امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش‌ها به قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا

#1


واکنش به آيين قرعه کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان فوتبال اروپا متفاوت بود اما يک نکته را همه تيم ها بيان کردند و آن اينکه بازي در چنين رقابتي اصلا آسان نيست.
واکنش‌ها به قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا 1

آيين قرعه کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد و 32 تيم راه يافته به اين مرحله حريفان خود را شناختند.

به گزارش ايسنا، مربيان،بازيکنان و مسئولان تيم هاي راه يافته با اين مرحله واکنش هاي متفاوتي نسبت به اين قرعه کشي داشتند.

*گروه يک : منچستر يوناتيد،شاختار دونتسک، بايرلورکوزن، رئال سوسيداد

جان الکساندر مدير باشگاه منچستر يونايتد گفت: در گروه جالبي قرار گرفته ايم. رفتن به ورزشگاه شاختار براي هر کسي هيجان انگيز خواهد بود. در آنجا فضاي خاصي بر ورزشگاه حاکم است. شاختار در ورزشگاه خانگي خود نتايج خوبي کسب کرده و آمار گلزني خوبي از خود به جاي گذاشته است. براي پيروزي برابر اين تيم نهايت تلاش خود را به کار خواهيم گرفت.

*گروه 2: رئال مادريد،يوونتوس،گالاتسراي، کوپنهاگن

بوتراگينو مدير بخش فوتبال رئال مادريد گفت: ليگ قهرمانان اروپا رقابتي هيجان انگيز است. در گروه متعادلي قرار گرفته ايم. کسي نمي تواند با اعتماد به نفس از صعود و پيروزي خود سخن گويد. بازيهاي سختي درپيش رو داريم و هيجان در انتظار ما است.

آنتونيو کونته سرمربي يوونتوس هم اينگونه واکنش نشان داد: در گروه سختي قرار گرفته ايم. ديدارهاي هيجان انگيزي پيش رو داريم. رئال يکي از نامزدهاي اصلي کسب عنوان قهرماني است و رقيبي قديمي براي يوونتوس به شمار مي آيد. قرار گرفتن برابر تيمي با قدمت رئال انگيزه زيادي به هر تيمي مي دهد.گالاتاسراي هم در ورزشگاه خانگي خود توانايي هاي زيادي دارد. درباره کوپنهاگن هم بايد بگويم که شناخت خوبي از فوتبال دانمارک دارم. بايد خود را آماده ديدار برابر کوپنهاگن کنيم. به خوبي مي دانيم که کار سختي پيش رو داريم. اما يوونتوس تيم با تجربه اي است. قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا براي ما رويا شده است؛ رويايي که بايد به آن جامه عمل بپوشانيم

توماس ديلاني هافبک کوپنهاگن نيز در اين رابطه مي‌گويد: مي خواهيم در ليگ قهرمانان اروپا نتايج خوبي کسب کنيم. اين هدف ما است و براي دستيابي به آن نهايت تلاش خود را خواهيم کرد. بايد در ورزشگاه خانگي خود امتيازات لازم را جمع کنيم. کار سختي پيش رو داريم. بازي کردن برابر تيم بزرگي چون رئال مادريد اصلا آسان نيست.

*گروه 3: بنفيکا،پاري سن ژرمن، المپياکوس،آندرلخت

ماتودي هافبک پاري سن ژرمن: قرعه مناسبي به ما افتاد. ليگ قهرمان اروپا رقابتي بي نظير است و بايد در آن با نهايت تمرکز و هوشياري به ميدان رفت.

* گروه 4 : بايرن‌مونيخ ، زسکا‌مسکو، منچستر‌سيتي، ويکتوريا‌پلژن

کارل هاينس رومنيگه، رييس اجرايي بايرن: بايد با احترام براي تمام تيم ها و نهايت تمرکز پاي به ميدان رقابت گذاشت. نبايد هيچ تيمي را دسته کم گرفت. صعود به مرحله بعد اصلا تضمين شده نيست. در گام نخست مي خواهيم از گروه خود صعود کنيم. هنوز زود است درباره شانس هاي قهرماني سخن گويم.

کومپاني، کاپيتان منچستر سيتي: قرعه هيجان انگيزي است. سال بزرگ و سختي را در پيش رو داريم

*گروه 5: چلسي ، شالکه، بازل، استوا‌بخارست

ينس کيلر، سرمربي شالکه: گروه جالب و هيجان انگيزي داريم. توانايي رقابت با تمام تيم ها از جمله چلسي که بيشترين شانس را براي صعود دارد داريم. بازل در اين چند سال اخير ثابت کرده که توانايي رقابت با تيم هاي بزرگ در ليگ قهرمانان اروپا را دارد. کار سختي پيش رو داريم. براي اين باورم که تمام تيم هاي که به مرحله گروهي صعود مي کنند اين شانس را دارند که به دور بعد هم راه يابند.

لورنتينو سرمربي استيوا بوخارست هم گفت: شانس صعود به مرحله بعد را داريم. به خوبي با تيم هاي اين گروه آشنا هستم. با چلسي در يک هشتم نهايي روبر شده ايم. با بازل هم در دو بازي دوستانه در تابستان 2012 و زمستان 2013 بازي کرده ايم. شالکه هم در ليگي بازي مي کند که بازيهاي آن را از تلويزيون دنبال مي کنم.

*گروه 6: آرسنال ، مارسي ، بوروسيا‌دورتموند، ناپولي

رافا بنيتس، سرمربي ناپولي: وقتي درباره ليگ قهرمانان اروپا صحبت مي کنيم بايد اين نکته را به خوبي بدانيم که تمام گروه ها سخت هستند. گروه ما يکي از متعادل ترين گروه ها است. بدون شک رقابت سختي پيش رو داريم چرا که بايد برابر تيم هاي بزرگي به ميدان رويم. چالش بزرگي پيش رو داريم. دورتموند فصل گذشته به فينال راه يافت و نشان داد که تيم شايسته اي است. شاگردان يورگن کلوپ بازيهاي زيبايي را به نمايش مي گذارند.

او افزود: با آرسنال در ورزشگاه امارات بازي کرده ايم و شناخت خوبي از اين تيم داريم. آنها مربي بزرگ و باتجربه اي در اختيار دارند. درباره مارسي هم بايد بگويم زماني که هدايت والنسيا را برعهده داشتم مقابل اين تيم صف آرايي کرده ايم.بازي در ورزشگاه خانگي اين تيم اصلا آسان نيست. آنها تماشاگراني دارند که با نهايت هيجان و انرژي از تيم محبوب خود حمايت مي کنند.

يورگن کلوپ،سرمربي دورتموند: گروه جالب و همساني داريم. در اين گروه چهار تيم حضور دارند که همه آنها توانايي صعود به مرحله بعد را دارند. بايد براي پيروز شدن برابر آرسنال و مارسي نهايت تلاش خود را به کار گيريم. برابر ناپولي به ميدان نرفته ايم اما احساس مي کنم فضاي خاصي در ورزشگاه خانگي اين تيم وجود دارد.

ژوزه انگو، مدير بخش فوتبال مارسي: لذت،هيجان و سختي در انتظار ما است. تلاش خواهيم کرد که حريف دست و پا بسته اي براي ديگر تيم ها نباشيم و براي آنها دردسرساز ظاهر شويم. نمي توانم بگويم که کار راحتي پيش رو داريم. در گروه سختي قرار گرفته ايم و براي صعود نيازمند تلاش و تمرکز بالا هستيم.

*گروه 7: پورتو ، آتلتيکو‌مادريد، زنيت ، استراوين

نيناد پليچا مربي استراوين: دوست داشتم با يک تيم اسپانيايي هم‌گروه شويم که خوشبختانه اينگونه هم شد و با اتلتيکو مادريد هم گروه شديم.

*گروه 8: بارسلونا ، ميلان، آژاکس، سلتيک‌گلاسکو

ليونل مسي،مهاجم بارسلونا: هيچ گروه آساني در ليگ قهرمانان اروپا وجود ندارد. برابر ميلان و سلتيک به ميدان رفته ايم. گروه جالبي داريم.

لنون،سرمربي سلتيک: بدترين قرعه ممکن به ما افتاد اما از نظر هيجان بهترين قرعه را داريم. ديدارهاي سخت و سراسر هيجاني را پيش رو داريم. در اين گروه سه تيم بزرگ با تجربه زياد در ليگ قهرمانان اروپا حضور دارند. براي صعود از اين گروه کار سختي پيش رو داريم. ديدار با بارسلونا هيجان انگيز اما سخت خواهد بود.

فرانک دي بوير، سرمربي آژاکس: از اين قرعه راضي هستم. با تيم هاي سرشناس و بسيار خوبي هم گروه شده ايم. پيش از اين برابر بارسلونا بازي نکرده ام. ديدار جالب و هيجان انگيزي خواهد بود.

اومبرتو گانديني نائب رييس ميلان: قبل از قرعه کشي کنار ساندرو راسل رييس باشگاه بارسلونا نشسته بودم. او گفت که ميلان و بارسلونا بازهم هم گروه خواهند شد که اينگونه هم شد. هم تيم هاي اين گروه شناخته شده هستند و بعضي از آنها قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده اند. رقابت سختي پيش رو داريم.

پاسخ
 سپاس شده توسط ~~SARA:HIVA~~
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  واکنش استقلال به شایعه ترانسفرشدن قایدی
  گواردیولا: لیگ قهرمانان خیلی ناعادلانه است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان