امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ذوالفقارنسب:‌ برای وزارت ورزش با من صحت شد اما برنامه‌ نخواستند تیم ملی باید حمایت شو

#1
ذوالفقارنسب:‌ برای وزارت ورزش با من صحت شد اما برنامه‌ نخواستند تیم ملی باید حمایت شو 1

مربی سابق تیم ملی می‌گوید از دولت منتخب برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به پایان دولت گمانه زنی‌هایی پیرامون وزیر ورزش و جوانان دولت آینده انجام شده و یکی از افرادی که نامش در بین گزینه‌ها مطرح شده، دکتر بیژن ذوالفقارنسب است.

دکتر ذوالفقارنسب در این رابطه به ایسنا گفت: با من صحبت شده است، اما برنامه‌ای نخواستند. در حال حاضر با نزدیک به پانزده نفر برای تصدی این پست صحبت کرده‌اند.

وی همچنین درباره مشکل مالی فدراسیون فوتبال که این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: بسیاری از فدراسیون‌ها در حال حاضر مشکل مالی دارند و مسافرت‌ و اردوهای خودشان را به همین دلیل لغو می‌کنند. ما حتی می‌بینیم که بعضی تیم‌ها با حداقل امکانات به مسابقات اعزام می‌شوند، این در حالی است که فدراسیون مربوطه باید به موقع کمبود بودجه را به وزارت ورزش و جوانان اطلاع دهد تا وزارتخانه از طریق منابع مختلف، بودجه مورد نیاز را تامین کند.

این کارشناس فوتبال در ادامه با اشاره به اهمیت میزبانی جام ملت‌های آسیا 2019، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقاتی در حد جام ملت‌های آسیا به هماهنگی چند وزارتخانه نیاز دارد. هماهنگ کردن این وزارتخانه‌ها نیز بر عهده وزارت ورزش و جوانان است اما در این میان نباید نقش دولت را در گرفتن میزبانی یک تورنمنت بین‌المللی نادیده گرفت. سیاستگذاری این نوع حرکت‌ها از طریق دولت انجام می‌شود و دولت هم باید از آن حمایت کند. به هر حال حمایت دولت از فدراسیون فوتبال چند روزی است که در رسانه‌ها مطرح شده، خبرهایی هم درباره نامه نگاری‌ها برای انجام این کارها به گوش می‌رسد.

ذوالفقارنسب همچنین با بیان این که فوتبال ایران در شرایط حساس قرار گرفته است، به ایسنا گفت: دولت گذشته در گرفتن میزبانی نقش عمده‌ای داشت،‌ اما به اعتقاد بنده باید جدی‌تر دستور می‌داد تا کارها سریع پیگیری شود. الان هم در مرحله گذار قرار دادیم و دولت آینده هم هنوز فراغت حاصل نکرده که خودش بخواهد کارها را دنبال کند.

کارشناس فوتبال همچنین درباره لغو اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در پرتغال اظهار کرد: چیزی که مهم است صعود تیم ملی به جام جهانی است. ما نزدیک به 12 ماه فرصت داریم تا خود را برای حضوری قدرتمند آماده کنیم. یکی از راه‌های آماده‌سازی همین بازی‌های تدارکاتی، اردوهای مناسب و برقراری منظم لیگ است.

وی ادامه داد: بدون شک فدراسیون در راه آماده‌سازی تیم ملی به منابع مالی کافی نیاز دارد و توجه وزارت ورزش و دولت اهمیت زیادی دارد تا تیم ملی بدون دغدغه وارد جام جهانی شود. طبیعتا باید برنامه‌ای طراحی و اجرا شود و اعتقاد من بر این است که همه باید در اجرای برنامه‌های تیم ملی کمک کنند.

ذوالفقارنسب درباره سفر چند روزه کی‌روش به برزیل برای انتخاب یک کمپ مناسب در زمان حضور تیم ملی در برزیل به ایسنا گفت: این مسائل نیاز به بحث کارشناسی دارد. هنوز مشخص نیست ایران در چه شهرهایی بازی دارد و کمپی که در نظر گرفته شده مناسب است یا خیر.

وی با اشاره به لزوم تدارک بازی‌های دوستانه مناسب برای تیم ملی اظهار کرد: فیفا‌دی‌ها یکی، دو ماه آینده از قبل مشخص شده، اما فدراسیون باید به هر قیمتی شده فیفا‌ دی‌های آینده را از دست ندهد و بازی‌های مناسبی هماهنگ کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart به موضع خود در حمایت از مسأله فلسطین ادامه می‌دهیم
Heart «صباح الاحمد»، از 40 سال حضور در وزارت خارجه کویت تا میانجیگری در منطقه
Heart تحریم ۸ شرکت فعال در زمینه آهن و فولاد توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا
Heart برجام باید حفظ شود
  برای خوزستان باید تصمیمات جدی‌تری گرفت
  وضعیت قرمز بوشهر در انتظار برنامه‌های رئیس‌جمهور
  برنامه‌ریزی بر اساس اصول علمی در شرایط بحرانی الزامی است
Heart سفیر افغانستان در وزارت خارجه حاضر شد
  روحانی: برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام فعالیت‌های آموزشی سال آینده در کنار کرونا انج
  نشست امروز شورای امنیت درباره حمایت از غیرنظامیان در مناطق درگیر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان