امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قاتل کودک دو ساله دستگیر شد

#1
به گزارش «جام‌جم»، سرهنگ حميدرضا گل‌صباحي، در جمع خبرنگاران گفت: رسيدگي به اين پرونده از 12 تير امسال در پي كشف جسد يك پسردو ساله درون يكي از كانال‌هاي آب در مشكين‌آباد كرج در دستور كار كارآگاهان جنايي پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت.
وي افزود: با حضور ماموران در محل حادثه معلوم شد، جسد كودك از سوي خانواده‌اش در حالي پيدا شده كه آثار كبودي و جراحت روي پيشاني او ديده مي‌شود.
با هماهنگي قضايي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد.
گل‌صباحي تصريح كرد: در تحقيق از والدين كودك معلوم شد، آنها در يك دامداري كار مي‌كنند. روز حادثه پسرشان عرفان در حال بازي در محوطه آنجا بوده كه يكباره سرو صدايي از او نشنيده‌اند و وقتي به جستجوي وي پرداخته‌اند، خبري از فرزندشان نبوده است.
كشف جسد كودك درسه كيلومتري دامداري
در مرحله بعدي تحقيقات مشخص شد،والدين و عموي كودك پس از جستجوي فراوان در اطراف دامداري، سرانجام جسد كودك را درسه كيلومتري اين محل در داخل گودال آب پيدا كرده‌اند.
در پي مرگ مشكوك اين كودك، ماموران در تحقيق از همسايه‌هاي آنها متوجه شدند روز حادثه هيچ كدام فرد غريبه‌اي را حوالي دامداري نديده‌اند.
با اين حال در بررسي محل كشف جسد معلوم شد، در آنجا چند كانال آب وجود دارد كه آخرين كانال هميشه بسته است، اما جسد بعد از كانال آخر در يك گودال كشف شده است.
كارآگاهان با توجه به اين كه اگر كودك درون كانال آب مي‌افتاد بر اثر سرعت حركت آب و توربين‌هاي نصب شده درون آن جسدش بشدت آسيب مي‌ديد، احتمال دادند كودك در محل ديگري به قتل رسيده و جسدش پس از آن به كانال بسته آب انداخته شده است.
به اين ترتيب روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد تا اين كه پس از مدتي كارشناسان پزشكي قانوني نظر دادند، كودك پيش از غرق شدن در آب گودال بر اثر اصابت جسمي سخت به ناحيه پيشاني، صدمه ديده و بي‌هوش شده است.
دستگيري نخستين مظنون
رازگشايي از اين جنايت ادامه داشت تا اين كه اوايل آبان امسال ماموران مردي را به عنوان تنها مظنون اين حادثه دستگير كردند. اما معلوم شد او روز حادثه از حوالي محل دامداري با خودرويش عبور مي‌كرده و از مرگ كودك بي‌خبر است، بنابراين وي با هماهنگي قضايي آزاد شد.
در مرحله بعد كارآگاهان جنايي اطلاع يافتند شوهرعمه مقتول به نام رضا كهپنج بار سابقه كيفري در زمينه سرقت و مواد مخدر داشته و 10 سال از عمر 35 ساله خود را در زندان‌ها سپري كرده است، پيش از كشف جسد كودك با خودروي پيكان وانت خود نزديك دامداري بوده اما پس از دقايقي آنجا را ترك كرده است.
به اين ترتيب وي براي تحقيقات احضار شد، اما او به مركز پليس نيامد، بنابراين رضا تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا عاقبت چند روز پيش دستگير شد.
اعتراف به جنايت
متهم با انتقال به پليس آگاهي استان البرز در بازجويي گفت: روز حادثه خودرويم دچار نقص فني شد كه آن را تعمير كردم و به راه افتادم.
متهم به قتل اضافه كرد: در همين موقع عرفان، سراسيمه از دامداري خارج شد و به سمت خودرويم آمد. نتوانستم خودرو را كنترل كنم و او محكم به گلگير برخورد كرد و روي زمين افتاد. با ترس و وحشت او را پشت وانت گذاشتم تا به يكي از مراكز درماني منتقل كنم، اما ترسيدم و به سمت كانال‌هاي آب حركت كردم.
متهم اضافه كرد: در همان موقع او بي‌هوش بود و من به گمان اين كه مرده است، كودك را درون گودالي پر آب انداخته و بسرعت از محل دور شدم. در اين مدت عذاب وجدان رهايم نمي‌كرد و مي‌دانستم كه بزودي دستگير مي‌شوم. متهم پس از بازسازي صحنه قتل روانه زندان شد تا پس از پايان يافتن تحقيقات و صدور كيفرخواست، محاكمه شود.
قتل دوست به انگيزه انتقام‌گيري
گزارش ديگري هم حاكي است، شامگاه 22 تير امسال مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 كرج تماس گرفت و اطلاع داد دوستش بهرام با ضربه‌هاي چاقو كشته شده و جسد او را هنگامي كه براي ديدن وي به خانه‌اش در محله حيدرآباد رفته، پيدا كرده است.
كارآگاهان جنايي عازم محل حادثه شدند و با هماهنگي قضايي جسد مرد جوان را به پزشكي قانوني منتقل كردند.
در بررسي محل معلوم شد، اموالي از خانه مقتول به سرقت نرفته است و احتمال اين كه او قرباني يك انتقام شده باشد، وجود دارد. بنابراين تحقيق از دوست مقتول شروع شد كه او گفت، مقتول كارگر چوب‌بري بوده و در خانه‌اي اجاره‌اي به تنهايي زندگي مي‌كرده و گاهي وي و چند نفر از دوستان مشتركشان به خانه‌اش مي‌رفتند.
جستجوها براي رازگشايي اين جنايت آغاز و در تحقيق از دوستان مقتول معلوم شددو مرد به نام كوروش و آرش كه با مرد كشته شده آشنايي داشته‌اند، چند بار با او مشاجره كرده‌اند. به اين ترتيب اين دو مرد تحت تعقيب
پليس قرار گرفتند تا اين كه روزهاي پاياني آبان امسال دستگير شدند.
در بازجويي از متهمان، يكي از آنها به نام آرش اعتراف كرد شب حادثه پس از درگيري با بهرام، او را كشته است.
وي در مرحله بعدي تحقيقات عنوان كرد، دروغ گفته و عامل جنايت را يكي از اقوام مادري‌اش به نام شهاب‌الدين 22 ساله معرفي كرد كه با مقتول اختلاف‌هايي داشته است.
در پي اعتراف‌هاي جديد متهم، شهاب‌الدين تحت تعقيب قرار گرفت تا عاقبت معلوم شد او براي يافتن كار به قشم سفر كرده است.
به اين ترتيب كارآگاهان با كسب نيابت قضايي به قشم اعزام شدند و با شناسايي مخفيگاه شهاب‌الدين، چند روز پيش او را دستگير كردند.
اعتراف دوست به جنايت
متهم با انتقال به پليس آگاهي استان البرز در بازجويي گفت: با مقتول دوست بوده اما به دليل اين كه بهرام از وي نزد دوستانشان بدگويي كرده درصدد انتقام بوده تا اين‌كه شب حادثه به خانه بهرام رفته و پس از درگيري او را با ضربه‌هاي چاقو كشته است.

بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ...Sara SHZ... ، عارفه
آگهی
#2
خیلی ممنونم.من عاشق صفحه حوادث هستم.Winkولی گزارش اول خیلی ناراحت کننده بود.cryingcrying
 [url=http://www.akskhor.ir/do.php?imgf=one-direction-18-.jpg][/url]
پاسخ
 سپاس شده توسط alpha b2


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وحشتناک ترین نامه دنیا که یک قاتل نوشت (عکس)
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
Clocket قتل و مثله کردن کارگردان سینما بابک خرمدین و انگیزه قاتل!
  مرد گرگ نما در خیابان بدست پلیس دستگیر شد ( عکس )
  قاتل بی‌رحمی که فقط آدم‌های بد را می‌کشت
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
  دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را Hک کرد +تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان