امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرزند کشی در پی دوستی خیابانی!!

#1
پسر معتادی که در پی دوستی خیابانی با یک زن صاحب فرزندی شده و سپس نوزاد ۲ ماهه اش را کشته بود، ظهر روز گذشته، صحنه جنایت خود را در حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بازسازی کرد و به تشریح چگونگی ماجرا پرداخت.

به گزارش خراسان، زوج جوانی که تاکنون نتوانسته اند مدرکی مبنی بر ازدواجشان به مقام قضایی ارائه کنند روز گذشته در منزل مسکونی محل جنایت و در مقابل دوربین قوه قضاییه، قرار گرفتند تا چگونگی قتل نوزاد ۲ ماهه خود را بیان کنند. .




جوان ۲۱ ساله پس از تفهیم اتهام قتل عمدی از سوی قاضی اسماعیل شاکر گفت: حدود ۱۴ ماه قبل برای خرید موادمخدر به شهرک شهید رجایی آمدم و این زن (اشاره به همسرش) را در خیابان سوار خودرو کردم که همین موضوع موجب آشنایی و روابط ما شد بعد از آن هم صیغه محرمیت خواندیم و زندگی خود را آغاز کردیم ولی هیچ گونه مدرکی که ازدواج ما را اثبات کند نداریم.

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: من برای همسرم که ۵ سال از من بزرگ تر است ۶ ماه قبل خانه ای در شهرک اجاره کردم ولی خودم نزد خانواده ام بودم و کمتر به این جا می آمدم. وی در پاسخ به سوال مقام قضایی که آیا قبل از ازدواج نیز اعتیاد داشتی؟ گفت: بله! قبلا هم مصرف می کردم اما معتاد نبودم وقتی ازدواج کردم چون همسرم هم معتاد بود با یکدیگر و به راحتی مواد مصرف می کردیم.

وی گفت: ساعت ۹ شب یازدهم بهمن ماه گذشته بود که از سر کار به منزل آمدم. قرار بود با همسرم بیرون برویم، ولی من خمار بودم و می خواستم مواد بکشم. در این لحظه همسرم گفت: صاحبخانه گفته باید در خانه را باز بگذارید و بعد هم به دلیل اجاره خانه درگیری بین ما شروع شد و در حالی که همسرم فرزندش را قنداق می کرد او را از دستش گرفتم و گفتم من خسته ام برو برایم چای بیاور! اما او گفت بگذار لباس های بچه را عوض کنم.

وی ادامه داد: در حالی که فرزندم گریه می کرد و من هم اعصابم به هم ریخته بود او را روی زمین پرت کردم که سرش به زمین خورد و صورتش قرمز شد پس از آن همسرم با مادرش تماس گرفت و او را به بیمارستان بردیم که آن جا متوجه شدیم او مرده است و ماموران انتظامی ما را دستگیر کردند.

همسر ۲۶ ساله متهم نیز در تشریح ماجرا گفت: وقتی همسرم نوزاد را به زمین کوبید فکر کردیم بیهوش شده است که همسرم با دهان به او تنفس داد اما دیگر دیر شده بود. این زن که در زمینه موادمخدر نیز سابقه کیفری دارد افزود: همسر قبلی ام فوت کرده بود که پس از آن با «الف» (متهم به قتل) در خیابان آشنا شدم و ازدواج کردیم اما فرزندم شناسنامه ندارد به دلیل این که کارت ملی همسرم در بیمارستان برای بدهی ۳۳۰ هزار تومانی هزینه های بستری در هنگام زایمان گرو بود.

از سوی دیگر چون گواهی فوت همسر قبلی ام را نداشتم نمی توانستیم به صورت محضری عقدنامه موقت دریافت کنیم.

وی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید چرا می خواستید جسد کودک را مخفیانه دفن کنید؟ گفت: ما قصد چنین کاری را نداشتیم وقتی همسرم نوزاد را روی زمین پرت کرد و احتمال دادیم که او مرده، همسرم به من گفت: با مادرت تماس بگیر و بگو چه کار کنیم. من هم با مادرم تماس گرفتم و به پیشنهاد مادرم او را به بیمارستان بردیم. وی در حالی که می خندید به قاضی گفت: الان هم از وقوع این جنایت پشیمانم. دوست ندارم شوهرم را به عنوان قاتل اعدام کنند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.NiceNews.IR

صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
 سپاس شده توسط sanaz_jojo ، しíþ ßしâçk ، Son of anarchy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
Heart مرگ مشکوک فرزند رهبر شوروی سابق در آمریکا
  این زوج گوریل را به فرزند خواندگی قبول کردند (عکس)
  شوخی های ترسناک این پدر و مادر با فرزند خود
Sad عاقبت تلخ تلاش سگ برای دوستی با جوجه تیغی + تصاویر
  دوقلوهای به هم‌چسبیده با 21 فرزند! +عکس
  حضور بدون تشریفات فرزند رهبرانقلاب در جلسه مدرسه فرزندش +عکس
  حمایت جالب مرد مکزیکی از سگ های خیابانی + عکس
  دختر ۱۷ ساله‌ با ۷ فرزند !!! +تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان