امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد درودگر از کی‌روش و دوستی‌مهر

#1
انتقاد درودگر از کی‌روش و دوستی‌مهر 1

مدیرعامل ملوان ضمن انتقاد شدید از علی دوستی درباره داربی گیلان می‌گوید پیروزی در این دیدار انگیزه مضاعفی به تیم برنده در ادامه لیگ می‌دهد.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره داربی گیلان گفت: این دیدار جذابترین بازی در استان گیلان محسوب می‌شود و دو تیم بسیار علاقمند هستند که در این دیدار پیروز شوند. در گیلان مردم فوتبال را می‌فهمند و ما هم حساسیت این دیدار را می‌دانیم. می‌خواهیم با تمام وجود به میدان برویم و پیروزی در این دیدار، انگیزه مضاعفی به هر دو تیم برای ادامه کار می‌دهد.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که ملوان به تیمی که او انتظار داشت تبدیل شده یا خیر؟ بیان کرد: به خاطر تغییراتی که داشته، هنوز با فرم ایده‌آل فاصله داریم. من اول فصل هم گفتم که از منتقدان می‌خواهم تا هفته هشتم صبر کنند. این به معنای شکست در شش بازی نیست، بلکه در فرم بازی ملوان است. مردم انزلی تفاوت برد و شانسی را از تیمی که واقعا فوتبال بازی می‌کند را می‌دانند. به هر حال من به بازیکنان و کادر فنی تیم ایمان دارم و مطمئنم در ادامه این تیم بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

مدیرعامل ملوان در ادامه با اشاره به مشکلات مالی تیمش، افزود: بعضی از بازیکنان اصلی ملوان، دیر به ما اضافه شدند. مثل سالارزاده که یک هفته‌ قبل از آغاز لیگ به ما پیوست. همان طور که گفتم همه این مسائل حل خواهد شد و ما تلاش خواهیم کرد تا مردم انزلی را خوشحال کنیم. مردم انزلی لایق محبت و موفقیت هستند. خود من شخصا خدمت آقای احمدی نژاد رفتم و ایشان قول مساعد داد تا مشکلات ملوان حل شود. من از ایشان می‌خواهم که در روزهای پایانی کارش، یک خاطره خوب برای مردم انزلی بر جای بگذارند. با این کار سلامتی جوانان فراهم و نشاط اجتماعی ایجاد می‌شود و ناهنجاری‌های اجتماعی شهر پایین می‌آید. می‌دانم ایشان کارهای زیادی دارند، اما وضعیت و مشکلات مالی ملوان، خواست مردم استان گیلان است.

او در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به اظهارات کارلوس کی‌روش چیست؟ گفت: آقای تاج در مصاحبه‌ای خواسته‌اند که ما در این رابطه صحبتی نکنیم و ما هم به همین دلیل ترجیح می‌دهیم صحبتی انجام ندهیم. اما به نظر من هیچ گاه یک مربی نباید خودش را بالاتر از دیگران بداند. نمونه اخیر آن را درباره آقای صادق محرمی و عزت اللهی می‌بینیم. من با آقای علی دوستی صحبت کرده‌ام که این دو بازیکن را برای دیدار ما با صبا در اختیار، ملوان قرار دهد. ایشان ابتدا قبول کرد، اما به پدر محرمی زنگ زد و گفت اگر صادق محرمی در ملوان بازی نکند او را از تیم ملی خط می زند. پدر محرمی به من زنگ زده و می‌گوید فرزندش استرس گرفته و به همین دلیل مجددا با علی دوستی تماس گرفتم. به او گفتم آنها را به تیم باز می‌گردانم، ولی علی دوستی گفت جا نداریم و خلاصه این که به دلیل غیبت محرمی برابر صبای قم، آقای دوستی او را از تیم ملی خط زده است.

درودگر در ادامه افزود: من می‌خواهم بدانم که کار من فرضا غلط باشد، بازیکن چه گناهی دارد؟ آقای علی دوستی من شما را دوست دارم و آرزومند موفقیت شما در تیم‌های پایه هستم ، اما این چه کاری بود که کردید؟ این نمی‌شود که باشگاه‌ها بازیکن پرورش دهند و سرمربی تیم برخورد شخصی با آنها کند. ما باید از خودمان خاطره خوب بگذاریم نه این که زحمات همه را با سلایق شخصی از بین ببریم.
پاسخ
 سپاس شده توسط -Edgar
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
Heart انتقاد ترکیه از موضع "متناقض" فرانسه در لیبی
  انتقاد "تیلورسوییفت" از ترامپ: در انتخابات امسال به حسابت می‌رسیم
  انتقاد از بی برنامگی سفرها در تعطیلات فطر/ نیمه خرداد را دریابید
  انتقاد نیکولاس برنز از سیاست خارجه واشنگتن در بحران کرونا
  انتقاد سوریه از اقدامات یک‌جانبه آمریکا علیه سازمان بهداشت جهانی
Heart انتقاد آیت‌الله جنتی از مصوبه اخیر مجلس؛ برخی به دنبال بی‌خاصیت کردن احراز صلاحیت
Sad عاقبت تلخ تلاش سگ برای دوستی با جوجه تیغی + تصاویر
  زدواج دو عاشق بعد از 80 سال دوستی
  انتقاد کلینتون از سخنان ترامپ در مورد شلیک به قایق‌های ایرانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان