نظرسنجی: شما به نمادها و تاثیر آن ضمیر ناخود آگاه اعتقاد دارید؟(اگه بیشتر رای ها مثبت باشه ادامشو میذارم)
این نظرسنجی بسته شده است.
اره
79.25%
42 79.25%
نه
20.75%
11 20.75%
در کل 53 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیام های پنهان تصاویر +18

#1
(بسم الله الرحمن الرحیم)


قبل از تعریف و بیان مفهوم ”پیام های پنهان تصاویر" ابتدا باید پدیده شرطی سازی را بیان کرد

ایوان پتروویچ پاولف فیزیولوژیست روسی از جمله کسانی است که روی این پدیده تحقیق کرده است که خلاصه ای از تحقیقات وی را در زیر توضیح خواهیم داد.

مفهوم شرطی سازی امروزه به عنوان یک مفهوم بنیادی به همه دانشجویان رشته روان شناسی آموخته میشود. اما جالب است بدانید که این پدیده برای نخستین بار توسط فردی تشخیص داده شد که اصلا روان شناس نبود! ایوان پاولف کسی بود که پدیده شرطی سازی را کشف کرد. او در خلال مطالعاتش در زمینه سیستم گوارشی سگ ها متوجه پدیده جالبی شد: هر گاه یکی از همکارانش وارد اتاق میشد بزاق دهان سگ ها شروع به ترشح میکرد!

پاولف و دستیارانش انواع چیزهای خوردنی و ناخوردنی را به سگ ها نشان میدادند و میزان ترشح بزاق آن ها را مورد مطالعه قرار میدادند. پاولف متوجه شد که ترشح بزاق یک فرآیند واکنشی است و به طور خودکار در پاسخ به یک محرک خاص اتفاق می افتد و تحت کنترل آگاهانه حیوان نیست. با وجود این پاولف متوجه شد که سگ ها گاهی اوقات حتی بدون وجود غذا یا بوی آن شروع به ترشح بزاق میکنند! او به سرعت دریافت که این واکنش به سبب یک فرآیند فیزیولوژیک و خودکار نیست!

پاولف براساس مشاهداتش دریافت که ترشح بزاق یک واکنش آموخته شده است. سگ ها به لباس سفید دستیاران پژوهشی پاولف واکنش نشان میدادند و این لباس تداعی گر زمان غذا خوردن در آن ها بود. بر خلاف ترشح بزاق در زمان غذا دادن که واکنش غیر شرطی است… ترشح بزاق هنگامی که سگ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتظار  دریافت غذا دارد واکنش شرطی است.



کشف شرطی سازی توسط پاولف به عنوان یکی از مهمترین کشفیات در تاریخ روانشناسی باقی مانده است . فرآیند شرطی سازی امروزه به دلیل کاربردهای زیاد از جمله اصلاح رفتار و درمان بیماری های سلامت روان همچنان با اهمیت باقی مانده است.

یکی از مثال های جالب برای این پدیده… استفاده دامداران از شرطی سازی برای حفظ دامهایشان است. به این طریق که به گوشت گوسفند دارویی تزریق شد که باعث تهوع میشد . شغال ها پس از خوردن گوشت مسموم به جای حمله به گوسفند ها از آن ها دوری میکردند.

اما متاسفانه با وجود استفاده های درست و به جا از این پدیده روانشناسی سواستفاده هایی نیز از  پدیده شرطی سازی صورت میگیرد که ”پیام های ناخود آگاه" یکی از آن هاست.




مخفی کردن پیام یا مطلب خاصی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تصاویر  کاری است که از سالیان دور توسط نقاش ها و یا طراحان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لوگو  ها انجام میشده است مانند تابلو های ”شام آخر – مونالیزا و …" لئوناردو داوینچی و تا حال ادامه داشته است ماننددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لوگو  ها و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تصاویر  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شرکت  های امروزی.

 این کار میتواند از طرفی کار جالب و خوبی باشد و از طرف دیگر کاری زشت و ناپسند و فقط برای سواستفاده از ضمیر ناخودآگاه انسان ها و در نتیجه شرطی کردن آنها.




اما برای اینکه متوجه بشوید این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تصاویر  چگونه بر روی شما تاثیر میگذارد و شما را شرطی میکند چند مثال میزنیم… یک نمونه از شرطی شدن که برای بیشتر افراد پیش آمده است ترشح بزاق دهان هنگام دیدن لواشک یا خوراکی های گوناگون است… شما با اینکه آن لواشک را نخورده اید اما بزاق دهان شما شروع به ترشح کردن میکند که این به دلیل این است که در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شده است که هنگام خوردن لواشک بزاق دهان شروع به ترشح کند! همان ضرب المثل که ” نخورده دهانش آب افتاد!! ”

 ۶ نوع شرطی سازی وجود دارد که در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کتاب  روانشناسی هلگارد توضیحات کاملی درباره آنها داده شده. یکی از اصلی ترین فاکتورهای شرطی سازی دادن جایزه یا افتادن یک اتفاق خوب یا بد برای شخص هنگامیکه یک کار تکراری را انجام میدهد است که باعث میشود فردی که شرطی شده است زمانیکه در برابر آن کار قرار میگیرد واکنش خوب یا بد از خودش نشان دهد یا به بیانی دیگر از آن کار خوشش یا بدش بیاید!

مانند فردی که با خوردن یک غذای خاص حالت تهوع به او دست داده است… آن فرد تا مدت ها از آن غذا بدش می آید چون بدن یا ضمیر ناخودآگاه او فهمیده است که اگر این غذا را بخوری حالت تهوع خواهی گرفت!






"پیشاپیش به خاطر قرار دادن این تصاویر عذر خواهی میکنیم"
پیام های پنهان تصاویر  +18 1
  • فکر میکنم متوجه شده اید و نیاز به توضیح نداره! تبلیغ یک نوشابه!!
  • پیام های پنهان تصاویر  +18 1
  • تبلیغ نان صنعتی!! خیلی واضح باز هم!
  • پیام های پنهان تصاویر  +18 1سته بندی شکلات های اسمارتیس! اگر دقت کنید حرف S در کنار E و بعد هم X که بصورت جداگانه هم گذاشتن که قشنگ همه بفهمن!!
  • پیام های پنهان تصاویر  +18 1عکس جلد بازی NEED FOR SPEED ! شاید به این سادگی متوجه نشید! فقط کمی دقت لازم داره! عکس پایینو نگاه کنید تا بفهمید!
  • پیام های پنهان تصاویر  +18 1
  • متوجه شدید!؟ به ساختمان دقت کنید! کلمه s e x را پیدا کنید.
  • باز هم بابات عکس ها عذر خواهی میکنم.
  • ادامه




پیام های پنهان تصاویر  +18 1
  • چیز غیر عادی در این تصویر میبینید؟! فقط کمی دقت!!
  • تصویر دوم فقط بر عکس شده ی تصویر اوله همین.
  • پیام های پنهان تصاویر  +18 1
  • متوجه شدید؟! بله دیگه!!
  • پیام های پنهان تصاویر  +18 1



  • لوگوی فیلم سکوت بره ها! به اسکلت دقت کنید! عکس دو زن را در آن میبینید؟!




رفتنو ما موندیم عمریه جا موندیم کی میبره از یادم شور غافله ها....
 سپاس شده توسط яᎧмιиα ، W O L F ، فرشته جهنمي ، blame worthy ، PARIA33 ، aLiReZaZ-iM ، ESSE BLACK ، radmehr rad ، neda13 ، -Edgar ، ţђę ɱąŋ wђǫ şǫɭd ţђę wǫŗɭd ، رضا78 ، sara1112 ، natalia ، ღ✿❤ پـرنیـــــــان ❤✿ღ ، ramin joojoo ، tddh ، Mohammad 77 ، MANDI 1 ، sajjademadi ، ياس12 ، Shervin_ST ، lady snow white ، eri 5 ، کیمیانا ، AMIR FORES ، bahar03 ، !!sheatoonak!! ، F A R D I N ، ashkan007 ، Eli17 ، gisoo.6 ، nafas1999 ، !!nima!! ، بانو ، ~KiAηA~ ، سورنا فاول ، [ niki ] ، lili st ، $hanane$ ، ♥Nahal♥ ، *غزاله* ، ارسلان اعظمی ، karona ، ✿♥нα৳є ...ℓσνє✿♥ ، mahdi 512 ، pegah 13 ، FARID.SHOMPET ، املیا ، شهرام094 ، تاتل ، ★MoRpHeUsS★ ، *Armila* ، kourosh A ، deadpool.ps ، ~× like nOboDy ×~ ، ✖ ̶̶ℬ̶̶Å̶̶Ð̶̶ ̶̶Ш̶̶ϴ̶̶Ḻ̶̶ℱ̶̶ ✖ ، BlAcK dAy ، spent † ، (fatemeh(N ، ❤R@TA❤ ، TurK WolF ، ☣kHuN aShAm GiRlS☠ ، 11chelsea ، atarri ، ~Mahnaz~ ، ♥shaqayeq♥ ، مامان بزرگ ، ❤уαѕαмιη❤ ، Dead-Girl ، parisa777 ، شکوفه2 ، حقوقدان انجمن ، جوجه طلاz ، alireza-7 ، اشا2 ، جیگیل ، zahra HA ، an idiot ، ♥♥RaaHaa♥♥ ، .امیرحسین. ، PISHY ، Ali@star ، رجب 12354 ، shayruan ، دختر کره ای ، fafa23 ، دايانا ، ~Шоиďєгfůι G!яl~ ، ✘ 2gнєтєя4єνєя ✘ ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، نابغه ، هیلدا 82 ، $yamna$ ، ahmadbnyahya ، هلیا78 ، IM JUST TIRED ، .مانیا مانیا ، نیلوفر 2000 ، elsa queen ، bavar20 ، ❤nila❤ ، ѕтяong
آگهی
#2
میشه آخری رو دقیقا توضیح بدی؟


لبخند خدا را برایت آرزومندم........Tongue
 سپاس شده توسط mahlajoon ، املیا
#3
اون بالا نوشتم برو ببین.
رفتنو ما موندیم عمریه جا موندیم کی میبره از یادم شور غافله ها....
#4
من از اون آخريه چيزي نفهميدم...ولي باحال بودن!
#5
اسپم ها رد تائيد شدند..
اسپم ندين{×}
 ..!! I am not afraid to walk this F*cking world alone
#6
حالا واسه کلمه ی sexاینقدر خودتو اذیت نکنDodgy
از کنار Heartمعذرت خواهی‌ Heartساده رد نشو...
.
.
بسپاس
آگهی
#7
باشه بهش میگم!!!!اصن تابلو بود اولی فتوشاپه!!!!
بقیه هم که ما ایرانیا الکی شلوغش کردیم!!!!!

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
 سپاس شده توسط spent † ، girl of chaos ، Mason
#8
بی کیفیت
#9
میگم عزیز شما که اینقدر زحمت دادی به خودت تا این هارو کشف کنی میدونستی اگر این تلاشت رو برای یه چیز بهتر صرف میکردی سودش خیلی بیشتر بود؟ 
گیریم اینا منظورشون از این چیدمان حروف کلمه ی سکس باشه. الان تمام دغدغه های بچه ها که بازی میکنن و کلا هرکسی اینه که اونجا نوشته سکس؟ بچه اصلا میتونه اون کلمه رو تشخیص بده از بین اونهمه ازدحام تصاویر و رنگ ها؟ آخه عزیز من تو الان یه سر به مدارس ابتدایی بزن و به یکیشون گیر الکی بده و اکلکل کن باهاش یه دو دقیقه که باحاش حرف بزنی و حوصلش سر بره همچین فهش بارونت میکنه که زبونت بند بیاد. عزیز نمیدونم میتونی درک کنی یا نه ولی با افزایش مشترکین اینترنت و استفاده از اون بالاخره هر کسی متوجه وجود سایت های ... میشه و شاید کمی هم در این زمینه کنجکاوی به خرج بده و این هم امر عادی هست برای یک کودک. اگر یه مطالعه ی آماری انجام بدی میبینی که سن بلوغ چه در دختران و چه در پسران به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کرده که نشون دهنده ی افزایش اطلاعات اونها در مسائل جنسی از سنین پایین تر هست.
حالا اگر برای شما کنار هم بودن سه حرف S E X خیلی منحرف کنندست و زشت هست احتمالا طرز فکرتون مال دهه ی 60 هست و شایدم قبل ترش هست:L28:!!!:viki: الان اگر شما یک مقدار در صفحات اینترنت و وب پیج ها جست و جو کنی میتونی چیز های خیلی واضح تری رو از یه حرف X توی یه ساختمون ببینی!!! اگر به نظر شما باشه شماره سایز 3X پیراهن ها هم ایراد داره و باید یه معادل فارسی براش جور کنن!!! 
عزیز موقعی که یه چیزی رو در میان جمع مطرح میکنی سعی کن موضوع جذاب باشه و مورد علاقه ی اون جمع هم باشه.
ok?


237
 سپاس شده توسط Mᴏsᴇs ، lili st ، hanie directioner ، spent † ، parisa777 ، Mason
#10
خوب بود ممنون در باره کوکاکولا هم بنویس!

:112:


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ☯سابلیمینال من نمیتونم پیام دادن بهت رو متوقف کنم
Eye-blink پیام های عاشقانه
  من حتی اگه به مومو هم پیام بد XD بیا ببین!.......
  پیام عشق برای متولدین ماههای مختلف
  پیام عشق برای متولدین هر ماه...
  پیام فاز سگین شاخ
  filish آیا مغزتان قدرت آن را دارد که 4 حیوان پنهان شده در عکس را پیدا کند؟!
  تغییر عملکرد مغز با فرستادن پیام های متنی
Sad پیام تسلیت وزارت خارجه ی آمریکا به مناسبت درگذشت مرتضی پاشایی
  پیام تبریک روز دختر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان