امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بعد از هدیه تهرانی؛ جکی چان هم می آید!

#1
مربی اسبق تیم ملی ووشو که سال‌ها از این رشته دور بود و هیچ اظهارنظری نمی‌کرد چندی است انتقادات زیادی می‌کند. او در جدیدترین انتقاد نسبت به عملکرد رییس فدراسیون، گفت: انتخاب "هدیه تهرانی" برای تایچی نمایشی بوده و فدراسیون برای بخش مردان هم جکی چان و جت لی را بیاورد!



ایسنا: مربی اسبق تیم ملی ووشو که سال‌ها از این رشته دور بود و هیچ اظهارنظری نمی‌کرد چندی است انتقادات زیادی می‌کند. او در جدیدترین انتقاد نسبت به عملکرد رییس فدراسیون، گفت: انتخاب "هدیه تهرانی" برای تایچی نمایشی بوده و فدراسیون برای بخش مردان هم جکی چان و جت لی را بیاورد!

با انتقاد از تغییرات انجام شده در تایچی چوان، اظهار کرد: این که شخص رییس فدراسیون، آقای داداشی که بنیانگذار ووشوی ایران را کنار می‌گذارد و هدیه تهرانی را که یک بازیگر سینما است انتخاب می‌کند، تنها یک نمایش است. اگر هدیه تهرانی می‌تواند در تایچی بانوان موفق باشد پس پیشنهاد می‌کنم که جکی چان، جت لی و استیون سگال را هم بیاورد تا ووشوی مردان هم بیشتر از این پیشرفت کند!

وی مدعی شد: انتقاد دیگرم به عملکرد رییس فدراسیون ووشو این است که او نسبت به پیشکسوتان و اهالی قدیمی این رشته بی‌اعتنا است و تنها می‌خواهد از دوستان خود در فدراسیون استفاده کند. ووشوی ایران کوچک نیست که بخواهند برای بقای خود چنین کارهایی را انجام دهند.

ملی‌پوش سابق ووشوی ایران با انتقاد از این که از تجربیات او و امثال او در فدراسیون استفاده نمی‌شود، گفت: من سال‌ها برای ووشوی ایران زحمت کشیدم و مدال‌های زیادی را به دست آوردم، اما اکنون اصلا به هیچ یک از برنامه‌های فدراسیون دعوت نمی‌شوم! این حرف‌ها را برای گرفتن پست نمی زنم، بلکه دلم به حال ووشو می‌سوزد!

وی ادامه داد: برخی از اهالی ووشو به خاطر این که به دنبال منافع خود هستند حاضر نیستند انتقاد کنند، اما من از هیچ کس نمی ترسم و همه چیز را می گویم.

مربی اسبق تیم ملی ووشو در پاسخ به این سوال که چرا در سال‌های قبل از فدراسیون انتقاد نمی‌کرد و ساکت بود و اکنون لب به انتقاد گشوده است، گفت: در آن زمان که صحبت نمی کردم تنها بودم، اما اکنون وقتی می‌بینم افرادی مثل فرهاد فتحی و داداشی را کنار می‌گذارند ناراحت می شوم و نمی‌توانم باز هم ساکت باشم! شاید برخی علیه فدراسیون صحبت نکنند، اما من به دنبال منافع شخصی نیستم، بنابراین همه کارهای اشتباهی را که می‌بینم می‌گویم! 
بعد از هدیه تهرانی؛ جکی چان هم می آید! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط AMIR NJ ، سورنا فاول ، ツClas$i☪ J☯ ツ ، L²evi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هدیه ای که گواردیولا انتظارش را نداشت! (عکس)
  هدیه دردسرساز کمپانی خودروساز به کاپیتان وریا غفوری
  تیاگو سیلوا قهرمانی را به کادر درمان هدیه کرد
  هدیه مسی برای عمر البشیر +عکس
  هدیه تولد ویژه رونالدینیو به نیمار و رونالدو(عکس)
  هدیه ویژه زلاتان برای پلیس مجروح
  هدیه کاپیتان پرسپولیس به سپاهان
  هدیه ویژه کی‌روش به یک مؤسسه خیریه
  اشک های یک هوادار به خاطر هدیه گرفتن از رونالدو
  برانکو: با شکست پیکان به هواداران هدیه می‌دهیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان