امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کودک ۹ ساله مسجد شیعیان را منفجر کرد+عکس

#1
شیعه آنلاین: دو ماه پس از آن انفجار، «علوان» تلاش کرد همسر خود را مجددا فریب دهد تا کاظم را نیز آماده کند اما کاظم ۱۸ ساله که از ماجرا بو برد، شبانه از منزل فرار کرد.

یکی از نیروهای امنیتی عراق که خواست نامش فاش نشود طی اظهاراتی گفت: هفته گذشته در استان سنی نشین “دیالی” زنی را بازداشت کرده ایم که فرزند ۹ ساله خود را در راه منفجر کردن یکی از مساجد شیعیان از دست داده است.
کودک ۹ ساله مسجد شیعیان را منفجر کرد+عکس 1
وی در ادامه افزود: همکاران امنیتی بنده موفق شدند پس از چند روز کار اطلاعاتی، زنی بنام «س. العبیدی» را بازداشت کنند که او اعتراف کرده در سال ۲۰۰۶ میلادی برای منفجر کردن یکی از مساجد شیعیان در “دیالی”، کودک ۹ ساله خود را آماده و آن مسجد شیعی را منفجر کرد.

این مقام امنیتی عراقی همچنین گفت: این زن که از اعضای شبکه تروریستی القاعده است، به همراه همسر جدیدش «حمید علوان» ۵۳ ساله که او نیز عضو این شبکه تروریستی است، بازداشت شد. این دو نفر پس از عملیات اخیر نیروهای تروریستی القاعده علیه نیروهای “بیداری عراق” بازداشت شدند.

وی افزود: خانم «س. العبیدی» مادر “کاظم” ۱۸ ساله و “هناء” ۱۴ ساله و “مرتضی” ۹ ساله است. این مادر تروریست، مرتضی را برای منفجر کردن این مسجد شیعی آماده کرد. او از اهالی روستای “خالص” در استان “دیالی” است. همسر جدید وی، مسئول هماهنگی عملیات های شبکه تروریستی القاعده در منطقه “العامریه” عراق بوده است.

این مقام امنیتی گفت: در واقع «حمید علوان» همسر خود را فریب داد و از وی خواست که کودک ۹ ساله اش را برای انفجار این مسجد شیعی آماده کند. خانم «س. العبیدی» هم با حرف های فریبنده او فریب خورد و کودک خود را آماده کرد. در مسیر رسیدن به مسجد، ناگهان کنترل خود را از دست داد و شروع کرد به گریه کردن اما اشک های او فایده ای نداشت زیرا «علوان» او را از خودرو پیدا کرد و فورا مرتضی را به نزدیکی محل عملیات رساند و او را راهی مسجد کرد. دقایقی بعد مسجد منفجر شد و ۹ تن شهید و ۸ تن دیگر زخمی شدند.

وی در ادامه افزود: دو ماه پس از آن انفجار، «علوان» تلاش کرد همسر خود را مجددا فریب دهد تا کاظم را نیز آماده کند اما کاظم ۱۸ ساله که از ماجرا بو برد، شبانه از منزل فرار کرد.
در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد
پاسخ
 سپاس شده توسط *Armila*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
  دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را Hک کرد +تصاویر
  دختر 12 ساله بعد از مرگ زنده شد (عکس)
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
Heart بازگشایی مهدهای کودک اجباری است؟
  سفر عجیب این کودک دوساله به دور دنیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان