امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دست پخت بد زن دلیل جدایی زوج جوان!!!!!!!!!!!!

#1
_ «شوهرم مدام از نحوه درست کردن غذاهاي من ايراد مي گيرد و علاقه دارد دستپختم همانند مادرش باشد. زيرا مادرش غذاها را بسيار چرب درست مي کند». اين اظهارات زني است که در دادگاه خانواده خواهان طلاق است.
زني در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست طلاق خود را به قاضي دادگاه ارائه کرد و خطاب به قاضي دادگاه گفت: چهار سال قبل همسرم به دليل سرعت زياد با من تصادف کرد و همان تصادف باعث آشنايي مان شد و سال 87 زندگي مشترک مان را با يکديگر شروع کرديم. وي ادامه داد: همسرم در خانواده اي بزرگ شده است که همگي خوش اشتها» هستند و به نحوه درست کردن غذاها اهميت بسياري مي دهند و غير از دستپخت خانم هاي خانواده شان، دستپخت ديگري را قبول ندارد.
زن جوان که 26 ساله بود، با بيان اينکه شوهرم همانند خانواده اش دستپخت من را قبول ندارد، افزود: از روزهاي اول زندگي مان شوهرم به دستپخت من ايراد مي گرفت و اين ايرادها بعد از سه سال زندگي مشترک همچنان ادامه دارد، من هميشه با ذوق و سليقه خاصي غذاي مورد علاقه او را درست مي کردم اما او هميشه گله مند بود و هيچ گاه نشد از من به دليل زحمت هايم تشکر کند. وي خاطرنشان کرد: مادر شوهرم غذا را بسيار پرچرب درست مي کند و من معتقدم که غذاي پرچرب براي سلامتي بسيار ضرر دارد، اما همسرم از من مي خواهد که نحوه درست کردن غذاهايم همانند مادرش شود، زيرا علاقه دارد غذا پرچرب باشد.
در ادامه جلسه دادگاه، شوهر اين زن گفت: اينکه من از همسرم بخواهم تلاش کند تا دستپختش بهتر شود، چه ايرادي دارد که به اين دليل درخواست طلاق داده است؟ همسرم توقع دارد هيچ وقت از او ايراد نگيرم و هميشه کارهاي او را تحسين کنم. همسرم فرد انتقادپذيري نيست و نمي خواهد اين مشکلش را برطرف کند. اين مرد جوان که 30 سال داشت، با بيان اينکه «دستپخت همسرم بسيار بد است و من در خانواده اي بزرگ شده ام که تمامي زن هاي آن به دستپخت خود اهميت بسياري مي دهند»، اظهارکرد: هرگاه مادرم سعي مي کند نحوه درست کردن غذاهاي مختلف را به همسرم ياد بدهد، او عصباني مي شود و با مادرم برخورد شديدي مي کند و اين دلسوزي هاي او را دخالت مي نامد. در ادامه زن جوان در پاسخ به اظهارات شوهرش بيان کرد: شوهرم هميشه به من توهين و من را مسخره مي کند، من ديگر تحمل رفتارهاي همسرم را ندارم. اگر او علاقه دارد دستپخت همسرش همانند مادرش باشد، مي توانست هيچ وقت ازدواج نکند و تا آخر عمر از دستپخت مادرش لذت مي برد. زن جوان در پايان صحبت هايش گفت: من نمي توانم با مردي که فقط به نحوه غذا درست کردن اهميت مي دهد زندگي کنم و در ازاي حکم طلاق، مهريه 707 سکه اي خود را مي بخشم.
قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حکمي مبني بر طلاق صادر نکرد و از زوج جوان خواست که به زندگي مشترک خود ادامه دهند و بهانه هاي کوچک را عامل جدايي نکنند.
. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Thumbsdown گرفتاری جوان موتورسوار با ۲۰ کیلو تریاک!
Subarrow تحلیل رویترز از دلیل تغییر لحن محمد بن‌سلمان در برابر ایران
Heart نخست‌وزیر بلغارستان به دلیل ماسک نزدن جریمه شد
  اصلی‌ترین دلیل مرگبار شدن کرونا کشف شده است!
  چهره زن جوان چینی بعد از زایمان 40 سال پیر شد (عکس)
  غرق شدن جوان ۲۵ ساله در بند گلستان مشهد!
  این زن جوان صاحب غول پیکرترین سگ دنیا است (عکس)
  دلیل یک دندگی برخی رهبران جهان برای ماسک نزدن
  بازگشت روح این پسر جوان به خانه اش (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان