امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 2.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی max payne 3 (مکس پین)

#1
شاید اکثر بازی های کامپیوتری بیشتر جنبه سرگرمی داشته باشند تا اینکه یک پیام خاص را به بازیکن بدهند یا هدفی بجز انتقال یک هیجان زود گذر را داشته باشند. اما در این بین هستند بازی هایی که علاوه بر داشتن المان های یک بازی خوب، حرف هایی تازه برای گفتن داشته باشند. سرآمد این بازی ها را می توان عنوان Max Payne ساخته شرکت Remedy دانست. این بازی از جمله عنوان هایی بود که سبک سوم-شخص را دچار تحولی عظیم کرد. داستانی بسیار غنی با حال و هوای تاریک که انتقاد شدیدی به دولت آمریکا و عملکردهای ضد و نقیض این کشور می کرد. مکس پین یکی از افسران پلیس نیویورک بود که روی پرونده نوعی مواد مخدر کار می کرد. پی گیری های او به جایی رسید که باعث شد خانواده اش به دست اشخاصی نامعلوم کشته شوند. بازی به خوبی بازیکنان را در فراز و نشیب های زندگی مکس قرار می داد. مکس که دیگر تمام انگیزه اش از بین بردن این گروه خلافکار است، در ادامه می فهمد شرکتی که این ماده مخدر را تولید می کند تحت نظارت کامل دولت آمریکا قرار دارد. دولتی که او سال های زیادی است برایش کار می کند و به خاطر آن خانواده اش را از دست داده است.


وجود چنین بازی ای باعث شد که ساخته های سم لیک(Max Payne 1 , Max Payne 2) به بازی های ماندگار تبدیل شوند. اما در نسخه سوم این بازی دیگر خبری از سم لیک و استودیوی بازی سازی Remedy نیست. Rockstar تنها صاحب امتیاز عنوان Max Payne است و به همین دلیل قصد دارد تا ادامه ای دیگر برای داستان مکس پین خلق کند. Rockstar هنوز اطلاعات زیادی را درباره این بازی منتشر نکرده است. اما از اطلاعات منتشر شده می توان کمی به خط داستانی بازی پی برد. روز و شب برای او تفاوتی ندارد. همه جا تاریک است. گناه، مستی و مرگ از زمان های گذشته همراه اوست، اوقاتی که او را به شدت عذاب می دهند. مکس در سیاهی زندگی اش گم شده است. تنها و درمانده به سمت آینده ای نامعلوم پیش می رود. او دیگر کسی را در زندگی ندارد و به همین دلیل هر روز آرزوی مرگ می کند، اما دلایلی وجود دارند که او هنوز زنده است. مکس برای رهایی از گذشته اش، نیویورک را ترک کرده است و به سائوپائولو یکی از شهرهای برزیل آمده است. اما اینجا هم همان رنگ و بوی گذشته را دارد. فقر، فساد، مواد مخدر، انسان های بی گناهی که در دام این ماده خطرناک گرفتار شده اند باز هم در اطراف او وجود دارند. همان طور که مشخص است، فضای تاریک نسخه های گذشته به خوبی در بازی وجود دارد.


طبق اطلاعاتی که مجله Game Informer از جانب Rockstar درباره این بازی چاپ کرد، فضای تاریک بازی بسیار بیشتر از نسخه های گذشته خواهد بود و بازیکن را در مرحله ای جدید از زندگی مکس پین قرار می دهد. اما از تصاویری که تاکنون از بازی منتشر شده است، چنین مسئله ای در آن ها دیده نمی شود. البته کمی زود است که فقط با دیدن چند عکس درباره بازی تصمیم گیری کرد. همان طور که گفته شد بازی در ساوپائولو اتفاق می افتد. این شهر یکی از بزرگ ترین مکان هایی است که در آن خلاف، جرم و جنایت و مواد مخدر حرف اول را می زنند. اکنون دوازده سال از ماجراهای مکس می گذرد و او در مکان های خاکستری تری نسبت به گذشته قرار دارد. مسکن های مختلف سلاحی هایی هستند که مکس از آن ها برای تسکین دردهایش استفاده می کند. سازندگان بازی اعلام کرده اند که جو بازی به شدت روانشناسانه خواهد بود. این دقیقا همان چیزی است که بدنه اصلی سری بازی های Max Payne را تشکیل داده است. مکس پین در این بازی عضو نیروی امنیتی یک خانواده است. اما اتفاقاتی رخ می دهند که مکس را مجبور به مبارزه می کنند. طبق گفته های Rockstar سبک این بازی مانند گذشته اشکن سوم-شخص خواهد بود. هنوز مشخص نیست که چه امکانات و قابلیت های جدیدی به گیم پلی بازی اضافه شده اند، اما Rockstar اعلام کرد که تمام عوامل موفقیت آمیز نسخه های قبلی مانند استفاده از صحنه های آهسته (Bullet-Time) و همچنین خشونت بسیار بالا به همراه صحنه های دلخراش در بازی وجود خواهند داشت.


Rockstar در این باره توضیح داده است که این عنوان صرفا یک بازی اکشن بزن برو نخواهد بود. در بازی صحنه ها و لحظاتی دلخراش و شاید احساسی هم وجود دارند که در آن ها سعی شده عملکردهای مکس به خوبی دیده شوند. Rockstar در این باره گفته است: "از این راه می توانیم بازیکن را بیشتر با شخصیت مکس پین آشنا کنیم. سعی کرده ایم که بازیکن به نوعی همذات پنداری با مکس پیدا کند و خود را در بازی احساس کند. اکشن بازی بسیار نفس گیر خواهد بود. ما برای اینکه اکشن بازی را از همینی که هست جذاب تر هم کنیم، لحظات و امکاناتی را در بازی قرار داده ایم که با اختیار بازیکن در بازی رخ می دهند". این طور که Rockstar درباره گیم پلی بازی توضیح داده است، به نظر می رسد که باید با یک بازی کاملا جدید روبه رو باشیم. ما در نسخه های گذشته شاهد آن بودیم که مکس تنها یک پلیس و آدم کش نیست. احساسات و روابط عاطفی او به خوبی در بازی به نمایش در می آمدند و بازیکن را با زوایای دیگر شخصیت او آشنا می کردند. اما در نسخه جدید به نظر می رسد که وجود چنین مسائلی بسیار کمرنگ تر در بازی دیده شوند. این بازی همانند سایر عنوان های دیگر شرکت Rockstar با استفاده از موتور بازی سازی Rage در حال ساخت است.


با این موتور بازی سازی بازی هایی مانند GTA IV، Midnight Club: Los Angeles وTable Tennis ساخته شده اند. همچنین بازی ای مانند Red Dead Redemption هم با همین موتور بازی سازی در حال ساخت است. هنوز تصاویر و یا دموهای زیادی از بازی منتشر نشده اند. اما به نظر می رسد بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار باشد. از اطلاعات به دست آمده مشخص شده است که این بار بازی در محیط های باز هم در جریان خواهد بود. Rockstar اعلام کرده است که سعی کرده ایم در طراحی محیط بازی از مکان ها و محیط های واقعی شهر سائوپائولو استفاده کنیم. به همین دلیل بازیکن با شبیه سازی خوبی از شهر رو به رو خواهد شد. بازی در مقطع های زمانی مختلفی در روز و شب اتفاق خواهد افتاد. تیم سازنده در این باره گفته است که نورپردازی عنصری است که در این قسمت به شدت به چشم خواهد آمد. یک نورپردازی بسیار خوب می تواند شرایط و حال و هوای آن زمان را به بازیکن منتقل کند. هنوز از اینکه چه شخصیت هایی در بازی حضور دارند و آیا شخصی از نسخه های گذشته در بازی حضور خواهد داشت یا خیر، مشخص نشده و مکس پین تنها فردی است که تاکنون معرفی شده است. اما اگر همچنان تصور می کنید که مکس پین این شماره مانند مکس پین در شماره های گذشته بسیار خوش تیپ است، کاملا اشتباه می کنید.


از تصاویری که تا کنون منتشر شده، تغییرات زیادی را در مکس شاهد هستیم. اضافه وزن، زخم های زیاد روی بدن و صورت و همچنین ظاهری مانند ولگردها از عمده تغییراتی است که در او دیده می شوند. هنوز مشخص نیست که Rockstar قصد دارد چه چیزی را با عنوان Max Payne 3 عرضه کند. تا این لحظه تغییرات زیادی در بازی صورت گرفته است که هیچ کس تصور آن ها را هم نمی کرد. این بازی به احتمال زیاد مانند نسخه های قبلی نخواهد بود. Rockstar در حال ساختن نسخه بعدی یکی از معروف ترین بازی ها است. تا زمانی که توپ در زمین Rockstar است، آن ها می توانند از این بازی یک شاهکار دیگر مانند نسخه های گذشته بسازند، یا یک عنوان کاملا تجاری که بر مبنای یک اسم استوار است را به بازار عرضه کنند. بدون شک این کمپانی ریسک بزرگی را برای ساخت این بازی پذیرفته است. این بازی در پاییز امسال برای PS3، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.

منبع:پردیس گیم
------------------------------------------------------------------------------------------------

و حالا چندین عکس

معرفی بازی max payne 3 (مکس پین) 1


معرفی بازی max payne 3 (مکس پین) 1


معرفی بازی max payne 3 (مکس پین) 1


معرفی بازی max payne 3 (مکس پین) 1


معرفی بازی max payne 3 (مکس پین) 1
come back Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، mehrani ، JAX 666 ، mohamad432 ، ارمين2012 ، doctorhoseinpour ، fat.k ، Albert wesker ، B I N A M ، CTG ، # αпGεʟ ، Jack Daniel'ѕ
آگهی
#2
این کدوم مکس پین هست من یه مکس پین 3 رو 3 سال پیش بازی کردم که خیلی مسخره بود این دیگه همون مکس پین هست آره؟
پاسخ
 سپاس شده توسط qwertyui ، ارمين2012 ، # αпGεʟ
#3
خیر آن مکس پین و ماموریت غیر ممکن بود که من فکر می کنم بازی فیلم ماموریت غیر ممکن باشد

این بازی هنوز نیامده است
come back Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط mehrani ، ارمين2012 ، B I N A M ، # αпGεʟ
#4
بازي خوبي است.
ولي مراحل ان خيلي سخت است.
با تشكر \mo@mmad
 ڪاش یادمان بماند۰ ۰
 باشڪستن دلـ❤️ـ دیگران                ماخوشبخت ترنمےشویم !!!
 ڪاش بدانیم۰ ۰ ۰                             اگردلیل اشڪ ڪسے شویم 
دیگربا اوطرف نیستیم با خداے او طرفیم۰ ۰
پاسخ
 سپاس شده توسط ارمين2012 ، # αпGεʟ
#5
امروز به بازاره ایران اومد بچه ها خیلی طرفدار داره این بازیBig GrinBig Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط ارمين2012 ، # αпGεʟ
#6
من بازیش رو کردم واقعا سخته اونم برای من که تازه اول نسخهی مکس رو گرفتمه که انگارم سخت ترین هست به نظر من داستانش عالی جالبیش هم اینجاست که هر وقت برای افراد اون خانواده اتفاقی میوفته مکس مسته ولی کارکترش بینظیره تازه مشکل نصب هم داره .یه چیز دیگه دخترا هم میتونن از این بازیها بکنن پس لطفا یه درصد هم فکر نکنین من پسرم با تشکر
پاسخ
 سپاس شده توسط ارمين2012 ، # αпGεʟ
آگهی
#7
اولین بازی کههم با کیبورد و هم با موس کردم مکس 1 بود که خیلی خوب بود
بعد 2 بعد ماموریت غیر ممکن و بعدم این 3 که رو دست همشونه.بهتون توصیه میکنم بازیش کنینgun
من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم

زیرا گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#8
بابا من خودمو کشتم رو سیستمم ارور میده باز نمیکنه
ممکنه از درایور گرافیک باشه ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#9
(10-08-2012، 16:59)wushu نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
بابا من خودمو کشتم رو سیستمم ارور میده باز نمیکنه
ممکنه از درایور گرافیک باشه ؟
شاید داداش ماله همین باشه که میگی اگه مشخصات سیستمت خوبه حتما قبلش
جدیدترین آپدیت کارت گرافیکت رو نصب کن منم اول که نصب کردم بازی میومد بالا ولی بعد از چند ثانیه میپرید بیرون بعد بردم جایی بازی رو گرفته بودم اون برام آپدیت کارت گرافیکم رو ریخت تو هم اینکارو بکن این بازی فقط رو سون و xpسرویس پک 3 جواب میده
من بیش از 10 باز تمومش کردم خیلی عالیه عالی عالی عالی جوری شدم که روی حالت old scholls تا آخرش یک کله میرم همه گزینه های قفلش رو باز کردم اگه راهنمائی تو مراحل خواستین در خدمتمBig Grin
معرفی بازی max payne 3 (مکس پین) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
#10
این بازی کرکش مشکل داره نصب میشه اما داخل بازی نمیره.چرا؟!
PROUD&ME=LOVE
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید (آفلاین)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان