نظرسنجی: کدوم تیمو دوس داری؟
من خودم پرسپولیسیم
استقلال سوراخه لطفا ب دوستان بر نخوره
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 4.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخرین مطالب داغ از باشگاه استقلال

#1
پرويز مظلومي افزود: بازي در جام حذفي بسيار دشوار است و رويارويي با پرسپوليس در اين مسابقات کار را بسيار سخت تر مي کند.

وی ادامه داد:برخلاف صحبت هایی که در روز های اخیر در خصوص مصدومان پرسپولیس شده است، این تیم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و این را در دیدار مقابل تراکتورسازی ثابت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعیت روحی بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما کاملا آماده هستند و به آنها گفته ام که نباید خود را از پیش برنده بدانند.
وی تصریح کرد: در این دیدار به حمایت هواداران خود به شدت نیاز داریم و حضور آنها به موفقیت ما کمک زیادی خواهد کرد.

* کرار و حیدری به شهرآورد نخواهند رسید
وی اظهار داشت:ما هم مانند پرسپولیس در این دیدار چند بازیکن خود را در اختیار نخواهیم داشت که امیدوارم بازیکنان جایگزین جای آنها را بخوبی پر کنند.
مظلومی گفت:کرار به طور حتم در این دیدار غایب خواهد بود و خسرو حیدری نیز به احتمال فراوان به این دیدار نخواهد رسید.
وی ادامه داد:آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری نیز با مشکلاتی رو به رو هستند که امیدوارم بتوانیم از آنها در این دیدار استفاده کنیم.

* دیدار مقابل پرسپولیس فینال زود هنگام جام حذفی است
مظلومی گفت: بازی مقابل پرسپولیس فینال زود هنگام جام حذفی است و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه به خوبی راه پیروزی مقابل پرسپولیس را می داند، اظهار داشت: تمام موفقیت هایم در دیدارهای گذشته به خاطر لطف خدا بوده است و امیدوارم رکورد های خود را همچنان ادامه دهم. تمام تلاش خود را برای موفقیت استقلال خواهم کرد و تنها هدفم خوشحالی هواداران این تیم است.

* پاداش 10 برد ما به اندازه یک تساوی پرسپولیس هم نبوده است
مظلومی در خصوص پاداش پیروزی در این دیدار گفت: وضع مالی پرسپولیسی ها از ما بسیار بهتر است و ما اصلا در شرایط خوبی قرار نداریم.
وی ادامه داد: تیم ما در 10 بازی خود که موفق شده حریفان را شکست دهد تنها در 5 بازی پاداش دریافت کرده و شاید مجموع این پاداش ها به اندازه پاداش پرسپولیسی ها برای یک تساوی هم نباشد.
سرمربی استقلال گفت:بازیکنان من برای پول بازی نمی کنند و در بازی های قبل نیز این موضوع را ثابت کرده اند و حتی برای بازی با پرسپولیس هم هنوز پاداشی در نظر نگرفته ایم.

* کرار را با هیچ بازیکنی عوض نخواهم کرد
مظلومی در خصوص تعویض کرار با سایر بازیکنان لیگ در نیم فصل، اظهار داشت:در جلسه ای که امروز برگزار کردیم تصمیم گرفتیم کرار را با هیچ بازیکنی عوض نکنیم و او در استقلال به کار خود ادامه دهد.
وی با اشاره به قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان استقلال و مصاف این تیم با ذوب آهن گفت:قرعه کشی بسیار بدی انجام شد و ما به شدت به آن اعتراض داریم زیرا به هیچ عنوان علاقه نداشتیم با یک تیم از کشور خودمان بازی کنیم.



برومند: استقلال صددرصد دربي را مي‌برد

دروازه‌بان استقلال در آخرين دربي جام حذفي گفت: خيلي مواقع شرايط خوب براي يک تيم عامل برتري نمي‌شود، با اين حال صددرصد استقلال دربي 73 را هم مي‌برد.

برومند در مورد دربی 73 جام حذفی گفت: شرایط بازیکنان استقلال بسیار خوب است. استقلال از هر لحاظ برتر از پرسپولیس است اما شرایط بازی‌های حذفی با سایر بازی‌ها تفاوت دارد و همواره تیم‌های کوچک با حذف تیم‌های بزرگ شگفتی‌ساز می‌شوند.
وی در مورد دربی 46 که منجر به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی شد، گفت: در این بازی من درون دروازه بودم. در این بازی یک ضربه پنالتی را دریافت کردم و یک گل هم افشین پیروانی به ثمر رساند.

برومند تأکید کرد: گل پیروانی در دقایق پایانی روی اشتباه مسلم کاظم محمودی به ثمر رسید. یک گل هم از روی نقطه پنالتی توسط هاشمی‌نسب برای پرسپولیسی‌ها به دست آمد. در این بازی از لحاظ فنی آمادگی خوبی داشتم و بهترین دربی‌ام را پشت سر گذاشتم هر چند که شرایط سرخ‌پوشان در آن سال بهتر از تیم ما بود.
دروازه‌بان سابق استقلال در مورد خاطره‌انگیزترین دربی‌اش تصریح کرد: دربی سال 79 که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید روز خاطره انگیزی را برایم رقم زد، هرچند که مسائل به مسائل جنجالی آن دیدار کاری ندارم.

برومند در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی 73 گفت: خیلی مواقع شرایط خوب برای یک تیم عامل برد نمی‌شود و تنها از این موضوع برای استقلال هراس دارم. با این حال صددرصد استقلال می‌برد.




گزارش تمرين امروز استقلال

خسرور حيدري در تمرين امروز استقلال حضور يافت ولي تمرين نکرد.
تمرین تیم استقلال از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.

دراین تمرین خبرنگاران حضور نداشتند اما عکاسان برای پوشش تصویری این تمرین در ورزشگاه حضور داشتند.

* خسرو حیدری به دلیل آسیب دیدگی تمرین نکرد اما آندرانیک تیموریان بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* حنیف عمران زاده که با آسیب دیدگی مواجه است همراه سایر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کرد.

* پرویز مظلومی در ابتدای تمرین حدود ۱۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و توصیه های لازم را در مورد بازی با پرسپولیس انجام داد.

* ۵ نفر از لیدرهای استقلال در تمرین امروز حضور داشتند.

* گرم کردن دور زمین، کارهای کششی و مرور برنامه های تاکتیکی تا ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه دستگردی ادامه داشت.

* آخرین تمرین استقلال برای بازی با پرسپولیس فردا با حضور تماشاگران و خبرنگاران از ساعت ۱۱:۳۰ در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود و این تیم با ۲۰ بازیکن راهی هتل استقلال خواهد شد.
استقلال ساعت 16:15روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس می رود.

+ نوشته شده در چهارشنبه 1390/09/16ساعت 20:45 توسط مصطفی عمارتی | يک استقلالی


برهاني: اين سخت‌ترين دربي 10 سال اخير است

مهاجم استقلال گفت: اين سخت‌ترين دربي 10 سال اخير است و 95 درصد بازيکنان ما به اين صحبتي که اشاره کردم معتقد هستند و مي‌دانند بازي مشکلي در پيش داريم اما ما بازيکنان باتجربه‌اي داريم و براي بازي آماده هستيم.

آرش برهانی در خصوص دیدار روز جمعه با پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرده که در زیر می‌خوانیم:

*شرایط تیم‌تان چه طور است؟

امروز بیش از یک ساعت و نیم تمرین کردیم و همه شرایط خوبی داریم. به اعتقاد من این سخت ترین دربی چند سال اخیر است.

* چرا؟

شرایط تیمی پرسپولیس به گونه‌ای است که تمام توان خود را روی این مسابقه می‌گذارند. چون این بازی برایشان اهمیت دارد. آنها شرایط خوبی در این چند وقت اخیر نداشتند و با انگیزه مقابل ما ظاهر می‌شوند و همین مسئله کار ما سخت می‌کنند.

* خیلی‌ها می‌گویند استقلال از پیش برنده است. به این خاطر که بازیکنان زیادی را در ترکیب تیم خود می‌بیند. این مسئله را قبول داری؟

همین صحبت‌ها اثر منفی روی تیم ما می‌گذارد ولی بازیکنان ما آنقدر بزرگ هستند که با این حرف‌ها انگیزه‌شان از دست نمی‌رود. این صحبت‌ها توقع ایجاد می‌کند و خود من هر جا می‌روم می‌گویند سه چهار تا و حتی شش گل به پرسپولیس بزنید اما نباید به این حرف‌ها توجه کنیم و باید فقط به فکر برد باشیم.

* استیلی می‌گوید برای این بازی بازیکنان کمی در اختیار دارد اما تو می‌گویی بازی سخت است...

این صحبت‌ها مسائل روانی است و شاید استیلی می‌خواهد بار روانی تیمش را بالا ببرد و ما را از لحاظ روحی پایین بیاورد. هواداران بدانند این سخت‌ترین دربی 10 سال اخیر است و 95 درصد بازیکنان ما به این صحبتی که اشاره کردم معتقد هستند و می‌دانند بازی مشکلی در پیش داریم اما ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم و برای بازی آماده هستیم. یادتان باشد تیمی که قوی‌تر است تضمینی برای برد آن وجود ندارد و ما در بدترین شرایطی که قرار داشتیم نگذاشتیم پرسپولیس ما را شکست دهد و حتی می‌توانستیم آنها را ببریم.

* پرسپولیسی‌ها معتقدند استقلال شانس می‌آورد و حتی حریفان نمی‌توانند از روی نقطه پنالتی هم به رحمتی گل بزنند؟

تیم‌هایی شانس دارند که بیشتر زحمت می‌کشند. شانس هم جزیی از فوتبال است و درست نیست که این حرف‌ها مطرح شود و کار فنی یک تیم زیر سؤال برود. اگر منظور دوستان پنالتی شهرداری است، باید بگویم رحمتی سمت توپ رفت و بازیکنان تیم‌های حریف مقابل رحمتی استرس دارند.

* رضایی و نصرتی هم در این بازی نیستند...

این دو نفر بازیکنان خوبی هستند ولی پرسپولیس در جام ولایت از مدافعان خوبی استفاده و در این چند مسابقه نتایج قابل قبولی هم کسب کرد. فکر می‌کنم در نبود رضایی و نصرتی مدافعان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند.

*خودت چه انگیزه‌ای داری؟ با توجه به سه گلی که در سه مسابقه قبل زدی فکر می‌کنی بتوانی گلزنی کنی؟

خوشبختانه شرایط روحی و روانی و بدنی خوبی دارم و در بازی گذشته‌ هم موفق شدم در تبریز گلزنی کنم. با توجه به اینکه حساسیت مسابقه بسیار بالاست. تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که گل بزنم.

* فتح‌الله‌زاده اعلام کرده اگر استقلال برنده شود، پاداش را به عهده بازیکنان می‌گذارد زیرا آنها منصف هستند...

ایشان یک بار دیگر هم این کار را انجام داده بود ولی یادم هست که در آن بازی تمام تمرکزمان روی برد پرسپولیس بود و جمعه هم همین کار را انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم اولین پاداش این است که اول بازی را ببریم بعد از حاجی پاداش بگیریم.

* صحبت خاصی نداری؟
از هواداران استقلال می‌خواهم با حضور پرشور خود در بازی جمعه به پیروزی ما در این مسابقه کمک کنند.




فتح‌الله‌زاده: در هر دو جام مدعي هستيم

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر پرسپوليس را ضعيف بدانيم به اين معني است که در خواب خرگوشي فرو رفته‌ايم.
علی فتح الله زاده در خصوص کسر سهمیه نمایندگان ایران در آسیا و دیدار استقلال با ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان، دربی ۷۳، شایعه جدایی جاسم کرار و دیگر مسائل صحبت‌هایی را انجام داد.

* استقلال در پلی‌آف باید به مصاف ذوب آهن برود...

سختی کار، من را ناراحت نمی‌کند و اعتقادم این است که اگر یک تیم می‌خواهد خودی نشان بدهد باید آماده باشد. ترس، برادر مرگ است و برای من هیچ فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی می‌کنیم. اگر مدعی هستیم باید با تمام قوا مقابل رقیبان به میدان برویم.


* تلاش‌هایی انجام شد که سهمیه نمایندگان ایران در آسیا کسر نشود اما در نهایت این اتفاق افتاد.

آنجا که دست ما بود نتیجه هم داد. اولین کار را من، عزیز محمدی و ساکت انجام دادیم که رأی را شکستیم. حتی یک پله بالاتر هم رفتیم. همیشه کمیته اجرایی رأی کمیته مسابقات را تأیید می‌کند و من اصلا ندیدم که این رأی وتو شود اما این بار این اتفاق افتاد. گله‌گی من این است که اگر از کره جنوبی یک سهمیه کم شد از ما هم باید یک سهمیه کم می‌شد. حذف تیم‌ها به نفع AFC نیست و در کنگره‌های آینده حتما به این مسئله اشاره می‌کنم در جایی که فوتبال تماشاگر دارد نباید به آنها پشت کرد. آنها دنبال حضور هواداران بیشتر در ورزشگاه هستند اما حالا هم اتفاقی نیفتاده و بازیکنان غیور و زحمتکش استقلال به اتفاق هواداران از این دو بازی عبور می‌کنیم. هرچند متأسف هستم که از بین استقلال و ذوب آهن تنها یک تیم به مرحله بعد راه پیدا می‌کند.

* شرایط تیم در آستانه دربی چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم. از روزی که در تمرین با بچه‌ها صحبت کردم آنها با قدرت تمرین می‌کنند و ما هم سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم. در این بازی تنها به پیروزی فکر می‌کنیم و معتقدم هر تیمی اشتباه کند بازنده است. این بازی مثل دیگر بازی‌ها نیست و مساوی ندارد و یک تیم باید کنار برود.

* ظاهرا به خاطر اتفاقاتی که افتاد جام حذفی را جدی گرفته‌اید؟

ما در هر دو جام مدعی هستیم و دوستان ما در پرسپولیس می‌دانند که شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ از آنها بیشتر است. می‌دانیم پرسپولیس با تمام وجود می‌آید. آنها تیم پرمهره‌ای هستند و بازیکنان ما هم می‌دانند جام حذفی یک جام است که باید آن را به دست آورد. مطمئنم که بازی خوبی انجام می‌دهیم و هم‌قسم شده‌ایم حریف را شکست دهیم.

* اگر استقلال در این بازی برنده شود شما چه لقبی به مظلومی می‌دهید؟

ما نباید از سه پیروزی گذشته مغرور باشیم چون فوتبال همیشه برد و باخت دارد و این بازی آخرین دیدار نخواهد بود اما بهتر است که با برد در خاطره هوادارانمان این مسابقه را حک کنیم. تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس هر لحظه خطرناک هستند و نباید از آنها غافل شد.

* قبول دارید خیلی‌ها استقلال را از پیش برنده این مسابقه می‌دانند؟

اصلا با این صحبت موافق نیستم و اگر می‌شد مدیریت‌ها را یک روزه تغییر داد به بازیکنان پرسپولیس همین مسئله را می‌گفتم. کدام پرسپولیسی‌ ضعیف است؟ اینکه بگوییم پرسپولیس ضعیف است خواب خرگوشی است که به آن فرو رفته‌ایم. در تیم ما خسرو حیدری آسیب دیده و تیموریان هم چنین وضعیتی دارد. از روزی که نصرتی و رضایی از ترکیب پرسپولیس کنار گذاشته شده‌اند این تیم یا برده یا مساوی کرده و فقط یک باخت داشته است. این حرف من به منزله ضعیف بودن این دو بازیکن نیست اما آنها نشان داده‌اند که نه تنها در کار تیمی ضعیف نشده‌اند بلکه خوب هم کار کرده و خوب نتیجه گرفته‌اند و نباید حریف را از پیش بازنده بدانیم.

* در صورت پیروزی پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته‌اید؟

وقتی بچه‌ها تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند همه چیز را به عهده خودشان می‌گذارم. من به آنها قولی نمی‌دهم اما اگر برنده از زمین خارج شدند پاداش را به عهده خودشان می‌گذارم.

*‌ نکند مثل سال گذشته بازیکنان پاداشی بگویند که شما در رودربایستی قرار بگیرید؟

بازیکنان ما منصف هستند و حتی از حق خود هم کمتر می‌خواهند. هیچ مدیری جرأت نمی‌کند بعد از برد به رختکن برود و پاداش را به عهده خود بازیکنان بگذارد اما من این کار را می‌کنم چون آنها متعصب‌ترین بازیکنان این چند سال اخیر هستند و حتی پس از ۹ برد یک ریال هم پاداش نگرفتند اما تیم از صدر جدول پایین نیامد. تیم ما به خاطر وزارتخانه شدن وزارت ورزش با مشکلاتی مواجه بود اما من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. حالا هم در کنار رسولی نژاد و اعضای هیئت مدیره احساس آرامش بیشتری می‌کنم و امیدوار هستم کارها را با آرامش پیش ببرم.

* وضعیت کرار و اظهارنظر او مبنی بر فسخ قراردادش با استقلال به کجا کشید؟ او به مسائل مالی اعتراض داشت.

اگر به این بازیکن زیادتر از حقش نداده باشیم کمتر هم ندادیم. امروزه فوتبال دارای محکمه است و همه تصمیم‌گیری‌ها به موقع انجام می‌شود. در خصوص این بازیکن هیچ تصمیمی گرفته نشده ولی قرار است امروز یا فردا به اتفاق مظلومی و پورحیدری جلسه بگذاریم. کرار هم از خارج و هم از تیم‌های داخل پیشنهاد دارد اما نظر مربی برایم ارجحیت دارد و پس از نظر نهایی مظلومی تصمیم لازم را در مورد این بازیکن می‌گیریم.

* شایعه معاوضه‌ کرار با بازیکنان تیم‌های لیگ برتری صحت دارد؟

پس از جلسه امروز یا فردا این مسئله بررسی می‌شود ولی ما بدمان نمی‌‌آید در نقاطی که نیاز به بازیکن داریم تیم مان را کامل کنیم.




خبرهايي کوتاه از آبي پوشان

تيم فوتبال استقلال از فردا در هتل استقلال اردوي خود را براي بازي با پرسپوليس برگزار مي‌کند.
تیم استقلال پس از یک روز تعطیلی از امروز تمرینات خود را برای دربی پیگیری می کند. آبی پوشان امروز ساعت ۱۳ در ورزشگاه دستگردی تمرین خود را برگزار می کنند.

اینکه خبرنگاران و تماشاگران می توانند در این جلسه تمرینی شرکت کنند یا خیر هنوز مشخص نیست. پیش از این منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال اعلام کرده بود برای آرامش،‌ تمرینات پشت درهای بسته برگزار می شود و سپس خودش اعلام می کند که از چه زمانی خبرنگاران می توانند در تمرینات شرکت کنند اما هنوز خبری در این خصوص اعلام نشده است.

* فردا استقلال آخرین تمرین خود را ساعت ۱۵ در زمین دستگردی برگزار می کند و سپس برای برگزاری اردوی شبانه روزی راهی هتل استقلال می شود.

* مجتبی جباری که می تواند استقلال را مقابل پرسپولیس همراهی کند دچار سرماخوردگی شده است. جباری برای دربی مشکلی ندارد.

* وضعیت جاسم کرار بازیکن عراقی آبی پوشان که تا اطلاع ثانوی از سوی مسئولان تیم محروم است هنوز مشخص نشده و این بازیکن فعلا در تمرینات استقلال نیست.
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۶:۱۵ جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.






فريبا: شانس استقلال در دربي بيشتر است

مربي استقلال اعتقاد دارد شانس اين تيم براي برتري در دربي بيشتر از پرسپوليس است.
بهتاش فریبا در مورد دربی ۷۳ اظهار داشت: شرایط این مسابقه هیچ وقت ارتباطی به وضعیت دو تیم در جدول ندارد. هر تیمی می خواهد موفق شود باید به لحاظ اعصاب و روان بر خود مسلط باشد و دستورات تاکتیکی مربیان را اجرا کند. از هر موقعیتی که نصیب دو تیم می شود باید نهایت استفاده را برد هر چند که فکر می کنم در این مسابقه فرصت چندانی نصیب دو تیم نشود.

وی در پاسخ به این سؤال که در روش و تفکر استقلال تغییری ایجاد می شود یا خیر عنوان کرد: استقلال در این مسابقه محتاط بازی نمی کند. هر چند که بی گدار هم به آب نمی زنیم اما سعی می کنیم در همان ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم. استقلال سه شنبه هفته بعد در لیگ باید با نفت آبادان بازی کند و باید انرژی خود را تقسیم کنیم.

مربی استقلال با بیان اینکه دوست داشت هر دو تیم روز جمعه با همه قوای خود به مصاف هم بروند، گفت: اگر همه بازیکنان استقلال و پرسپولیس جمعه بودند شرایط کیفی بازی بهتر می شد و شاهد مسابقه جذاب تری می شدیم.

فریبا در این ارتباط که پرسپولیس تعداد زیادی بازیکن برای دربی ندارد، تصریح کرد: پرسپولیس تنها برای این بازی نیست که بازیکنانش را ندارد. من واقعا دوست داشتم دو تیم با تمام قوا به میدان بروند.

این مربی در پاسخ به این سؤال که شانس استقلال را برای پیروزی در دربی بیشتر می داند یا پرسپولیس، گفت: به جهت امتیاز و شرایط تیمی، وضعیت استقلال بهتر است و طبیعی است که شانس این تیم را بیشتر بدانیم اما همه چیز روز بازی مشخص می شود.

فریبا همچنین در مورد رویارویی استقلال با ذوب‌آهن در پلی ‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: این هم از شانس بد فوتبال ماست. حیف است که یک تیم ایرانی حذف شود. بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود. اصلا معلوم نیست واقعا قرعه کشی شده یا بر اساس مسائل دیگری این بازی را در نظر گرفته اند اما هر چه هست باید این مسابقه را برگزار کنیم.




مظلومي: ترجيح مي داديم به ذوب‌آهن بر نخوريم

سرمربي تيم فوتبال استقلال در اولين واکنش به قرعه کشي فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا و مرحله پلي آف، شرايط را غير منصفانه خواند و تصريح کرد: استقلال براي کسب افتخار بايد از اين مراحل عبور کند.
پرويز مظلومي در گفت و گو با سايت باشگاه استقلال با اشاره به تغييرسهميه‌هاي ايران در مسابقات آسيايي گفت: اين سهميه‌ها منصفانه نيست و حق تيم مابود که به طور مستقيم در ليگ قهرمانان آسيا حاضر باشيم اما تيمي که به دنبال کسب افتخار است بايد از اين مراحل هم عبور کند.

مظلومي که تيمش در دور رفت ليگ برتر ذوب آهن را در اصفهان شکست داده، در اين باره افزود: شرايط ليگ قهرمانان و تک بازي حذفي کاملا متفاوت است و با آن مسابقه قابل قياس نيست. ما دوست داشتيم با يک تيم خارجي بازي کنيم که شناخت کمتري از ما داشته باشد.

سرمربي استقلال با اشاره به اين که استقلال پس از غلبه بر ذوب آهن هم بايد با الاتفاق عربستان ديدار کند، گفت: ترجيح مي داديم با الشباب امارات بازي کنيم تا ذوب‌آهن و الاتفاق که قوي‌ترين تيم‌هاي پلي آف هستند. با اين حال ما تلاش خود را خواهيم کرد و با توکل به خدا پيش مي رويم.

مظلومي همچنين از سازمان ليگ خواست که با توجه به قرعه کشي و فشردگي مرحله پلي آف، مسابقات را طوري برنامه ريزي کند که تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات متضرر نشوند.

قرعه کشي مرحله پلي آف رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا 2012 امروز در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا در کوالالامپور انجام شد و طي آن تيم‌هاي استقلال و ذوب آهن در مرحله پلي‌آف اين مسابقات روز 22 بهمن در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف هم خواهند رفت.




استقلال به پرسپوليس نمي‌خورد

با اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در يک گروه قرار نمي‌گيرند.
قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2012 امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله گروهی و استقلال و ذوب‌آهن در دیدارهای پلی‌‌آف حریفان خود را شناختند.

بر همین اساس و در مرحله اول پلی‌‌‌آف غرب آسیا و در بازی شماره یک استقلال در آزادی میزبان ذوب‌‌آهن خواهد بود تا برنده این دیدار روز 29 بهمن از الاتفاق عربستان پذیرایی کند. برنده دیدار الاتفاق و استقلال یا ذوب‌‌آهن نیز طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گروه اول با تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات و نسف ازبکستان همگروه می‌‌شود که به نظر می‌رسد گروه سختی نباشد.

با این حساب در صورتی که استقلال برنده دو دیدار مرحله پلی‌آف غرب آسیا باشد در گروه اول با نمایندگان کشورهای قطر، امارات و ازبکستان در یک گروه قرار می‌گیرد.

این در حالی است که سایت باشگاه استقلال از حضور برنده دیدارهای استقلال و ذوب‌‌‌آهن و الاتفاق در گروه چهارم یعنی گروه پرسپولیس خبر داده بود، در حالی که طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد و برنده بازی شماره 2 پلی‌‌‌آف غرب آسیا یعنی یکی از دو تیم نفتچی ازبکستان یا الشباب امارات در گروه چهارم با پرسپولیس، الهلال و الغرافه همگروه خواهد شد.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا دو تیم از یک کشور در مرحله گروهی با یکدیگر همگروه نخواهند شد.

نکته دیگر این که در صورتی که یکی از دو تیم ذوب‌‌آهن یا استقلال در مرحله دوم پلی‌‌آف با شکست مقابل الاتفاق راهی AFC CUP شوند در این رقابت‌‌ها و در گروه سوم با تیم‌های العهد لبنان، الکویت کویت و وی بی اسپورت مالدیو همگروه می‌شوند.




جاسم کرار: استقلال با فسخ قراردادم موافقت كرد

هافبک عراقي استقلال از موافقت اين باشگاه با درخواست فسخ قراردادش خبر داد.
جاسم کرار در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر نمايش بسيار خوبي در ترکيب تراکتورسازي تبريز داشت و همين مساله باعث شد که مسئولان باشگاه استقلال او را جذب کنند و از او به عنوان خريد کهکشاني‌ خود ياد کنند، اما او هيچگاه نتوانست بازي‌هاي خوب خود را در فصل گذشته تکرار کند و به جز بازي مقابل پرسپوليس هرگز انتظارات آبي پوشان را برآورده نکرد.

اين هافبک عراقي در ديدار استقلال مقابل سايپا در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي با مجتبي جباري درگيري لفظي پيدا کرد و همين مساله باعث شد که مسئولان باشگاه استقلال تا اطلاع ثانوي وي را از همراهي تيم محروم کنند و در انديشه فروش و يا معاوضه وي با بازيکنان ديگري باشند.

جاسم کرار که اخيرا از سوي شبکه ابوظبي به همراه نشات اکرم به عنوان 10 بازيکن برتر عراق در هفته چهارم و پنجم جام جهاني 2014 برزيل در آسيا انتخاب شده، به نوشته روزنامه «البوابه العراقيه» به محض ورودش به نجف در تماسي تلفني با برنامه ورزشي "معرض الکره العراقيه المصور" گفت: "مشکلات زيادي با باشگاه استقلال داشتم و به همين خاطر اين باشگاه را ترک کردم. نخستين مشکل من با اين باشگاه تهراني اين بود که آن‌ها به تعهدات خود در قراردادم پايبند نبودند و حقوقم را پرداخت نکردند. باشگاه استقلال با درخواستم براي فسخ قراردادم همراه با بازگرداندن مبلغي که از اين باشگاه به هنگام عقد قرارداد دريافت کرده بودم، موافقت کرد."




استقلال حريف ذوب‌آهن در مرحله اول پلي‌آف

تيم فوتبال استقلال در مرحله اول پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا حريف ذوب‌آهن شد.
قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2012 امروز در مالزی انجام شد و بر اساس آن تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در مرحله اول به مصاف هم خواهند رفت. این بازی روز 22 بهمن سال جاری در ورشگاه آزادی برگزار می‌شود. برنده این بازی در مرحله دوم پلی‌آف میزبان الاتفاق عربستان خواهد بود. مربیگری الاتفاق برعهده برانکو سرمربی پیشین تیم ملی ایران است.

دیگر بازی مرحله دوم بین الشباب امارات و نفتچی ازبکستان برگزار می‌شود. به این ترتیب یکی از نمایندگان ایران یعنی بازنده دیدار استقلال و ذوب‌آهن در مرحله اول حذف می‌شود. تیم برنده نیز در مرحله پلی‌آف و برای رسیدن به لیگ قهرمانان باید الاتفاق عربستان را ببرد و در صورت شکست در این دیدار راهی رقابت‌های AFC کاپ خواهد شد.






شكايت فرهاد مجيدي از چهار روزنامه ورزشي

وکيل فرهاد مجيدي از چهار روزنامه ورزشي شکايت کرد.
دکتر حبيبي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره دليل شکايت از اين چهار روزنامه ورزشي اظهار کرد: ديروز چهار روزنامه ورزشي نقل قولي را به نقل از مجيدي در جمع بازيکنان استقلال درباره مسائل مالي منتشر کردند که اين مطالب کذب محض بوده و به همين خاطر با حضور در دادگاه امروز از اين رسانه‌ها شکايت کردم.




استقلال يک نفس تا قهرماني نيم‌فصل

در هفته پانزدهم ليگ برتر، استقلال به قهرماني نيم‌فصل نزديک شد و پرسپوليس در جدول سقوط کرد.
هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری 7 دیدار و تحکیم موقعیت استقلال در صدر جدول به پایان رسید.

از اتفاقات قابل توجه مسابقات این هفته می‌توان به شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و برتری استقلال مقابل دیگر تیم تبریزی یعنی شهرداری تبریز در آستانه دربی روز جمعه اشاره کرد. پرسپولیس با این شکست به رده هشتم سقوط کرد.

استقلال با این برد در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار گرفت و پرسپولیس نیز با بیشتر شدن فاصله‌اش با تیم‌های صدرنشین تقریباً از کورس رقابت برای قهرمانی خارج شد.

راه آهن نیز با علی دایی یازدهمین تساوی این فصل را تجربه کرد تا همچنان در جدول فانوس به دست بماند و در رده شانزدهم قرار داشته باشد.

*نتیجه کامل رقابت‌های هفته چهاردهم:
ملوان یک - سایپا یک
پرسپولیس صفر - تراکتورسازی یک
مس سرچشمه 2 - مس کرمان صفر
نفت تهران یک - نفت آبادان 3
ذوب آهن یک - فجر شهید سپاسی یک
صبای قم صفر - داماش گیلان یک
شاهین یک – سپاهان یک
شهرداری تبریز یک - استقلال 2
فولادخوزستان صفر - راه آهن صفر

*جدول لیگ برتر در پایان هفته چهاردهم:
1-استقلال 33 امتیاز
2-تراکتورسازی 27 امتیاز
3-نفت تهران 27 امتیاز
4-صبای قم 27 امتیاز
5-سپاهان 26 امتیاز
6-داماش 22 امتیاز
7-نفت آبادان 20 امتیاز
8-پرسپولیس 20 امتیاز
9-ذوب آهن 20 امتیاز
10-شاهین 19 امتیاز
11-شهرداری تبریز 19 امتیاز
12-فولاد 17 امتیاز
13-سایپا 15 امتیاز
14-مس کرمان 15 امتیاز
15-ملوان 14 امتیاز
16-راه آهن 14 امتیاز
17-فجر سپاسی 12 امتیاز
18-مس سرچشمه 11 امتیاز

*برنامه هفته شانزدهم:
جمعه 18/9/90
داماش گیلان – نفت تهران – ساعت 15 – ورزشگاه عضدی رشت
فجر شهید سپاسی – شهرداری تبریز – ساعت 15 – ورزشگاه حافظیه شیراز
سایپا – شاهین بوشهر – ساعت 15 – ورزشگاه انقلاب کرج
مس کرمان – صبای قم – ساعت 15 – ورزشگاه باهنر کرمان
سپاهان – ذوب آهن – ساعت 15 – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
تراکتورسازی تبریز – مس سرچشمه – ساعت 15 – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
فولاد خوزستان – ملوان انزلی – ساعت 15 – ورزشگاه تختی اهواز

سه شنبه 22/9/90
استقلال تهران – نفت آبادان – ساعت ۱۶:۱۵ – آزادی تهران

پنجشنبه 24/9/90
راه آهن – پرسپولیس – ساعت ۱۶:۱۵– آزادی تهران




برتري آبي‌ها در غياب جباري

تيم استقلال با برتري مقابل شهرداري تبريز موقعيت خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد.
دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و استقلال از ساعت 15:15 در حضور بیش از 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز آغاز شد و با برتری 2 بر یک آبی پوشان پایان یافت.

استقلال ابتدا در دقیقه 3 توسط برهانی به گل رسید که داور این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه استقلال که بازی را در دست داشت توسط برهانی در دقیقه 18 به گل رسید تا از حریف تبریزی خود پیش بیفتد. در ادامه فرهاد مجیدی در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی برای دومین بار دروازه شهرداری را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی 2 بر صفر استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم سعید دقیقی در دقیقه 70 ضربه پنالتی را به تیر دروازه کوبید تا شانس کم شدن فاصله برای تبریزی‌ها از دست برود.

در دقیقه 75 محسن یوسفی در موقعیتی تک به تک توپ را به تیر دروازه شهرداری زد تا گل سوم استقلال شکل نگیرد.

شهرداری در دقیقه 87 قفل دروازه رحمتی را باز کرد و مهرداد قنبری نتیجه را به حداقل رساند اما نتیجه 2 بر یک تا پایان باقی ماند و آبی های پایتخت 3 امتیاز را کسب کردند.

استقلال با این نتیجه از 15 بازی صاحب 33 امتیاز شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد و شهرداری تبریز 19 امتیازی باقی ماند.

قضاوت این دیدار بر عهده هدایت ممبینی بود. وی به رسول پیرزاده و کمال کامیابی‌نیا از شهرداری و کیانوش رحمتی از استقلال کارت زرد نشان داد.

اسامی بازیکنان شهرداری:
ابراهیم میرزاپور، نبی الله باقری‌ها، بهنام داداش وند، دارکوویچ، محمد ایران پوریان، رسول پیرزاده( 70 مهرداد قنبری)،کمال کامیابی نیا، وریا غفوری، جعفر بذری (46 شهرام گودرزی)، سعید دقیقی و میثم بائو
سرمربی: میودراک یسیچ

اسامی بازیکنان استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میثم حسینی، مهدی امیر آبادی، کیانوش رحمتی، حنیف عمران زاده، فریدون زندی( 73 محسن یوسفی)، آندرانیک تیموریان، اسماعیل شریفات(81 میلاد میداوودی)آرش برهانی (3+90 جواد شیرزاد) و فرهاد مجیدی

سر مربی:پرویزمظلومی




حيدري: دوست دارم به دربي برسم

انگيزه بازيکنان استقلال در اين ديدار بايد مثل انگيزه دربي‌هاي قبلي باشد و به هيچ عنوان نبايد حريف را دست کم بگيريم.

خسرو حيدري مدافع ـ هافبک استقلال در حال حاضر مراحل درماني‌اش را پشت سر مي‌گذارد تا شايد به ديدار اين هفته مقابل استقلال برسد. او قبل از بازي با صباي قم هم چنين شرايطي داشت ولي به آن بازي رسيد که البته دوباره مصدوم شد. حالا بايد ديد حيدري براي بازي با پرسپوليس چه شرايطي پيدا خواهد کرد.

او در مورد وضعيتش مي‌گويد:« من در حال حاضر کارهاي درماني را انجام مي‌دهم و تمرينات انفرادي را هم آغاز کرده‌ام. البته هنوز با تيم تمرين نکرده‌ام و حالا بايد ديد شرايط در روزهاي آينده چگونه پيش خواهد رفت.»

حيدري در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کني اگر مقابل پرسپوليس به ميدان نروي از لحاظ سلامتي به نفع‌ات خواهد شد تأکيد مي‌کند:« به هر حال اين بازي براي بازيکنان، کادرفني، مسئولان و هواداران استقلال مهم است. من دوست دارم به خاطر هواداران مقابل پرسپوليس بازي کنم و به اين بازي برسم. در اين چند روز نهايت تلاشم را انجام خواهم داد تا به اين مسابقه برسم.»

خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس با توجه به شرايط بحراني‌اش نمي‌تواند استقلال را شکست دهد و بازنده دربي خواهد بود اما حيدري مي‌گويد:«‌ من اين موضوع را قبول ندارم. به نظر من پرسپوليس نسبت به آخرين دربي پيشرفت کرده و ما بازي بسيار سختي را در پيش خواهيم داشت. انگيزه بازيکنان استقلال در اين ديدار بايد مثل انگيزه دربي‌هاي قبلي باشد و به هيچ عنوان نبايد حريف را دست کم بگيريم.»



وضعيت حيدري براي دربي مشخص نيست

او در حال حاضر مراحل درماني را پشت سر مي‌گذارد و شکر خدا شرايط بهتري دارد.

استقلال تهران جمعه هفته جاري در مرحله يک چهارم رقابت‌هاي جام حذفي بايد مقابل پرسپوليس قرار بگيرد. در حال حاضر خسرو حيدري مدافع راست آبي‌ها سرشناس‌ترين مصدوم اين تيم است که وضعيتش براي بازي با پرسپوليس هنوز مشخص نيست ولي پرويز مظلومي خيلي دوست دارد که حيدري به اين ديدار حساس برسد.

در اين ميان اما حيدري وضعيت مبهمي دارد. دکتر رضايي پزشک استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد وضعيت حيدري مي‌گويد:«او در حال حاضر مراحل درماني را پشت سر مي‌گذارد و شکر خدا شرايط بهتري دارد. ما تمرينات ويژه و مراحل درماني را روي اين بازيکن انجام مي‌دهيم تا او بتواند به زودي در تمرينات گروهي شرکت کند.»

عدم حضور حيدري در تمرينات گروهي باعث شده تا خيلي‌ها از غيبت او مقابل پرسپوليس خبر بدهند. رضايي در پاسخ به اين سوال که آيا حيدري به دربي مي‌رسد خاطرنشان مي‌کند:« او هنوز در تمرينات گروهي شرکت نکرده ولي با اين حال نمي‌توانيم از حالا در مورد او نظر قاطع بدهيم. حضور حيدري در دربي هنوز مشخص نيست و فعلا بايد صبر کنيم تا ببينيم در روزهاي آينده چه پيش خواهد آمد.»




وليد علي: حکم فيفا به نفع من است

بازيکن پيشين استقلال مي‌گويد مطمئن است که تصميم فيفا به نفع او خواهد بود.

وليد علي هافبک الکويت که در فصل جديد به عنوان اولين بازيکن کويتي به ليگ ايران آمد و با باشگاه استقلال قرار داد امضا کرد، زياد در اين تيم دوام نياورد و به دليل اختلاف با مسئولان باشگاه استقلال بدون هماهنگي تهران را به مقصد کويت ترک کرد.

مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که وليد علي به تعهدات خود عمل نکرده و بايد تمام هزينه‌هايي را که براي او شده به باشگاه برگرداند، به همين سبب شکايتي را عليه وي به فيفا ارائه داده‌اند.

اين هافبک کويتي در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه الکويت در واکنش به اين اقدام باشگاه استقلال گفت: ما پيش از اين عليه اين باشگاه ايراني به فيفا شکايت کرديم و در متن شکايت‌نامه خود آورده‌ايم که آن‌ها به سه بند قرارداد عمل نکرده‌اند، به طوري که تنها به مبلغ پيش‌ پرداخت به باشگاه الکويت اکتفا کردند و حقوق ماهيانه‌ام را پرداخت نکردند.

وي افزود: شکايت استقلال به فيفا فقط نوعي دفاع از خود است. آن‌ها در يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني خود از من بازيکن نافرمان و عصيانگر ياد کردند. يک بازيکن وقتي کشورش را ترک مي‌کند و براي بازي به کشور ديگري مي‌رود با اين کار خود مي‌خواهد که پيشرفت کند و روز به روز نمايش بهتري را از خود ارائه دهد اما متاسفانه اين باشگاه ايراني اصلا به تعهدات خود عمل نکرد. به ويژه وقتي از اردوي تيم ملي کويت برگشتم رفتار اين تيم با من کاملا تغيير کرد به طوري که ديگر مرا را در ترکيب اصلي قرار ندادند. اين در حالي بود که من قبل از پيوستن به تيم ملي در ترکيب اصلي قرار مي‌گرفتم و نمايش خوبي را از خود ارائه مي‌دادم. حتي موفق به گلزني هم شدم.

وليد علي در ادامه مصاحبه‌اش مدعي شد که مسئولان باشگاه استقلال پس از بازگشت او از اردوي تيم ملي با تصميات "ظالمانه" خود ادامه کار را بر وي سخت کردند.

وي افزود: مطمئنم که تصميم فيفا به نفع من خواهد بود و بار ديگر اجازه بازي با الکويت در رقابت‌هاي بين‌المللي را به من خواهد داد. بار ديگر تاکيد مي‌کنم که براي لژيونر شدن بايد شرايط مهيا باشد اما متاسفانه اين باشگاه ايراني حتي ساده‌ترين و پيش‌پا افتاده ترين شرايط رار براي من مهيا نکرد.




جباري يک جلسه محروم و30 ميليون جريمه شد

راي کميته انضباطي باشگاه استقلال درباره مجتبي جباري و جاسم کرار اعلام شد.

پس از اتفاقات رخ داده بین جباری و کرار در دیدار استقلال و مهر کرج کمیته انضباطی باشگاه استقلال عصر امروز تشکیل جلسه داد و مجتبی جباری با جریمه 30 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت از همراهی این تیم روبه‌رو شد.
بدین ترتیب جباری در دیدار با شهرداری تبریز محروم است و برای دیدار جمعه آینده با پرسپولیس مشکلی ندارد.

همچنین جاسم کرار مبلغ 15 میلیون تومان جریمه شد و تا اطلاع ثانوی حق همراهی تیم استقلال را نخواهد داشت.

فتح‌الله زاه مدیر عامل باشگاه استقلال در این باره گفت: امروز دو جلسه فشرده و سنگین را پشت سر گذاشتیم و با توجه به عذرخواهی جباری از کادر فنی و بازی‌های خوب این بازیکن برای استقلال و تیم ملی به جریمه 30 میلیونی و یک جلسه محرومیت رای دادیم. همچنین کرار نیز تا اطلاع ثانوی محروم و در خصوص این بازیکن بعدا تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر بازی‌های خوب دیگر بازیکنان ممکن نیست آنها هم بخواهند چنین رفتاری را تکرار کنند، گفت: حرف من این است که به خاطر عذرخواهی و بازی‌های خوب ایشان برای تیم ملی او را جریمه کردیم و فکر می‌کنم این جریمه سنگین است.




جباري:دوست ندارم دشمن شادکن باشم

هافبک تيم فوتبال استقلال ضمن عذرخواهي از پرويز مظلومي و مسئولان اين باشگاه گفت: دوست ندارم تيم ما در شرايط فعلي وارد بحران شود.
مجتبی جباری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به خاطر مصاحبه‌ای که علیه سرمربی تیم استقلال انجام دادم عذرخواهی می کنم، چرا که دوست ندارم تیم ما در شرایط فعلی وارد بحران شود. من به قدری از رفتار "جاسم کرار" عصبانی بودم که آن حرف‌های تند را مقابل دوربین‌های تلویزیونی به زبان آوردم.

وی افزود: شاید در آن زمان فکر می کردم که مربیان می بایست زودتر جلوی این بازیکن را می گرفتند تا این اتفاقات پیش نیاید و نتیجه این شد که آن انتقادات شدید را مطرح کردم.

جباری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر درشرایط بسیار خوبی به سر می برد، گفت: در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی هستم و می خواهم همچنان تمرکزم روی تمرینات باشد. شاید زمان گفتن این حرف‌ها نبود اما فشاری که به من آمد باعث شد تا از سرمربی تیم انتقاد کنم. دوست دارم هرچه زودتر این مشکل حل شود، به تمرینات استقلال بازگردم و در کنار هم تیمی‌هایم قرار گیرم.

جباری ادامه داد: هر جریمه‌ای که باشگاه استقلال و آقای فتح الله زاده برای من در نظر بگیرد آن را می پذیرم، چرا که دوست دارم هر چه زودتر به تمرین تیم بازگردم و در کنار هم‌تیمی‌هایم باشم. جریمه مالی مهم نیست و دوست دارم در شرایط خوبی که در آن به سر می برم وقفه‌ای نیفتد. در مجموع دوست ندارم دشمن شاد کن باشم.

بازیکن استقلال تصریح کرد: می دانم این عذرخواهی نمی تواند به اندازه انتقاداتی که من نسبت به آقای مظلومی داشته‌ام، جبران مافات کند. شاید اگر خودم سرمربی تیم بودم جریمه بیشتری در نظر می گرفتم اما ممنون می شوم اگر باشگاه استقلال شرایط را روبه راه کند. من هم قول می دهم با بازی‌های خوب خود این اتفاق را جبران کنم.

وی در ادامه افزود: می خواهم بگویم که در این ماجرا به هیچ وجه قصد خودخواهی نداشتم می دانم که جریمه مالی شامل حال می شود اما بعضی از وقت‌ها موضوعاتی که از گذشته وجود دارد سر باز می کند و چنین اتفاقی روی می دهد.

جباری با انتقاد از جاسم کرار، هافبک عراقی تیم استقلال گفت: جاسم کرار چند سال است که در ایران بازی می کند و رفتار خوبی با بازیکنان نداشته و به جامعه داوری و مربیان توهین کرده است. نحوه عملکرد مربیان ما با او به گونه‌ای بوده که این بازیکن جسارت این را پیدا کرده هر آنچه که می خواهد به زبان بیاورد.

جباری در پایان گفت: بازی حساسی در یک چهارم نهایی جام حذفی با پرسپولیس داریم و قصد داریم که با انجام یک بازی خوب مقابل این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کنیم.

در دقایق پایانی دیدار استقلال - سایپا مهر کرج درگیری بین جاسم کرار و مجتبی جباری به وجود آمد که علت آن اصرار دو بازیکن برای زدن یک ضربه ایستگاهی بود.

هرکی سپاس نزنه میکشمش (شوخی)file:///C:/Documents%20and%20Settings/sepid%20hamed/Desktop/%5Bتصویر%2063izs7n.gif
=))

اخرین مطالب داغ از باشگاه استقلال 1
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ
 سپاس شده توسط nima gh ، pink devil ، (nasim) ، Armina ، ps3000 ، negar98 ، sanaz_jojo ، ...Sara SHZ... ، Ali MuSiC ، Danger.A ، Bahador1
آگهی
#2
هرچی میکشیم از دست این پرویز ه
نابود باد کمونیسم نابود باد صیهونیسم







اخرین مطالب داغ از باشگاه استقلال 1
عضو گروه تاریخ انجمن




















پاسخ
 سپاس شده توسط sanaz_jojo ، A * L * O * N * E b * o * y ، Bahador1
#3
حداقل یک گزینه برای استقلالی ها میگذاشتی

هم نظر سنجی کامل تر بود و هم همه میتونن نظر بدن

من که خودم پرسپولیسی هستم

پاسخ
 سپاس شده توسط sanaz_jojo ، A * L * O * N * E b * o * y ، Bahador1
#4
اطلاعاتی که گذاشتی را میتونی

بروز رسانی کنی
پاسخ
 سپاس شده توسط A * L * O * N * E b * o * y ، ~SoLTaN~ ، Bahador1
#5
هرکی استقلالیه لطفا ناراحت نشه
=))

اخرین مطالب داغ از باشگاه استقلال 1
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ
 سپاس شده توسط Bahador1
#6
پرسپولیس سرور استقلاله...
دسـتمــرا از دورهــایــ دووور مــیــ گـیریــ
داریـ تــلو داری تـلو از درد مـــیـــ مـــیـــریـ
خـامـوشـ گــریـهـ مـیــ کـنیـــ بــر ســینه ی دیــوار
بــابغـــضـ روشــنـــ مـــیـ کــنیــ ســـیگار بــا ســیگار
بــایـد بــخــوابـیــ تــویـ آغــوشــیـ کــه مـجــبوریــ
داریـ تــنـتـ را داخــل حـــمامـ مـیـــ شـــوریـ
پاسخ
 سپاس شده توسط Bahador1 ، A * L * O * N * E b * o * y
آگهی
#7
پرسپولیس سرور استقلاله
پاسخ
 سپاس شده توسط A * L * O * N * E b * o * y
#8
هر جفتشون تو این چند ساله فقط حال هوادارا رو گرفتنHuh
اخرین مطالب داغ از باشگاه استقلال 1
پاسخ
 سپاس شده توسط A * L * O * N * E b * o * y
#9
هر دوش که به نفع چرتپولیسه پس ما به چی رای بدیم به یه لنگ پاره در ضمن چشاتون سوراخ میبینه (لطفا به دوستان بر نخوره)
در هرکه کم و بیش اثر هست ز عشق

پیراهن هفت ما تمامش عشق است
پاسخ
 سپاس شده توسط A * L * O * N * E b * o * y
#10
Big Grinلحاف دوزیه لحاف دوزی.بدین پرسپولیس سوراخ رو بدوزیم.

خون همیشه قرمز است،ولی در رگ هایی ابی رنگ.

جای سرور و شادیست،که فلک از رنگ قرمز خالیست،تلالو اسمان را می بینی؟،گویند که خدا هم استقلالیست.
پاسخ
 سپاس شده توسط A * L * O * N * E b * o * y


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان