امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بشیر باباجان‌زاده، غایب بزرگ مسابقه انتخابی سنگین وزن کشتی فرنگی؟

#1
بشیر باباجان‌زاده، غایب بزرگ مسابقه انتخابی سنگین وزن کشتی فرنگی؟ 1

رقابت انتخابی وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جمعه (11 مرداد) برگزار خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که بشیر باباجان زاده ، ملی‌پوش ایران در المپیک لندن در این رقابت کشتی نخواهد گرفت تا ششمین نفر از تیم المپیک هم در آستانه از دست دادن مسابقات جهانی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نام هفت کشتی‌گیر برای حضور در انتخابی تیم ملی دیده می‌شود. بشیر باباجان زاده ، امیر قاسمی منجزی، امیرعلی اکبری، مهدی نوری، امیرحسین شربیانی، یاشار عیسی زاده و بهنام مهدی زاده.

قرار بود قاسم رضایی، طلایی 96 کیلوگرم ایران در المپیک لندن هم به خاطر وزن بالا در انتخابی 120 کیلوگرم شرکت کند تا آمادگی‌اش سنجیده شود، اما او از این نبرد انصراف داده و نامش در لیست دیده نمی‌شود.

با این حال حضور بشیر باباجان زاده که اولین مدال آور جهانی ایران در سنگین وزن کشتی فرنگی است و امیرعلی اکبری که پس از دو سال محرومیت، با گرفتن مدال نقره بازی‌های دانشجویان جهان استارت خوبی زده می‌توانست انتخابی سنگین وزن را جذاب کند.

البته بشیر باباجان زاده پس از اولین باری که علی اکبری بعد از محرومیت به تیم ملی دعوت شد، سرناسازگاری گذاشت و با کادر فنی تیم ملی به مشکل خورد. حالا هم خبری از او نیست و در باشگاهش هم تمرین نمی‌کند. بر عکس علی اکبری که بسیار آماده به نظر می‌رسد.

علی اکبری به خبرنگار کشتی ایسنا می‌گوید: " بعد از پایان بازی‌های دانشجویان، تمرینات خود را قطع نکرده‌ام و برای حضور در انتخابی تیم ملی مرتب تمرین می‌کنم. در سنگین وزن کشتی‌گیران قلدر و قابل احترامی داریم، اما کسی که زحمت بیشتری بکشد دو بنده اول را خواهد پوشید."

بر خلاف علی اکبری، بشیر باباجان زاده در سکوت خبری محض به سر می‌برد. حتی مربی سازنده او هم از بشیر خبری ندارد.

هاشم میرزاده درباره بشیر به ایسنا می‌گوید: " اگر او را دیدید سلام من را هم برسانید! نمی‌دانم چه شده که حتی در باشگاه من که همیشه به آنجا می‌آمد هم تمرین نمی‌کند. شاید انفرادی تمرین کند، اما فکر نمی‌کنم برای انتخابی تیم ملی آماده باشد و کشتی بگیرد."

وی ادامه می‌دهد: " چند هفته‌ پیش با او صحبت کردم. بشیر به عنوان یک سرباز وظیفه دارد که کشتی بگیرد. بحث ترس از دیگر کشتی‌گیران هم نیست. او در المپیک با کشتی‌گیران بزرگ دنیا سرشاخ شد، اما نمی‌دانم چرا در این مدت اردو زده شده است."

مربی سازنده بشیر باباجان زاده می‌افزاید: " متاسفانه مشکل از نوع برخورد کردن با کشتی‌گیران و مربیانشان است. باید پرسید چه اتفاقی افتاده که هیچ کدام از المپیکی‌ها به اردو نمی‌آیند؟ چه شده که همه کنار کشیده‌اند. این کشتی‌گیران ارزشمند هستند، ولی عده‌ای از داخل و خارج طوری قضایا را هدایت می‌کنند که این اتفاقات می‌افتد."

چند روز به وزن کشی انتخابی سنگین وزن کشتی فرنگی باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که آیا بشیر باباجان زاده از سکوت و لاک خود بیرون می‌آید و وزن کشی می‌کند یا با غیبت در انتخابی تیم ملی، راه را برای مدعی اصلی 120 کیلوگرم کشتی فرنگی باز خواهد کرد؟
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information اسماعیل خلیل زاده روانه زندان شد!
  رضایی: سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده متعلق به ناتو است
  |مسابقه قیمت‌ها و ستادهای بی‌خاصیت/ چرا تصمیمات دولت در بازار کارساز نیست؟
Heart آمریکا ۵ ناخدای کشتی ایران را تحریم کرد
Heart ۱۳ گاف بزرگ جغرافیایی دونالد ترامپ / هند و چین مرز مشترک ندارند!
  مرکز نوآوری دیجیتال در ۳ صنعت بزرگ کشور راه‌اندازی می‌شود 
  طراحی لاکچری ترین و بزرگترین کشتی شخصی دنیا
  اعتراف حزب‌الله به "اشتباه بزرگ" در لبنان پس از رفیق حریری
  تصادف سنگین 52 خودرو در آلمان !
Sad غول موی بزرگ و چندش آور در بدن این دختر! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان