امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقام گیری با قتل نوزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#1
Sad 
مردي كه نوزاد دو روزه‌اي را به قصد انتقام‌گيري به قتل رسانده بود در دادگاه كيفري استان فارس محاكمه مي‌شود.

شرق:اين جنايت دو سال قبل در شهرستان لار استان فارس رخ داد و ماموران وقتي تجسس در اين خصوص را در دستور كارشان قرار دادند كه باخبر شدند جنازه پسري تازه متولدشده از اعماق يك چاه بيرون كشيده شده است. آنان بعد از رويت جسد كه هنوز بندناف آن بريده نشده بود دريافتند اين نوزاد قرباني يك قتل شده است، زيرا جمجمه او متلاشي شده بود و شواهد نشان مي‌داد جسمي سخت به سر وي اصابت كرده است.

كارآگاهان بعد از چند روز تحقيقات محلي پدر اين نوزاد را شناسايي كردند. او كه ابتدا قصد نداشت حرفي درباره فرزندش بزند و حتي در تلاش بود تا ادعا كند مقتول، پسر او نيست بعد از اينكه دچار عذاب وجدان شد برادرهمسرش را به عنوان قاتل معرفي كرد.

اظهارات اين مرد سبب شد متهم كه محمود نام دارد بازداشت شود. او در بازجويي‌ها به ارتكاب قتل اعتراف و انگيزه خود را مسايل ناموسي و انتقام‌جويي عنوان كرد. پسر 18 ساله ماجرا را براي كارآگاهان اين‌طور شرح داد: «دو سال قبل مردي به اسم ناصر به خواستگاري خواهر بزرگم آمد و خانواده من هم با اين ازدواج مخالفتي نكردند. ناصر و خواهرم بدون هيچ مشكلي با هم زندگي مي‌كردند تا اينكه كم‌كم به رفتارهاي ناصر مشكوك شديم و فهميديم او با خواهر كوچكم به نام منيژه كه مجرد است، رابطه دارد.

در اين‌باره از منيژه پرسيديم اما او انكار كرد تا اينكه بالاخره شواهد و مدارك بيشتري به دست آمد و ناصر و منيژه مجبور شدند به داشتن رابطه اعتراف كنند و ما متوجه شديم ناصر، خواهرم را با حرف‌هايش اغفال كرده و فريب داده است.»

متهم به قتل ادامه داد: «آبروي خانوادگي ما در خطر بود و كاري هم از دست‌مان برنمي‌آمد اما اوضاع وقتي وخيم‌تر شد كه فهميديم منيژه باردار شده است. زندگي‌مان در حال نابود شدن بود و راه چاره‌اي هم به فكرمان نمي‌رسيد تا اينكه ناصر براي حل كردن مشكل پيشنهادي داد و همه به ناچار قبول كرديم و قرار شد برادر او خواهرم را عقد كند.

مراسم عقد و عروسي خيلي ساده و صوري برگزار شد اما من هنوز نمي‌توانستم ناصر را ببخشم و دنبال فرصتي بودم تا از او انتقام بگيرم.»

محمود در ادامه اعترافاتش گفت: «9 ماه منتظر ماندم تا بچه به دنيا بيايد. روز دوم تولد نوزاد بود كه آن را برداشتم و در يك چاه انداختم و رويش سنگ ريختم تا مطمئن شوم مرده است. قرار بود در اين‌باره هيچ‌كس حرفي نزند و موضوع را با كسي در ميان نگذاريم تا آبروريزي راه نيفتد اما جسد پيدا و همه چيز فاش شد.»

متهم به قتل در ادامه تحقيقات به بازسازي صحنه قتل پرداخت و سپس اولياي‌دم مقتول با مراجعه به دادسرا اعلام كردند شكايتي از محمود ندارند و بدون هيچ قيد و شرطي رضايت مي‌دهند. به اين ترتيب قرار مجرميت و كيفرخواست عليه اين مرد صادر شد و او به‌زودي به دلیل جنبه عمومي جرم در دادگاه كيفري استان فارس پاي ميز محاكمه مي‌رود Sad
. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط Armina ، امیررضاجی
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خطر موج دوم همه‌گیری کووید19در شاهرود
  نیاز شدید اهواز به فضای فیزیکی برای انجام نمونه‌گیری کرونا
  انتقام عجیب یک دختر از دوست پسر خیانتکارش ( تصاویر )
  درمان یک نوزاد شش روزه با پیوند سلول‌های بنیادی
  پزشک فرانسوی: همه‌گیری کرونا در حال پایان یافتن است
  کناره گیری هیفا وهبی از خوانندگی بخاطر بیماریش
  تا ۱۲ سال دیگر اولین نوزاد در فضا به دنیا می‌آید!
  وزارت بهداشت: در پاییز بار دیگر کرونا اوج‌گیری خواهد داشت
  نوزاد پسری که پس از یک ماه دختر شد
  پرت کردن نوزاد معلول تازه متولد شده توسط مادر !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان