امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پای حداد عادل در بازی فوتبال شکست

#1
بولتن نیوز نوشت:
اگر چه حداد عادل در عرصه رقابت سیاسی، ثابت قدم است و به قواعد رقابت پای بند است و محکم قدم برمی دارد و پایش نشکسته است، اما با خبر شدیم که حداد دیروز در یک بازی فوتبال، پایش شکسته و به بیمارستان منتقل شده است.
پای حداد عادل در بازی فوتبال شکست 1
به گزارش بولتن نیوز، دیروز چهارشنبه، غلامعلی حداد عادل، در یک بازی دوستانه فوتبال، به هنگام تمرین، دچار مشکل شد و پایش شکست.

بلافاصله، ایشان را به بیمارستان اختر منتقل کردند و تحت نظر دکتر قرار گرفت. برخی شنیده ها حکایت از این دارد که باید پای ایشان تحت عمل جراحی قرار گیرد اما برخی نیز گفته اند که مشکل جدی نبوده و باید استراحت کنند.

این سایت اصوگرا ادامه می دهد:
جناب حداد عادل که در دوره مجلس هفتم، ریاست مجلس را به عهده داشت، همواره در عرصه سیاست، به رقابت شفاف سیاسی و براساس قواعد و ضوابط بازی و رقابت های اجتماعی و سیاسی، معتقد و پای بند بوده است و در انتخابات اخیر مجلس و تعیین هیات رئیسه مجلس، با وجود تخریب هایی که علیه ایشان صورت گرفت، با سعه صدر، با تخریب ها و انتقادها برخورد کرد و باعث ایجاد شور و نشاط در انتخابات مجلس و هیات رئیسه شد.
حداد عادل اعلام کرده بود که حتی اگر تنها یک رای برای انتخاب هیات رئیسه داشته باشم بازهم نامزد انتخابات خواهم بود زیرا براساس حجت و تعهد و وظیفه ای که احساس می کنم، در عرصه رقابت سیاسی و انتخاباتی حاضر شده ام و این به معنای آن است که حداد به شور و نشاط و رقابت و قواعد سیاسی بیش از نتیجه شخصی آن فکر می کند و تعهد اجتماعی را بیش از مقام و مسوولیت برای خود می پسندد.

بولتن نیوز افزود:
ایشان در طول عمر خود و وظایف و مسوولیت هایی که به عهده داشته، همواره به رقابت شفاف و قاعده مند سیاسی معتقد و پای بند بوده و آن را عاملی برای شور و نشاط در جامعه و رشد بهره وری و بالندگی جامعه ارزیابی کرده است.
وی همواره قواعد بازی را رعایت کرده و در عرصه های سیاسی و فرهنگی، شخصیتی تاثیر گذار، مثبت و عامل حفظ وحدت بوده است و به دانش، فرهنگ و شور و نشاط اجتماعی بها داده است.

حداد عادل علاوه بر مطالعه و تحصیل و سال ها تلاش علمی و فرهنگی و دانش اندوزی، به عنوان یک شخصیت فرهنگی، در جامعه فعال بوده و منشا تحولات فرهنگی بوده است و تحولات اثرگذار و ماندگاری را در زمینه صیانت از زبان پارسی، ارائه واژه های مناسب و معادل کلمات خارجی، ایجاد فرهنگستان ادب پارسی و…. از خود به جای گذاشته است و حتی در عرصه سیاست نیز همواره یار و یاور ارتقای فرهنگی و احترام به فرهنگ و ادب پارسی بوده است.
بولتن در پایان می نویسد:حداد عادل نه تنها در ارتقای فرهنگ ایران اسلامی موثر بوده و همواره در کنار اندیشمندان و دانشجویان و فرهنگیان و دانشگاهیان فعالیت کرده است و هیچگاه کلاس درس و تحصیل و دانشگاه و امور فرهنگی را تعطیل نکرده است بلکه در عرصه سیاست نیز همواره در کنار مردم، مسوولان نظام و دولت و مقام معظم رهبری حضور داشته و یار ویاور رهبر انقلاب بوده و در کاهش اختلاف های گروه های سیاسی و مسوولان کشور نیز، با میانجیگری و ریش سفیدی و برنامه ریزی و ارائه پیشنهاد برای حفظ وحدت مسوولان نظام تلاش کرده است.
در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد
پاسخ
 سپاس شده توسط frozen✘girl ، fat.k
آگهی
#2
عکس نمی اد لطفا ویرایش کنید

اسپم هم ندهید
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart اسپوتنیک روسیه: بایدن می‌تواند در ۶ ایالت کلیدی ترامپ را شکست دهد
Heart ترامپ احتمال شکست در انتخابات آمریکا را تأیید کرد
  پوتین در مسیر شکست؛ کاهش محبوبیت با رشد کرونا
  پوتین در مسیر شکست؛ کاهش محبوبیت با رشد کرونا !
Heart روسیه رکورد افزایش روزانه مبتلایان کرونا را شکست
  ترامپ: چین می‌خواهد من در انتخابات ۲۰۲۰ شکست بخورم
  پیرمرد 101 ساله شمالی کرونا را شکست داد (عکس)
  ناخن های دو متری این مرد رکورد گینس را شکست (عکس)
Shocked طلا رکورد رشد هفت ساله را شکست
  هوآوی برای شکست بیش از حد بزرگ است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان