امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رازی که اپل سعی می‌کند آن را آشکار نکند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رازی که اپل سعی می‌کند آن را آشکار نکند 1 iPhone 5s


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپل پیش از این اعلام کرده بود که در سه روز اول پس از معرفی آیفون‌های جدید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حدودا 9 میلیون دستگاه از دو مدل 5S و 5c را به فروش رسانده است . اما این کمپانی جزئیات دقیق‌تری درباره میزان فروش هر یک از مدل‌های ارزان و گران‌قیمتدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیفون، ارائه ننمود. کمپانی تحلیل بازار موبایل Localytics به روشی نسبتا دقیق اطلاعات جالب توجهی را برای بدست آورده که اپل درباره آنها تا کنون هیچ سخنی نگفته است.



مدت‌هاست که بسیاری منتظر عرضه یک آیفون ارزان‌قیمت هستند. در هفته اول پس از ارائه دو تلفن همراه جدید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپل ، نسخه گران قیمت‌تر، یعنی آیفون 5S تقریبا 3.7 برابر آیفون 5c در سرتاسر جهان فروش داشته است. این آمار و ارقام توسط یک کمپانی معتبر تحلیل بازار موبایل و اپلیکیشن به نام Localytics ارائه شده‌اند.
رازی که اپل سعی می‌کند آن را آشکار نکند 1
اپل به طور دقیق و مجزا میزان فروش آیفون 5S و 5c را منتشر ننموده و فقط به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اعلام فروش 9 میلیون آیفون در هفته اول بسنده کرده است. Localytics بر مبنای کدهای وارد شده از تلفن کاربران (که حاوی اطلاعات مربوط به مدل گوشی نیز می‌باشد) در اپلیکیشن‌های مورد استفاده‌شان این آمار را به دست آورده است. از این طریق می‌توان اطلاعات مربوط به میزان فروش گوشی‌ها را به روشی غیرمستقیم اما نسبتا دقیق محاسبه کرد.
رازی که اپل سعی می‌کند آن را آشکار نکند 1
ممکن است تصور کنید که دلیل این ضریب فروش 5S نسبت به 5c بازار وسیع ایالات متحده است، که در آن مصرف‌کنندگان ثروتمندتر بوده و از آنجا که تفاوت قیمت دو مدل آیفون با قرارداد دوساله سرویس‌دهنده مخابراتی، تنها 100 دلار است، ترجیح می‌دهند مدل گران‌قیمت‌تر را خریداری نمایند. اما در واقع نسبت فروش 5S به 5c در ایالات متحده 3.4 و نتیجتا از میزان متوسط جهانی کمتر بوده است.
رازی که اپل سعی می‌کند آن را آشکار نکند 1
Localytics اعداد و ارقام دقیق از میزان فروش دو مدل آیفون را منتشر نکرده، اما به جای آن به سهم کلی آیفون از بازار موبایل پرداخته است. همان طور که انتظار می‌رفت، سهم آیفون (شامل 5S و 5c) در ایالات متحده نسبت به سایر نقاط جهان به شکل قابل ملاحظه‌ای بیشتر بوده است.
همچنین در نمودار فوق مشاهده می‌شود که شبکه مخابراتی AT&T بیشترین سهم در فروش آیفون‌های جدید را داشته است.
  Heart B0z0rG Heart
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ویژگی های جدید و آشکار نشده iOS 11

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان