دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تنها یک سال پس از اینکه EA مدیریت را به Criterionواگذار کرد، Ghost Gamesمسئولیت [url=]بازی تعقیب و گریز Needfor Speed را به عهده می گیرد.سازنده ی جدیدسوئدی به VideoGamer گفت که این بازی به ثبات یک تیمواحد و اختصاصی برای پیشرو ماندن در رقابت ها،نیازمند است.
Marcus Nilsson رئیس استودیوی Ghostگفت:"این بازی در مقایسه با Black
Box و Criterionنمی توانست موقعیت خود را بالا ببرد و به همین علت است که ما از آنجاییکه Ghost مالک این عنوان شده است،در حالحاضر،درباره ی تبدیل آن به یک بِرَند فکر می کنیم ."
وی افزود:"ما قصد ساخت آن را بر رویموتور Frostbite 3 داریم،و هر بار که بازی را منتشرکنیم،مردم چیزی را خواهند دید که با آن آشنا هستند و آن را به خوبی می شناسند.و به عقیده ی من،مبنای هسته ای ساخت یک بِرَند،این است که مردم بدانند باید انتظار چه چیزی را داشته باشند."
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سایت مرجع گیم پرس
سایت مرجع گیم پرس
Criterion به ساخت Needfor Speed Rivals کمک قابل توجهی کرد،اما به نظرمی رسد که این استودیو از این جا به بعد،بیشتر منابع خود را به یک بازی غیر مسابقه ای و مرموز اختصاص خواهد داد؛ و Nilssonتایید کرد که ساخت این بازی طبق برنامه ی نمونه زمان بندی دو ساله،بیندو کمپانی پاس کاری نخواهد شد.
وی افزود:"وقتی که شما از تجربه ی نسخهی Shift بازی Needfor Speed به تجربه ی نسخه ی The
Run و Hot Pursuitرو می آورید،این بازی اعتبار خود را از دست می دهد.به عقیده من،ما درحال حاضر،در حال ایجاد دوباره ی آن اعتبار با ساخت یک برند هستیم.شما می دانید که این نام تجاری،هنوز هم بسیار پابرجاست.ما تنها باید اطمینان بیابیم که مردم در حین دریافت محصول می دانند که باید انتظار چه چیزی را داشته باشند و قطعاً Rivalsاولین گام به سمت این هدف است."
منبع: GamePress دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مرجع بازی های کامپیوتری