امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نتانیاهو و باراک در تدارک جنگ علیه ایران

#1
به گزارش العالم، «عاموس گلعاد» رییس معاونت امنیتی و سیاسی وزرات جنگ رژیم اشغالگر، در اظهاراتی که از کانال ۱۰ تلویزیون این رژیم پخش شد، در خصوص احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هشدار داد.

گلعاد در سخنان خود در دانشگاه عسقلان اظهار داشت: «بنیامین نتانیاهو و ایهود باراک، عمق خطرات تهدید کننده ایران را کاملا درک می‌کنند».

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر روی آوردن رژیم صهیونیستی به راهکار نظامی برای متوقف ساختن برنامه هسته‌ای تاکید کرد: «همه راهکار‌ها برای ایجاد وقفه در روند برنامه هسته‌ای ایران مطرح است».

«الون بن دیوید» تحلیلگر مسائل راهبردی کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در خصوص اظهارات اخیر رئیس معاونت امنیتی و سیاسی وزارت جنگ این رژیم اظهار داشت: «نگرانی عاموس گلعاد از خطرات تهدید کننده ایران کاملا منطقی است».

وی با بیان اینکه، عاموس گلعاد در صدد آماده سازی افکار عمومی صهیونیست‌ها برای حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران است، افزود: «نتانیاهو و باراک خواستار زمینه سازی برای حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران هستند، این در حالی است که رییس ستاد مشترک ارتش و رییس موساد و رییس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل، با توجه به بنیه و توان رزمی اسرائیل، حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را طی چند ماه آینده اشتباه راهبردی بزرگی قلمداد کردند».

بن دیوید گفت: «با فرا رسیدن فصل زمستان، توده‌های ابر متراکم در جو عملکرد ماهواره‌های جاسوسی و جنگنده‌های اسرائیل را در رصد کردن و هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای ایران مختل می‌کند».

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پایان دوران ریاست جمهوری اوباما افزود: «سال آینده، آخرین سال ریاست جمهوری اوباما خواهد بود، بسیاری از تحلیلگران سیاسی اسرائیلی بر این باورند که اسرائیل برای اجرای راهکار نظامی علیه ایران، تنها یک سال فرصت دارد و باید این فرصت یک ساله را غنیمت شمرد».

دکتر «زکی جمعه» استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته «العین الاسرائیلیه» (از نگاه رسانه‌های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: «نگرانی صهیونیست‌ها از پیشرفتهای شگرف جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری هسته‌ای، صهیونیست‌ها را به هراس انداخته است. این هراس مراجع تصمیم گیری این رژیم را به سمت راهکارهای نابخردانه که به تسریع روند زوال این رژیم می‌انجامد، سوق می‌دهد».

وی گفت: «جمهوری اسلامی ایران برغم تحریم‌های اقتصادی غرب، یکی از محورهای مهم در ترسیم معادلات سیاسی و راهبردی منطقه و همواره یکی از چالشهای امنیتی بزرگ رژیم اسرائیل بشمار می‌رود».

زکی جمعه خاطرنشان کرد: «اقدامات توجیه ناپذیر و ناعادلانه غرب در تحریم ایران، نه تنها عزم این کشور را در پیشبرد برنامه هسته‌ای صلح آمیز اندکی سست نکرده است، بلکه اراده جمهوری اسلامی را در تحقق اهداف و آرمانهای ملی با تکیه به اصل خودکفایی تقویت کرده است».
در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد
پاسخ
 سپاس شده توسط wushu ، ps3000
آگهی
#2
غلط کردن همش لافه باور نکنین امریکا با این اوضاع اقتصادی خیلی ناجورش یه موشکم نمیتونه به ایران بزنه چون اگه یه جنگ تمام عیار با ایران به راه بندازه امریکا ورشکست میشه و نظام امپایرلیستی اش برای همیشه از بین میره و هر ایالتش به یک کشور تبدیل میشه پس حالا حالا ها حمله نمیکنه حداقل تا 3 سال اینده اسراییلم به خاطر نداشتن بودجه امریکا هیچی فعلا نداره فقط لافه فقط میگرم برو گمشو نتیانهو Sleepy
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Earth آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه صادرات نفت ایران خبر داد
Heart تظاهرات سودانی‌ها علیه توافق صلح جوبا
Heart روسیه بازگشت تحریم ها علیه ایران در شورای امنیت را منتفی دانست
Heart تصور اینکه بدون مبارزه شوروی علیه نازیسم، چه بر سر جهان می‌آمد، ممکن نیست
Heart مخالفت وزیر خارجه رژیم صهیونستی با طرح نتانیاهو برای الحاق دره اردن
Heart پادشاه اردن نمی‌خواهد با نتانیاهو دیدار کند
  شاید واکسن موثر علیه کروناویروس هرگز ساخته نشود
  برگزاری نشست مجازی وزرای بهداشت جنبش عدم تعهد با موضوع "اتحاد علیه کووید-19
  دستورالعمل جدید آمریکا برای اجرای سخت‌گیرانه تحریم‌ها علیه ایران !
  ترکیه به بیانیه ۵ کشور علیه فعالیت آنکارا در دریای مدیترانه و لیبی پاسخ داد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان