امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وقتی خطیبی خودش را ضربه فنی کرد/ اتهامات علیه میرشاد و استقلال رد شد

#1
وقتی خطیبی خودش را ضربه فنی کرد/ اتهامات علیه میرشاد و استقلال رد شد 1
 شب گذشته برنامه نود بخشی از زمان خود را به بازپخش جملات رسول خطیبی در پایان برنامه نود اختصاص داد،  جایی که رسول با اشاره به تماس‌های سرپرست استقلال به بازیکن تیمش گفت اینکه امیر قلعه‌نویی از آقایی تعریف کرد و گفت او بهترین بازیکن گسترش است حساب شده و با برنامه بوده است. او همچنین گفت: اینقدر به موبایل اقایی زنگ زده‌اند که او گفته آقایی موبایلش را خاموش کند.
بخش دیگری از اتهام رسول خطیبی به استقلالی‌ها این بود که  چرا درست در شب بازی استقلال گسترش نامه حضور آقایی در اردوی تیم ملی جوانان تحویل گسترش فولاد شده است.
با پخش این صحبت‌ها و بعد از این که خود بازیکن هم موضوع تماس‌ها را تایید کرد میرشاد ماجدی سرپرست سابق کمیته جوانان فدراسیون روی خط آمد و یک بار دیگر تاکید کرد او از سمت خود از کمیته جوانان استعفا داده و هیچ سمتی در این تشکیلات ندارد تا بخواهد به بازیکنی زنگ بزند. او با گلایه از رسول خطیبی تاکید کرد: با توجه به این که شماره تلفن او مشخص است و بازیکن مذکور نیز تلفن مشخصی داشته نهادهای مربوطه می‌توانند با کنترل شماره‌ها می‌توانند پیگیری کنند و ببینند تماسی در کار بوده یا نه. میرشاد در  ادامه گفت: من این اتهام را تا وصول نتیجه پیگیری می‌کنم تا هر کسی هر چیزی که به ذهنش می‌رسد به زبان نیاورد.
در این لحظه رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد روی خط آمد و با چند تناقض گفتاری اعتبار همکار قبلی خود را زیر سوال برد، رسول که گفته بود میرشاد با بازیکنش تماس گرفته این‌بار جور دیگری صحبت کرد و گفت که به اسم سرپرست استقلال اشاره نکرده که همین تناقض با توجه به این که مصاحبه‌اش بعد از بازی دقایقی پیش روی آنتن رفته بود بار اتهامات را از روی ماجدی برداشت. رسول همچنین به ارسال نامه فدراسیون به بازیکن در شب بازی اشاره داشت که ماجدی در جواب او گفت: این موضوع هیچ ارتباطی به وی ندارد و آمار ماجرا را باید از فدراسیون و هیات فوتبال بگیرد ... در نهایت در حالی که عادل فردوسی‌پور به طرز عجیبی دوست نداشت مکالمه در این زمینه ادامه پیدا کند به پایان رسید و شاید بشود گفت خجالتش برای خطیبی باقی ماند؛ بازیکن و سرمربی گسترش فولاد که شکل اعتراضش به قلعه‌نویی شبیه رویکرد نامزد پرامید اما شکست خورده انتخابات گذشته بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط مهدی8
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان