امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آمریکا برنامه دقیقی برای حمله به سوریه آماده کرده است

#1
آمریکا برنامه دقیقی برای حمله به سوریه آماده کرده است 1
پنتاگون برنامه دقیقی برای حمله نظامی علیه سوریه آماده کرده است تا با صدور دستور از سوی باراک اوباما رئیس جمهور امریکا، این حمله صورت گیرد.

به گزارش سی‌ان‌ان، یکی از مقامات ارشد امریکایی گفت، این برنامه چندین عملیات متفاوت، شمار دقیق نیروهای نظامی و همچنین تجهیزات مورد نیاز نظامی برای این حمله را در بر می گیرد.این مقام امریکایی افزود، ایده‌های مختلفی پیرامون این حمله وجود دارد.

این افشاگری در حالی صورت می گیرد که چندین مقام عالی رتبه امریکایی در هفته‌های اخیر به حمایت از اعمال فشار بر بشار اسد رئیس جمهور سوریه برای ترک قدرت از جمله افزایش کمک‌ به گروه‌های مسلح مخالف دولت سوریه، پرداخته اند.

ویکتوریا نولند سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفت: “اگر اسد در برابر فشارهای ما تسلیم نشود، باید تدابیر بیشتری را در نظر بگیریم.”جان مک کین، سناتور ارشد امریکایی در اواسط ماه فوریه تصریح کرد، اکنون وقت آن رسیده است که جامعه بین‌المللی کمک بیشتری در اختیار مخالفان سوریه قرار دهد.
مک کین در جریان سفر به قدس در سخنانی خطاب به خبرنگاران افزود: “راه‌هایی برای تامین تسلیحات برای افرادی که علیه این نوع حکومت مبارزه می‌کنند وجود دارد، ما این را در لیبی هم نشان دادیم.”
همچنین روز سه شنبه یکی از افسران ارتش سوریه که به مخالفان پیوسته و نمی‌خواست نامش فاش شود، در شهر القصیر در غرب این کشور به خبرنگاران گفت گروه‌های مسلح مخالف تجهیزات نظامی از فرانسه و امریکا دریافت می‌کنند. وی گفت: “ما هم اکنون سلاح، موشک‌های ضد هواپیما و … در اختیار داریم و بشار اسد را شکست خواهیم داد.”

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه اواسط ماه فوریه خاطرنشان کرد، شماری از کشورهای خارجی با حمایت مالی و نظامی از گروه‌های مسلح تروریستی که علیه دولت دمشق مبارزه می‌کنند، در حال دامن زدن به ناآرامی‌ها در این کشور هستند.اسد افزود، این کشورها با ایجاد مانع در مسیر تلاش‌ها برای پایان دادن به ناآرامی‌های چند ماه گذشته در سوریه، دمشق را از گام برداشتن در مسیر اصلاحات باز می‌دارند.

سوریه از اواسط ماه مارس سال گذشته میلادی عرصه ناآرامی‌هایی بوده است که در جریان آن تعداد زیادی جان خود را از دست داده‌اند.غرب و مخالفان دولت، دمشق را به کشتار معترضان متهم می‌کنند، اما دولت سوریه می‌گوید، “قانون شکنان، خرابکاران و گروه‌های تروریستی مسلح” مسئول ناآرامی در این کشور هستند و تاکید دارد که این ناآرامی‌ها از خارج طراحی می‌شود.
در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد
پاسخ
 سپاس شده توسط wushu
آگهی
#2
غلط کرده این امریکا شورشو در اورده تو همه چیز دخالت میکنه تو همه کشورها یه کشور مفت خور استعمار گر به توچه کشور خودشونه استغفرالله Angry
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حمله ایران به اسرائیل
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
  سگی ایرانی سوژه جدید در آمریکا شد (+عکس)
Earth آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه صادرات نفت ایران خبر داد
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
Subarrow سیاست آمریکا نسبت به ایران به ویژه فعالیت های آن در منطقه چیست
Subarrow فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده‌ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد
  استایل و جواهرات کامالا هریس در مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا
  چرا گوشواره های نامتقارن جایگاه خاصی در بین جوانان پیدا کرده اند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان