مقایسه با وانت قدرت کمتری دارد؟
  تنوع خودرو های شاسی بلند برقی مرسدس بنز افزایش پیدا میکند
  معرفی 3 شاسی بلند خانوادگی و زیبا
  مدل 2016 هوندا جاز به بازار امریکا راه یافت
  راو4 پرایم 2021 معرفی شد/ شاسی بلند محبوب تویوتا و برچسب قیمتی که همچنان رقابتی است!
  مشخصات فنی پورشه کاین کوپه مدل ۲۰۲۰ _ سریعترین شاسی بلند جهان
  عرضه جدیدترین مدل پژو ۳۰۸ در سال ۲۰۲۲
  فروش و عرضه خودرو معطل قیمت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان