امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مورینیو: سوآرس برای آرسنال ایده‌آل است

#1
مورینیو: سوآرس برای آرسنال ایده‌آل است 1

آقای خاص مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول را گزینه‌ای ایده‌آل برای خط حمله آرسنال دانست. او به ستایش از ونگر پرداخت و این مربی فرانسوی را بزرگ و فرهیخته توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرسنال مدت‌هاست که از کسب جام محروم مانده و صبر هواداران این تیم از رویه ونگر و سران باشگاه به سر رسیده است.

ونگر در نظر دارد که در فصل جابه‌جایی تابستانی چند چهره بزرگ را به خدمت گیرد تا به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی تبدیل شود. یکی از این ستاره‌ها لوئیس سوآرس اروگوئه‌ای است که ونگر بارها از علاقه خود برای بردنش به "امارات" سخن گفته است.

ژوزه مورینیو در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ "سان" داشت، سوآرس را گزینه‌ای ایده‌آل برای آرسنال دانست. او گفت: پیداست که آرسنال به جذب سوآرس علاقه دارد. سوآرس را مهاجمی ایده‌آل برای سبک ونگر در آرسنال می‌دانم. چنانچه به آرسنال برود، کمک بزرگی برای این تیم خواهد بود؛ چرا که مهاجمی بااستعداد و باهوش و در محوطه جریمه فرصت‌طلب است.

مورینیو در دوره نخست خود در نیمکت چلسی رابطه خوبی با آرسن ونگر نداشت و بارها با این مربی فرانسوی درگیر شد. آقای خاص ابراز امیدواری کرد که در بازگشت خود به لیگ جزیره دیگر با ونگر درگیر نشود، او گفت: ونگر فردی نرم و خوب است. بعد از جدایی از چلسی چندین بار با او دیدار داشتم. در نشست‌های مربیان اتحادیه فوتبال اروپا و در رقابت‌های جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا همدیگر را ملاقات کردیم. وقتی که با مربی رقابت نداری، برقراری ارتباط با او آسان‌تر می‌شود و سخن گفتن از فوتبال و دیگر مسائل هم به راحتی صورت می‌گیرد. بار دیگر به لیگ جزیره برگشته‌ام. ونگر هم چنان لطیف است و احترام زیادی برای او قائل هستم. باید در هر حالت به همدیگر احترام گذاریم. گاهی اوقات چیزی را بر زبان می‌آورم که به مذاق ونگر خوش نمی‌آید. با این حال برای او احترام قائل هستم و احساس می‌کنم که او هم چنین احساسی نسبت به من دارد. دوست دارم که دیگر مشکلی بین ما به وجود نیاید.

آقای خاص افزود: در نشستی که پیش از این با ونگر داشتم، به او گفتم که می‌خواهم مثل شما 17 سال در لیگ جزیره مربیگری کنم. از صحبت‌های ونگر لذت بردم. او شخصی فرهیخته است که به راحتی اظهارنظر می‌کند که این بسیار خوب است.

ژوزه مورینیو درباره ناکامی هشت ساله ونگر در کسب جام با آرسنال گفت: یک تیم می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، بدون این که جامی را کسب کند. مردم گذشته را فراموش و به حال نگاه می‌کنند. ونگر مربی بزرگ و باتجربه‌ای است. او به خوبی می‌داند که در پی چه چیزی است. ونگر به راحتی می‌توانست آرسنال را ترک کند، با این حال این کار را نکرد؛ چرا که دوست دارد به کار خود ادامه دهد. او برنامه‌هابی برای آینده دارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهاجرت به سوئد| هزینه‌های زندگی و معرفی یک روش ایده‌آل برای مهاجرت به این کشور
  واکنش پزشکان به ایده "تزریق ضدعفونی‌کننده" از سوی ترامپ
  سوپر مارکت خاص در ایران با یک ایده جالب
Wink ایده جالب و خلاقانه یک کافه + تصاویر (خودم شوکه شدم:)
  روش عجیب یک مرد عرب برای یافتن همسر برای خودش!! عکس
  از «مذاکره برای تبادل اورانیوم غنی شده ایران» تا «توافق برای اوراق کردن فردو در آلمات
  ایده ساخت شهر عمودی در خاور میانه + تصاویر
  «خطرناک‌ترین ایده جهان» سرانجام شکل می‌گیرد؟+عکس!!
  ایده جالب و بدون دردسر یک دختر برای پولدار شدن
  ایده های بامزه پدر؛ دوقلوهای بامزه پسر!+تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان