نظرسنجی: به نظر شما برنده مسابقه اچ‌تی‌سی 8X و آی‌فون 5 کدام است؟
این نظرسنجی بسته شده است.
HTC Windowsphone 8X
0%
0 0%
Apple iPhone5
100.00%
1 100.00%
مساوی
0%
0 0%
در کل 1 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C)

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
دقیقه 10 تا 20: وزن و کیفیت ساخت
همان طور که ملاحظه کردید، در دقایق ابتدایی بازی بسیار درگیرانه دنبال شد و علت آن هم قدرت بالای دو تیم در ارایه طراحی‌هایی منحصربفرد بود. حال به نظر می‌رسد که این ده دقیقه دوم هم به همان روند پیش خواهد رفت و پیش بینی این امر با نگاهی کوتاه به پیشینه دو تیم کار سختی نخواهد بود. در این بخش آی‌فون که از بدنه‌ای تمام آلومینیومی سود می‌برد و این جنس بدنه زیبایی خاصی به آن بخشیده است، ولی در برخورد با زمین و یا اشیا دیگر این گوشی بسیار زود خش می‌افتد و یا برخی قسمت‌های آن به خصوص قاب اطراف گوشی دچار پریدگی می شود که شاید برای افرادی که هزینه گزافی بابت این گوشی پرداخت می‌کنند خیلی خوشایند نباشد. البته در بالا بودن کیفیت ساخت این گوشی شکی نیست ولی به هر حال ویژگی ضربه پذیری آلومینیوم این مشکل را به وجود می‌آورد. البته در برخوردهای شدید، بدنه این گوشی به خوبی ضربات را دفع می‌کند و شما شاهد شکستگی نخواهید بود. در عوض 8X ا بدنه‌ای از جنس پلی کربنات می‌تواند در برابر خط و خش مقاومت بیشتری از خود نشان دهد ولی چیزی که نگران کننده است عدم مقاومت بالای این گوشی در برابر ضربات محکم است، چرا که امکان شکسته شدن به خصوص در قاب اطراف صفحه نمایش بسیار بالاست و بنابراین ضعف بزرگی محسوب می‌شود. از نظر راحتی حمل در دست هر دو گوشی با دارا بودن ابعادی متوسط، راحتی مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند و به خصوص 8X با دارا بودن بدنه‌ای دارای انحنا در بخش پشتی بسیار خوب در دست جا می‌گیرد. در مقابل ممکن است جنس بدنه آیفون باز هم کار دست آن بدهد و در اثر کوچک‌ترین بی‌دقتی از دست لیز بخورد و دچار سانحه شود. از نظر وزن هم هر دو گوشی در گروه سبک وزن‌ها قرار می‌گیرند. آیفون 5 با 112 گرم سبک‌ترین گوشی رقابت ها محسوب می‌شود و 8X هم با 130 گرم وزن جزو سبک وزن ها محسوب می‌‌شود. در این دقایق هم دو تیم حملاتی بر دروازه حریف ترتیب دادند ولی هنوز بازی هیجان کافی را پیدا نکرده. بنابراین شما را به یکی از هیجان‌انگیزترین دقایق مسابقه دعوت می‌کنم.
دقیقه 20 تا 30: نمایشگر
در این دقایق دو تیم قصد در تدارک اولین حمله جدی خود دارند. جایی که باز هم سابقه درخشان دو شرکت به کمک آنها خواهد آمد. در این دقایق باز هم توپ در اختیار آیفون است و اولین حمله را این تیم انجام خواهد داد. این گوشی از صفحه نمایش 4 اینچی از نوع LED-Backlit IPS LCD سود می‌برد که با توجه به دارا بودن رزولوشن 640×1136 و میزان تراکم پیکسلی 326 به نام رتینا معروف شده است. لایه‌ای از شیشه گوریلا هم محافظت از این صفحه نمایش فوق‌العاده را بر عهده دارد. حالا چرا فوق العاده؟! جای هیچ بحثی نیست که صفحه‌نمایش آیفون 5 یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین صفحه نمایش‌های حال حاضر است و این در حالی است که رقبای اندرویدی رو به کیفیت تصویر فول‌اچ‌دی آورده‌اند ولی بازهم هیچ کمبودی در آیفون احساس نمی‌شود. دلیل آن هم چیزی جز ppi آن نیست، چرا که چشم غیرمسلح توان تفکیک پیکسل‌هایی بیش از عدد رتینا یا همان 326 پیکسل در اینچ را ندارد. از نظر کنتراست هم این گوشی فوق‌العاده عمل می کند. البته کیفیت رنگ مشکی در این گوشی به خوبی AMOLED نیست ولی در عوض نمایش رنگ سفید بهتری در مقایسه با آن دارد. در هنگام مشاهده تصویر از زوایا هم هیچ تغییر رنگی احساس نخواهید کرد و در نهایت خوانایی صفحه نمایش در زیر نور آفتاب هم بسیار عالی است. بعد از این حملات متعدد و پردامنه، حال 8X کمی سردرگم به نظر می‌رسد. مربی این تیم از کنار زمین فریاد می‌کشد و از تیم خود می‌خواهد که تاکتیک‌ها را به درستی اجرا کنند. بالاخره 8X با تلاش فراوان توپ را در اختیار می‌گیرد و قصد تدارک حمله‌ای خطرناک دارد. این گوشی از صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت اچ‌دی (رزولوشن 720×1280) و پنلی از جنس S-LCD 2 استفاده می‌کند که به دلیل رزولوشن بالاتر تصویر می‌تواند ppi بالاتری نسبت به حریف تولید کند. عدد ppi این گوشی 342 است. همان طور که می‌بینید تفاوت زیادی در بین دو رقیب وجود ندارد ولی این برتری عددی می تواند روحیه 8X را مضاعف کند. کنتراست تصویر هم مانند اکثر صفحه نمایش‌های مشابه بسیار بالاست و زاویه دید گوشی هم بسیار مناسب است. در زوایه‌های بسیار بالا کمی تغییر رنگ به وجود می‌آید ولی نمی‌توان آن را ضعف تلقی کرد. ناگفته نماند که از نظر کنتراست و زاویه دید، صفحه نمایش 8X به خوبی آیفون نیست ولی باز هم بسیار خوب عمل می‌کند. از نظر خوانایی در زیر نور آفتاب این صفحه نمایش هم نسبتا خوب است ولی باز به دلیل قرار گرفتن در برابر حریفی قدرتمند، کار 8X کمی سخت شده است. در این بخش هم دو تیم تمام توان خود را به نمایش گذاشتند ولی آیفون با حملاتی خطرناک تر توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
دقیقه 30 تا 40: رابط کاربری
پس از دقایق قبل که با حملات و درگیری‌های بالا دنبال شد، کم کم به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می‌شویم و در این دقایق دو تیم به ارایه سیستم‌های مختلف در زمین می‌پردازند. آیفون از سیستم عامل مختص خود یعنی iOS استفاده می‌کند و 8X هم از سیستم عامل نوپا و البته پرتوان ویندوز استفاده می‌کند. تفاوت‌های ظاهری و کاربردی دو سیستم عامل بسیار بالاست و مشخص کردن برنده بسیار وابسته به سلیقه کاربر دارد. در این بخش آیفون 5 از نسخه ششم iOS استفاده می‌کند که در مقایسه با نسل قبلی تغییرات ظاهری خاصی به خود ندیده. البته دسترسی کاربران برای شخصی سازی در بخش هایی افزایش یافته و شاید مهم‌ترین موضوع افزایش و بهبود سرعت و روان‌تر شدن عملکرد سیستم عامل است. شرایط حریف هم در این بخش بسیار مشابه آیفون است. 8X که از ویندوزفون 8 استفاده می‌کند، نسبت به نسخه قبلی تغییراتی به خود می‌بیند ولی از نظر ظاهری همچنان بسیار آشنا به نظر می‌رسد. از نظر ظاهری شما همان پنجره‌های همیشگی را خواهید دید ولی از نظر کارآیی تغییراتی به وجود آمده. یکی از مهم‌ترین بهبودهای این نسخه نسبت به نسخه قبلی، پشتیبانی از تعداد بیشتری برنامه و نرم‌افزار است. همچنین پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری بیشتری به آن اضافه شده که در بخش چند رسانه‌ای به آن خواهیم پرداخت. البته از نظر تنوع نرم‌افزار ویندوزفون هنوز در حد و اندازه دو غول اندروید و iOS نیست ولی تغییراتی که در این نسخه به وجود آمده نوید بخش آینده خوب این سیستم عامل است. به پایان نیمه اول می‌رسیم و دو گوشی با رقابتی نزدیک و نفس‌گیر کار را به پایان می‌برند. البته آیفون توانست در این نیمه حملات خطرناک‌تری انجام دهد ولی 8X هم به خوبی مقاومت کرد و حتی توانست خطرات جدی هم بر روی دروازه حریف ایجاد کند.
رابط کاربری آیفون 5:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
رابط کاربری 8X:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
دقیقه 40 تا 50: سخت افزار
پس از پایان نیمه اول، دو تیم به رختکن رفتند تا نیمه دوم را با انرژی و اعتماد به نفس مضاعف آغاز کنند. پس در این دقایق که انرژی دو تیم بالاست، ما هم قدرت بدنی آنها را محک می‌زنیم تا ببنیم کدامیک با برنامه بهتری وارد نیمه دوم شده‌اند. در بخش سخت‌افزار و در مقایسه با شرکت کننده‌های اندرویدی، شاید دو تیم کمی ضعیف به نظر برسند ولی نباید عامل تاثیرگذاری به نام سیستم عامل را فراموش کرد. هردو گوشی از سیستم عامل‌هایی سبک و بسیار روان سود می‌برند که حتی با سخت‌افزارهای متوسط هم بدون هیچ مشکلی توانایی اجرای اکثر برنامه‌ها را دارند. حال ببینیم روی کاغذ و البته در عمل کدامیک موفق‌تر عمل می‌کند. در این نیمه 8X بازی را آغاز می‌کند و به سمت دروازه حریف پیش می‌رود. این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای ساخت کوالکام و با فرکانس 1.5 گیگاهرتز سود می‌برد. رم این گوشی 1 گیگابایت و حافظه داخلی آن هم 16 گیگابایت است. یکی از بزرگ‌ترین نقطه ضعف‌های این مدل عدم پشتیبانی از حافظه جانبی است و 16 گیگابایت هم برای خیلی از کاربرها حجم کمی تلقی می‌شود. واحد گرافیکی این گوشی هم Adreno 225 است که به خوبی از پس اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای مختلف بر می‌آید. در آن سوی میدان آیفون از پردازنده دو هسته ای 1.3 گیگاهرتزی سود می‌برد که به همراه واحد گرافیکی PowerVR SGX 543MP3 بر روی چیپ A6 اپل سوار شده است که همه پردازش‌های مورد نیاز را بی‌نقص انجام می‌دهد. رم گوشی هم مانند حریف 1 گیگابایتی است و اما بخشی که قدرت آیفون بر حریف غلبه می‌کند حافظه داخلی است. این گوشی دارای سه نوع حافظه داخلی مختلف به حجم های 16/32/64 گیگابایتی است. البته این گوشی هم از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند ولی به هر حال تنوع در حافظه‌های داخلی باعث راضی نگاه داشتن کاربرهای مختلف خواهد شد. در پایان این بخش دو تیم کاملا پایاپا عمل‌کردند و فقط در بخش حافظه داخلی حملات آیفون زهردارتر بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
دقیقه 50 تا 60: دوربین
بعد از دقایق ابتدایی و نفس‌گیر نیمه دوم، دو تیم قصد در نمایش تاکتیکی جدید در این بخش دارند و آن هم توانایی دید خود بر کل زمین است. در این بخش هم هر دو گوشی بر روی کاغذ برابر به نظر می‌رسند، چرا که هردو از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. حال باید ببینیم در عمل کدامیک بهتر کار می‌کنند. از نظر کیفیت و تجربه عکاسی، آیفون را می‌توان بی‌اغراق به بهترین 8 مگاپیکسلی این رقابت‌ها لقب داد چرا که عکس‌های گرفته شده توسط دوربین این گوشی دارای کیفیتی بالا و جزئیاتی بسیار دقیق است. البته از نظر میزان نویز، دوربین این گوشی در حد متوسط است. از نظر بهبود کیفیت نسبت به نسل قبلی می‌توان به جرات گفت که این گوشی هیچ تغییری به خود ندیده است. یکی از جالب‌ترین ویژگی های این دوربین Panorama نام دارد که به شما امکان عکاسی از یک محیط بزرگ را خواهد داد، به طوری که شما با شروع حرکت افقی در یک نقطه از مکان و پایان آن در نقطه ای دیگر عکسی یک‌ دست را بدست می‌آورید. در بخش فیلمبرداری هم این گوشی فوق‌العاده عمل می‌کند و تصاویری با جزئیات و دقتی بالا و به همراه فوکوس مناسب ایجاد می‌کند. این گوشی توانایی ضبط فیلم با کیفیت 1080p و با نرخ 30 فریم بر ثانیه را داراست. در مقابل 8X هم دارای دوربین 8 مگاپیکسلی است ولی متاسفانه هنگامی که بحث کیفیت تصویر پیش می‌آید، این گوشی اصلا در حد انتظار ظاهر نمی‌شود. میزان جزئیات بسیار پایین و نویز تصاویر بسیار بالاست. اوضاع در محیط‌هایی با نور کم کمی بهتر می‌شود و دلیل آن هم لنز گشادتر این دوربین است ولی باز هم نمی‌توان انتظار معجزه داشت. در حالت ماکرو این گوشی تصاویری به مراتب باکیفیت‌تر تولید می‌کند. زمانی که به کیفیت فیلمبرداری این گوشی می‌رسیم اوضاع کاملا دگرگون می‌شود. دوربین این گوشی توانایی ضبط تصاویری با کیفیت اچ دی و فول اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه دارد و تصاویر دارای جزئیاتی دقیق و راضی کننده هستند. در این دقایق 8X کمی تحت فشار قرار دارد و باید ببینیم در دقایق آتی چگونه از فشار حملات حریف خواهد کاست.
عکس برداری:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
فیلم برداری:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
دقیقه 60 تا 70: بخش چندرسانه‌ای
در این بخش به مشاهده توانایی‌های دوتیم در اجرای انواع فایل‌ها و فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری خواهیم نشست. ابتدا از آیفون 5 شروع می‌کنیم که در دقایق گذشته کمی بیشتر بر بازی تسلط داشته است. از نظر ظاهری، آلبوم و پخش ویدیو این گوشی تغییر خاصی به خود ندیده است. تنها تغییراتی که احساس می‌شود در کیفیت تصویر و بهبود زوم کردن تصاویر است. تدوین‌گر تصاویر به شما اجازه تغییر جنبه‌های مختلف عکس‌ را خواهد داد. پخش ویدیو توانایی اجرای فرمت‎‌های Xvid و DivX و همچنین فایل‌های avi را ندارد. کیفیت تصویر فوق‌العاده، لذت دیدن فیلم با این گوشی را دوچندان می‌کند. نرم‌افزار پخش موسیقی فقط از نظر ظاهری کمی تغییر کرده ولی از نظر کارآیی به خوبی قبل است. تنها مورد تعجب برانگیز این گوشی کاهش کیفیت صدای آن است. البته هنوز هم کیفیت صدای این گوشی عالی است ولی در مقایسه با آیفون 4S افتی نسبی پیدا کرده. حال پس از حملات آیفون نوبت به8X می‌رسد. این گوشی مثل اکثر گوشی‌های تحت سیستم عامل ویندوز از آلبوم، پخش موسیقی و پخش ویدیویی نسبتا ساده بهره می‌برد. در آلبوم شما توانایی دسته بندی تصاویر براساس تاریخ، مکان و یا افراد خاص را خواهید داشت. یکی از ویژگی‌های این گوشی که گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم را لذت‌بخش می‌کند سیستم صوتی Beats است. در پخش موسیقی شما تنظیماتی حرفه‌ای برای رسیدن به صدای دلخواه خود در اختیار دارید. کیفیت صدای این گوشی بسیار خوب است و آن را مدیون اسپیکرهای قدرتمند Beats است ولی به خاطر عدم وجود اکولایزر، هنگامی که هدفون‌ها را متصل می‌کنید صدای دلخواه خود را یافت نمی‌کنید. با خاموش کردن اسپیکرهای حرفه‌ای همچنان کیفیت صدا خوب است ولی نه در حد زمانی که اسپیکرهای Beats روشن است. در بخش ویدیو این گوشی بهبود زیادی نسبت به دیگر ویندوزفون‌ها به خود دیده و تنها فرمت‌هایی که در آن به مشکل برمی‌خورد MKV و AC3 هستند. مشاهده تصاویر در صفحه نمایش 4.3 اینچی و باکیفیت این گوشی هم لذت خاص خود را دارد.
دقیقه 70 تا 80: باتری
هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شویم انرژی دو تیم بیش از پیش تحلیل رفته و حال تنها چیزی که می‌تواند به کمک آنها بیاید باتری آنهاست. هردو گوشی از باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر استفاده می‌کنند. ظرفیت باتری 8X 1800 میلی‌آمپر و آیفون هم 1440 میلی‌آمپر است. به نظر می‌رسد طرفداران 8X از این اختلاف به وجد آمده‌اند ولی ما به آنها و شما پیشنهاد می‌کنیم خیلی زود قضاوت نکنید! در عمل اوضاع کاملا متفاوت است. در صورتی که هردو گوشی را کامل شارژ کنیم و با هردو به مدت یک ساعت مکالمه، یک ساعت وبگردی و یک ساعت فیلم تماشا کنیم، 8X فقط 31 ساعت و آیفون به مدت 51 ساعت شارژدهی خواهند داشت. این موضوع شوک بزرگی هم برای طرفداران و هم برای مربی اچ‌تی‌سی وارد کرد. در واقع 8X تا به حال ضعیف‌ترین عملکرد در این رقابت‌ها را از نظر باتری داشته است. در مقابل آیفون یکی از خوب‌های رقابت‌ها محسوب می‌شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
دقیقه 80 تا 90: سایر ویژگی‌ها
در این دقایق باقی مانده از بازی دو تیم سعی در رو کردن آخرین برگ برنده خود دارند و در این بخش خواهیم دید که کدام ویژگی‌های این گوشی‌ها باعث تمایز آنها از سایر رقبا می‌شود. آیفون با دارا بودن طراحی و جنس بدنه منحصربفرد می‌تواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب کند. همچنین سیستم عامل خاص این گوشی باعث شده که خیلی از ویژگی‌های این گوشی را در هیچ گوشی دیگری پیدا نکنید. همچنین این گوشی را می‌توان یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌‌های حال حاضر دنیا محسوب کرد که با وزن 112 گرم بسیار سبک‌تر از سایر رقبا است. در مقابل 8X در این بخش حرف زیادی برای گفتن ندارد و همین موضوع باعث عصبانیت مربی این تیم می‌شود. باید ببینیم این مربی در وقت اضافه چه تدبیری می‌اندیشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
وقت اضافه
هرچه 8X در جریان بازی از حریف ضعیف‌تر عمل کرد ولی در این 2 دقیقه وقت اضافه با تغییراتی که مربی در تیمش ایجاد کرد، آمده تا حداقل کمی از آبروی رفته خود را بازگرداند. از نظر قیمت دو گوشی تفاوتی نسبتا زیاد دارند. آیفون همچنان یک محصول لوکس! محسوب شده و با قیمت گزافی خرید و فروش می‌شود. این گوشی به خاطر دارا بودن سه نوع حافظه داخلی متفاوت، در بازار هم با سه قیمت مختلف و براساس همان حجم حافظه داخلی شناخته می‌شود. قیمت نسخه های 16/32/64این گوشی در بازار جهانی به ترتیب معادل 550/650/750 دلار است و در بازار داخلی هم به ترتیب 2300000/2700000/300000 تومان است که این قیمت‌ها یکی از بزرگترین نقطه ضعف‌های این گوشی محسوب می‌شود. در مقابل 8X قیمتی کمتر از نصف حریف دارد و در بازار جهانی حدود 300 و در بازار ایران هم حدود 1000000 تومان و حتی کمتر قیمت دارد که در مقایسه با حریف بسیار به‌صرفه‌تر به‌نطر می‌رسد. پس در نهایت تلاش‌های مربی اچ‌تی‌سی نتیجه داد و کمی از فشار وارد شده بر این تیم کاسته شد زیرا با توجه به این مبلغ، یکی از ارزشمندترین گوشی‌های موجود در بازار است.
همانطور که ملاحظه کردید این بازی هم با هیجان و حساسیت‌های خاص خود به پایان رسید و حال نوبت شماست که تیم پیروز این میدان را مشخص کنید.
  Heart B0z0rG Heart
 
پاسخ
آگهی
#2
ایفن خییییییییییلی گوشیه خوب و مدل بالایی ولی من از قیافش بدم میاد ولی عاشق گوشیه بابامم galexy note 2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد متفاوت‌ها! (مقایسه اچ‌تی‌سی 8X با آی‌فون 5 از گروه C) 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ۲۱ اولترا با آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ و نوت ۲۰ اولترا
  مقایسه تراشه اگزینوس 2100 و اسنپدراگون 888 در گلکسی اس 21 اولترا
  مقایسه شیائومی می ۱۱ با سامسونگ گلکسی اس ۲۱
  مقایسه گلکسی اس 21 و گلکسی اس 20 FE
Bug مقایسه گلکسی اس 21 و پیکسل 5
  موتو جی استایلوس 2021 با ظاهری متفاوت در رندرها ظاهر شد
  مقایسه شیائومی می ۱۰ و سامسونگ گلکسی S20
  مقایسه آیفون 5s و آیفون 5c
  گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، نسلی کاملا متفاوت از گوشی های اندروید
  مقایسه ای میان ویژگی های گلکسی اس 8 و گلکسی ای 8 2018 سامسونگ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان