امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نماینده آمریکا دمشق را تهدید کرد

#1


نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر اجرای طرح صلح عنان در سوریه در اظهاراتی تهدید آمیز مدعی شد که در صورت ناکامی دمشق در اجرای این طرح، سازمان ملل وارد عمل خواهد شد.
به گزارش روزنامه آمریکایی "بوستون گلوب"، "سوزان رایس" نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل روز گذشته اعلام کرد که در صورت ناکامی سوریه در اجرای تعهداتش به متوقف کردن عملیات های نظامی تهاجمی تا ضرب الاجل 10 آوریل سال جاری، شورای امنیت سازمان ملل باید فورا و به طور جدی وارد عمل شود و واکنش نشان دهد.

در حالیکه روز گذشته وزارت امور خارجه روسیه امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دولت سوریه اجرای طرح صلح 6 مرحله ای ارائه شده از سوی "کوفی عنان" دبیر کل سابق سازمان ملل که نیازمند عقب نشینی نیروهای سوری از شهرهای این کشور در مدت یک هفته است را آغاز کرده است، رایس مدعی شد: نیروهای سوری به عملیات های تهاجمی خود ادامه می دهند و آمریکا نگران است و تردید دارد که دولت سوریه به طور ناگهانی به تعهدات خود پایبند شود.

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل با اشاره به اینکه آنچه را که واشنگتن از اول آوریل جاری در سوریه شاهد آن بوده، امیدوارکننده نیست، اعلام کرد: اگر دولت سوریه فرصت قبل از 10 آوریل جاری برای تشدید خشونت ها به جای کاهش حملات استفاده کند، این امر تاسف آورترین وضعیت خواهد بود و قطعا دیدگاه ما این خواهد بود که شورای امنیت باید به این ناکامی دولت سوریه به روشی سریع و جدی پاسخ دهد.

رایس در ادامه تهدیدات ضد سوری خود گفت: من نمی گویم انتظار بلکه این امید اعضای شورای امنیت است که حقیقتا وقتی ما وضعیت سوریه را بعد از 10 آوریل بررسی می کنیم، خشونت ها در این کشور از سوی دولت کاهش پیدا کرده باشد و ما به بررسی این بپردازیم که شورای امنیت چگونه می تواند توقف خشونت ها در سوریه را تقویت کند.

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در ادامه مدعی شد: اگر سوریه به توقف خشونت ها روی نیاورد، آمریکا با سایر اعضای شورای امنیت برای انجام اقدامات مناسب بعدی وارد مشورت خواهد شد؛ رایس ابراز امیدواری کرد که جو حاکم در شورا بهبود پیدا خواهد کرد و تمام 15 عضو این شورا عاقلانه بودن ارائه نه فقط پیام بلکه اقدامات قاطعانه ای از جمله تحریم تسلیحاتی، اقتصادی و سیاسی را که احتمالا محاسبات دولت دمشق را تغییر خواهد داد، درک خواهند کرد.

رایس در شرایطی از اقدام سازمان ملل علیه سوریه صحبت کرده است که چین و روسیه به عنوان اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل تاکنون دو مورد از قطعنامه های ضد سوری این شورا را وتو و حتی احتمال اقدامات آتی این شورا علیه سوریه را نیز رد کرده اند.
. ҉ مـے روے !!!

.::هَـوایـتـ نـیـسـت::.

و بـہـ هـمـیـטּ راحـتـے .:: احـسـاسـات ِ مـטּ خَـفـه ::. مـے شَـونـב...

.::آبـے کـہــ روز آخـر پـشتـ سـرتـ ::. ریـخـتـمـ ؟!

.::آبـروے בلـمـ ::. بـوב... ҉
پاسخ
 سپاس شده توسط ZUSE
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سگی ایرانی سوژه جدید در آمریکا شد (+عکس)
Earth آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه صادرات نفت ایران خبر داد
Information احمدی نژاد و باز هم تهدید هایش!
Subarrow سیاست آمریکا نسبت به ایران به ویژه فعالیت های آن در منطقه چیست
Subarrow فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده‌ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد
  استایل و جواهرات کامالا هریس در مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا(زنده)
  پیش فرض انتخابات 2020 آمریکا و تاثیر آن بر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه و قیمت نقره
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان