امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی Watch Dogs

#1
معرفی بازی Watch Dogs 1



برداشت اول از E3 2013

Watch Dogs در E3 2012 پس از کسب اعتبار برای خود در نمایشگاه  E3 2013 نیز برای تثبیت موقعیت خود به عنوان یکی از هیجان انگیز ترین عناوین قدیمی برای سیستم های نسل بعدی PS4 و Xbox One حضور یافت.هر چند که هنوز هم قرار است بر روی PC, Xbox 360 و PlayStation 3 رونمایی شود.

همان گونه که ممکن است به یاد داشته باشید،فضای این بازی شهر شیکاگوی از نظر زمانی نه چندان دور را نشان می دهد که همه چیز در این شهر به یک شبکه واحد مرکزی متصل است و توسط سیستمی تحت عنوان CityOS کار می کند.اگرچه که کار این سیستم دیگر تنها حمایت از مردم نیست بلکه کنترل و نظارت بر ظلم و ستم مخفی بر آنها نیز هست.

شما در این بازی به عنوان یک هکر به نام Aiden Pierce غرق در مشکلات هستید،و قاطعانه با بی قانونی برخورد می کنید.

خوشبختانه در این بازی شما تنها با گوشی هوشمند خود می توانید تقریباً هرچیزی را Hک کنید و در عین حال به نوعی از هنر Parkour (هنر استفاده از محیط پیرامون به عنوان میدان موانع،برای مثال پریدن از روی دیوارها و پیمودن ساختمان ها،)نیز برخوردار هستید،مهارت رانندگی و مهارت های مبارزه از فاصله نزدیک با دشمن باعث می شوند تا این بازی به نوعی مانند یک زیرمجموعه از ژانر علمی تخیلی Assassin's Creed هرچند با اندکی تاکید کمتر بر بالارفتن از بناها به نظر برسد.
Ubisoft یک نسخه ی نمایشی این بازی را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت،که در آن قهرمان هکر این بازی Aiden Pierce به یکی از دوستانش به نام T-Bone برای فرار از آپارتمان خود زمانی که توسط عده ای تروریست مسلح مورد حمله قرار گرفته است،کمک می کند.

معرفی بازی Watch Dogs 1

 

Pierce پس از Hک کردن یک Wi-Fi router (یک دستگاه شبکه ارتباطی که همراه با مودم کل زیرساخت های شبکه را دربر دارد) در طبقه ی همکف،در حالیکه از دوربین های امنیتی ساختمان برای راهنمایی T-Bone از آغاز تا سرانجام ماجرا و برای خبر دادن به او که چه زمانی مخفی شده و چه زمانی به مقابله با تعقیب کنندگان بپردازد استفاده می کند،همزمان در آپارتمان از نور و موسیقی برای پرت کردن حواس تروریست ها بهره می برد.
این کارها بسیار هوشمندانه اند و به نظر می رسد که برای انجام همه ی کارها در این بازی بیش از یک راه وجود دارد.
به محض اینکه خطر از T-Bone دور می شود،Pierce فرار او را با درگیری با افراد شرور پوشش می دهد،او دوباره با استفاده از دستگاه های Hک شده حواس دشمن را پرت می کند،سپس وارد عمل شده و آنها را با سلاح مخصوص خود که به شکل یک عصای مرموز است،ناکار می کند.
همچنین این مجموعه به Ubisoft فرصت این را داد تا نشان دهد که چگونه پلیرهای موبایل می توانند با بازی تک نفره ارتباط برقرار کنند.
پس از تمام اینها،نوبت به نشان دادن برخی فعالیت های روزانه ی Pierce در دنیای آزاد شیکاگوی Watch Dogsمی رسد.یکی از مهم ترین این کارها ایجاد یک راه مخفی برای ورود به سیستم های CityOS در مناطق جدید است،که با این کار او می تواند دستگاه ها و تجهیزات نواحی اطراف را Hک کند.
برای مثال Pierce از گوشی هوشمند خود برای دستیابی به کدهای ورود به ساختمان استفاده کرده،و سپس مخفیانه راه خود را تا سقف پیش می گیرد.تعقیب کنندگان در این محل او را پیدا کرده و زمان تیراندازی همراه با پوشش برای او فرا می رسد.او همچنین می تواند به شیوه ای هوشمندانه از گوشی خود برای بالابردن دفاع استفاده کند و خود را در برابر دشمن پوشش دهد و اینجاست که می بینیم،چگونه Hک کردن در همه جنبه های این بازی قابل لمس است.

 

معرفی بازی Watch Dogs 1

 

همچنین Ubisoft نشان داد که چگونه Pierce می تواند از توانایی تمرکز خود برای دیدن یک صحنه آهسته از آنچه که در حال روی دادن در یک منطقه محلی و در جایی که او حضور ندارد است،استفاده کند.با استفاده از این اطلاعات او می تواند در فعالیت های اختیاری شرکت کند.برای مثال کسانی را که قصد حمله به شخصی بی گناه را دارند سر جای خود بنشاند.نتیجه ی چنین کارهایی افزایش شهرت و اعتبار اوست.این بازی دارای سیستم خاصی برای اعتباردهی به اشخاص است که بر دید و واکنش های شهروندان نسبت به شما تاثیر گذار است.
یک راه پول درآوردن بیشتر ردیابی سیگنال های یک Wi-Fi router،هک کردن آن و استفاده از یک وب کم برای سرقت اطلاعات مالی برخی افراد نادان و غافل است.
تنها شمایید که می توانید انتخاب کنید که کدام راه را پیش بگیرید.
با این بازی،سرانجام Ubisoft نشان داد که چگونه بازی مولتی پلیر می تواند با بازی تک پلیر و دیگر پلیرها ادغام شود.

 

معرفی بازی Watch Dogs 1

برداشت های اولیه

بطور کلی بازی اکشن - ماجراجویی Watch Dogs با جزئیات واقع گرایانه ی معماری شهر شیکاگو و تاثیرات واقعی و شدید آب و هوایی خود به همان اندازه ی سال قبل تاثیرگذار باقی می ماند.
استراتژی های این بازی تا حدی مشابه بازی های Assassin's Creed،اما با تاکید بیشتر بر Hک کردن،و رانندگی به سبک بازی GTA(Grand Theft Auto) و تاکید کمتر به موارد parkour است.
Ubisoft گاهی مشکلاتی با بازی های Assassin's Creed در مورد ایجاد توازن بین ماموریت هایی داشت که شما را به داخل داستان با فعالیت های جانبی ای که با پیشرفت بازی افزایش می یافتند،می کشید.
ما امیدواریم که غنا و تنوع کافی در جهان و مجموعه ابزارهای Pierce وجود داشته باشد تا این مشکلات بروز نکنند.برای فهمیدن این موضوع باید تا ماه نوامبر صبر کرد!

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گیم پرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Gamepress.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط ღ ற£ђЯᏙVЄђ ღ
آگهی
#2
بهترین بازی دنیا هست
khosh
nky
mer30
پاسخ
#3
خیلی بازیه خفنیه.
من که خیلی خوشم اومد
معرفی بازی Watch Dogs 1
پاسخ
#4
خسته شدیم از انتظارش crying
پســت ترین انــســان کــسی است
که خــوب بــودن تــو را،
بــرحســب زرنــگی خـــود بگــذارد...!
پاسخ
#5
درسته whatch dogs از ازادی بالایی برخوردار هست ولی به گرد پای جی تی ا وی هم نمیرسه Tongue
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#6
بهترین بازیه.
نمره اش 10 کمتر نیست.
پاسخ
آگهی
#7
هنوز نیومدهUndecided
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید (آفلاین)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان