امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حمله به سمت ماموران انتظامی/تخریب 3قهوه خانه وپاره شدن صورت یک نفر

#1
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ وحيد-م، 32 ساله از اراذل و اوباش سطح يک جنوب شهر تهران داراي ده‌ها پرونده اخاذي ، عربده کشي، قمه کشي و ضرب و جرح عمدي هموطنان بود، بنا بر دستور دو شعبه قضايي دستگيري اين پسر شرور در دستور کار دو پايگاه پليس امنيت عمومي و آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

هردو پايگاه فعاليت خود را آغاز کردند و در حالي که متهم سه سال متواري بود کار براي کارآگاهان کمي مشکل شد ولي با کمي زيرکي توانستند اين فرد شرور را در کرج رديابي کنند و سريعا ماموران امنيت با نيابت قضايي راهي اين استان شدند.

پس از چندين روز فعاليت شبانه روزي، ماموران در جلوي درب منزل متهم در کمين نشسته بودند که اعلام شد در ميدان فردوس وحيد با راننده يکدستگاه خودرو سواري پرايد درگير و با قمه صورت آن را شکافت و با يک دستگاه خودوري مزدا که متعلق به يکي از دوستانش است از محل متواري شد.

ماموران پس از دريافت اطلاعات بيشتر با تجهيزات کامل سريعا براي دستگير متهم اعزام شدند و اين پسر شرور را در حالي که يک خيابان را بالا و پائين مي‌کرد، محاصره کردند.

متهم با روئت ماموران قمه را از زير صندلي خودرو درآورد و با عربده کشي به سمت ماموران حمله ور شد، ابتدا ماموران براي عقب راندان متهم يک تير هوايي شليک کردند ولي بي‌فايده بود، چراکه وحيد با عصابانيت بيشتر شروع به چرخاندن قمه کرد و به سمت ماموران دويد.

در نهايت متهم که تسليم نمي‌شد وقصد آسيب رساندن به ماموران را داشت، پليس را مجبور را کرد تا با شليک چهار تير (دو تير به پاي راست و دو تير به پاي چپ) آن را مهار و به بيمارستاني در تهران انتقال دهند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ سرهنگ عليرضا محرابي درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: از داخل خودرو متهم دو قبضه چاقو و دو قبضه قمه خون آلود کشف شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گریم هلووین در خانه
  سرگذشت دختری که فکر میکند در خانه تنها است
  سیستم صوتی خانه های هوشمند و مدرن
  9 کاربرد دانه های برنج در خانه داری
  ایا کناف قابلیت تخریب و ترمیم دارد؟
  خانه ای تماشایی آویزان از صخره + عکس
  لیفت صورت و گردن
  حمله ترسناک دایناسور به یک کارمند در شرکت (تصویری) ته وحشت....
  تخريب بزرگ‌ترین خانه تهران+ عكس
  حمله وحشتناک و عجیب یک آدمخوار به یک زن چینی!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان