امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کرانچار : جباری بازیکن حرفه‌ای است، تحت فشار قرار نمی‌گیرد / این‌بار نوبت پیروزی براب

#1
کرانچار : جباری بازیکن حرفه‌ای است، تحت فشار قرار نمی‌گیرد / این‌بار نوبت پیروزی براب 1
-زلاتکو کرانچار، سرمربی طلائی‌پوشان امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر حضور یافت با تمجید از حضور پررنگ رسانه‌ها در این نشست گفت و گوی خود را آغاز کرد. او که معتقد است تیم به مراتب قوی‌تری را نسبت به سال قبل در اختیار دارد، به دنبال کسب پیروزی در دیدار برابر استقلال است تا از همین حالا گام نخست برای قهرمانی را محکم بردارد و در انتهای فصل دچار اما و اگرها نشود. او در ادامه از شرایط تیم خود و این بازی می‌گوید :استقلال-سپاهان؛ توصیف شما از این بازی چیست ؟
حضور زیاد رسانه‌ها در این مکان نشان دهنده علاقه‌مندی آن‌ها برای دیدار فرداست. به نظرم برای هواداران دو تیم هیچ چیز زیباتر از برخورد دو تیم قدرتمند با یکدیگر نیست. دو مسابقه قبلی ما برابر استقلال در جام حذفی و لیگ برتر چند ماه پیش در تهران بود. در دیدار جام حذفی یک بازی دراماتیک را دیدیم. ما توقع یک بازی خوب برای بازی فردا را داریم چرا که هر دو تیم از بازیکنان و وضعیت تاکتیکی مناسبی برخوردار است. همین نکات است که جذاب‌تر شدن بازی را تضمین می‌کند.
سپاهان مدل 92؛ تفاوت‌ها را احساس می‌کنید ؟
از دیدگاه من سپاهان نسبت به سال گذشته قوی‌تر شده است. ما احمدی، حمودی، کریمی، جباری و افشین را به تیم‌مان اضافه کرده‌ایم. آن‌ها کسانی هستند که با حضورشان در زمین به کیفیت کار اضافه می‌کند. اگر ما همان بازی که در 75 دقیقه نخست برابر فولاد به نمایش گذاشتیم را اجرا کنیم می‌توانیم بازی زیبا و خوبی را به نمایش بگذاریم. ما انتظار حضور هواداران زیادی را داریم چرا که این دیدار یک دیدار جذاب است. مصدومی در این بازی به جز سوکای نداریم که حتما می‌دانید او دچار مصدومیتی شدیدی در اردوی ما شد. همه نفرات حتی حاج صفی که به خاطر محرومیت از سال گذشته بازی قبل را از دست داده بودند، در این بازی در اختیار داریم.
نظرسنجی برنامه‌ی 90 پیرامون برنده‌ی فصل نقل و انتقالات؛ چرا رتبه‌ی سوم به شما رسید ؟
به هر حال هر تیمی به دنبال نفرات مورد نیاز خود است. ما برای بک راست حمودی را جذب کردیم چرا که فکر کردیم می‌تواند به ما در آن منطقه از زمین کمک کند. حضور دو دفاع با نام‌های خلیل‌زاده و عقیلی به ما کمک می‌کند تا کیفیت بهتری را ارائه دهیم. نویدکیا که با یک مصدومیت کهنه همواره روبه‌روست، در کنارش جباری را آوردیم که جایگزین خوبی می‌تواند برای او باشد. دو جوان به نام‌های کریمی و افشین که از ملی‌پوشان بودند را به تیم اضافه کردیم و بازگشت دوباره احمدی امنیت را به تیم ما باز می‌گرداند. البته این را هم بگویم که سال گذشته از دروازه‌بانی کردان راضی بودم. ما می‌توانیم مجددا در لیگ و جام حذفی نقش بسزایی داشته باشیم. جدا از استقلال و پرسپولیس فکر می‌کنم فولاد هم شانس قهرمانی بالایی دارد. آنها می‌توانند خودشان را به مدعیان قهرمانی اضافه کنند، هر چند که تراکتورسازی هم می‌تواند در این بین حضور داشته باشد، ولی من فکر می‌کنم که آنها کمی از سال قبل ضعیف‌تر شده‌اند.
مجتبی جباری؛ واکنش‌ها نسبت به او چیست ؟
من انتظار دارم که تماشاگران واکنش نچندان خوشایندی نسبت به او داشته باشند. چرا که او بازیکن محبوبی در استقلال بوده است. با این حال جباری بازیکن بزرگ و حرفه‌ای است که تحت تاثیر فشار قرار نمی‌گیرد و بازی خودش را ارائه می‌دهد.
سپاهان؛ چند درصد شانس پیروزی دارد ؟
البته ما هم سعی می‌کنیم با کار تیمی خودمان به دنبال پیروزی باشیم. سال گذشته یک بار در خانه به استقلال باختیم و دو بار در تهران مساوی کردیم. با این حال من چند هفته‌ زودتر کارمان را آغاز کردیم و به همین دلیل یک اولویت برد اندک فردا با ما خواهد بود.
نوید‌کیا؛ اوضاعش چطور است ؟
نوید کیا در لیست مصدومان ماست، او از ناحیه زانو مصدوم است و یک فصل با وجود درد و آسیب دیدگی برای ما بازی کرد. با تمرینات سبک و درمان به دنبال بازگرداندن او به تیم هستیم. سعی می‌کنیم او را آرام آرام به تیم ملحق کنیم. اگر هم گفته‌ام که در لیست مصدومان حاضر نیست به خاطر این بود که او به تیم ما قطعا اضافه خواهد شد، اما کسی مثل سوکای به تیم اضافه نخواهد شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  این همه بازیکن خوب، فقط برای یک پستِ تیم ملی!
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
  هجومی‌ترین ترکیب فصل پرسپولیس؛ حمله با ۶ بازیکن!
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان