امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عالیشاه: دایی نبود، حضورم در پرسپولیس ریسک بود

#1
هافبک - مهاجم پرسپولیس گفت، دایی ترجیح داد در بازی با تراکتورسازی نباشد ولی با گذشت زمان جا می‌افتد و هرگاه سرمربی صلاح بداند سعی می‌کند، مثمرثمر باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه درباره عدم حضورش در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: ترجیح و نظر آقای دایی در این دیدار آن بود که بازی نکنم ولی آماده‌ام و هر وقت که ایشان صلاح بداند، تمام و کمال در خدمت تیم خواهم بود و سعی می‌کنم، هرگاه بازی کردم، مثمرثمر باشم.

وی درباره اینکه فکر می‌کند چه زمانی در ترکیب قرار بگیرد، گفت: به این فکر نمی‌کنم چون بستگی به اتفاقات و نظر سرمربی دارد. آن بخش که به من مربوط می‌شود، آماده بودن از نظر فنی، روحی و بدنی است. از سوی دیگر وقتی تیم عوض می‌کنی، زمانی طول می‌کشد تا جا بیفتی و چند بازی باید بگذرد.

بازیکن جوان پرسپولیس تصریح کرد: آنچه به من قوت قلب می‌دهد، این است که با انتخاب آقای دایی آمدم و حتما ایشان از روی طرح و برنامه‌ای این تصمیم را گرفت. شاید اگر غیر از این بود به پرسپولیس نمی‌آمدم. البته پرسپولیس تیم بزرگی است که بسیاری آرزوی بازی در آن را دارند ولی اگر نظر مثبت آقای دایی نبود، شاید با توجه به جوانی ریسک نمی‌کردم ولی حالا نسبت به آینده خودم و تیم مطمئن هستم.

عالیشاه درباره اولین بازی پرسپولیس افزود: باید قدم اول را محکم برمی‌داشتیم. این خیلی مهم بود تا هواداران خوش‌بین بشوند. خدا را شکر که بردیم و امیدواریم در هفته‌های آینده همین‌طور که نتیجه می‌گیریم، بازی به بازی بهتر عمل کنیم. قبل از این هم گفته بودم که تلفیق مناسبی از جوانی و تجربه داریم و واقعا احساس می‌کنم سال خوبی داریم و می‌توانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان افزود: این را با تمام وجودم می‌گویم که بدون تماشاگر فوتبال معنی ندارد. فکر می‌کردم در این بازی ورزشگاه پر شود. حمایت آنها نباشد، پرسپولیس مفهوم خودش را از دست می‌دهد. امیدوارم با برآورده کردن خواسته‌های آنها در بازی‌های بعدی به زودی شاهد پر شدن ورزشگاه آزادی در روز بازی‌های خودمان باشیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart ریسک ابتلا به ویروس کرونا در مردان طاس بیشتر است
  روحانی: حمایت مقام معظم رهبری نبود، قطعا نمی‌توانستیم در مبارزه با کرونا به موفقیت ک
  روحانی: مشاغل کم ریسک از ۲۳ فروردین می توانند آغاز به کار کنند
  نامه نماینده منتخب مجلس: چرا وزارت صمت برای کرونا آماده نبود؟
Information ستاره پرسپولیس تهدید به جدایی کرد !
  جلسه روز گذشته مجلس برای این نبود که رئیس‌جمهور برنامه ارائه دهد
  عکس حجاب جالب همسر بازیکن تیم پرسپولیس در امارات!!
  سرطان غزه، سرطان گرفت؛ حقش نبود، کمش بود!
  پسر جنجالی تلگرام: اگه فتا حواسش به همه‌چی نبود که من الآن اینجا نبودم
  سرقت از ماشین بازیکن پرسپولیس(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان